💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

بهترین مشاوران کنکور کسانی هستند که با دانش آموزان مشارکت کرده و از آنها حمایت می کنند تا آنها بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند و اهداف صحیحی را برای آینده تحصیلی و شغلی خود معین کنند. نتایج تحقیقات صورت گرفته از رتبه های زیر هزار رشته های پرطرفدار علوم مهندسی و علوم پزشکی دانشگاههای صنعتی شریف؛ پلی تکنیک تهران ، دانشگاه تهران و شهیدبهشتی نشان می دهد که از میان مصاحبه شوندگان فوق؛ ۸۵ درصد آنها از مشاور تحصیلی یا کنکور استفاده کرده اند. داوطلبان می توانند برای اطلاع از کلیه رشته محل های بدون آزمون ارائه شده دانشگاه های پیام نور کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ را دانلود و مطالعه کنند. تا دانش آموزانی که هدف والایی دارند و در عین حال سخت کوش هستند وارد مرکز مشاوره کنکور موفقیت شوند و با همراهی کادر آموزشی و مهندس سهیل ربیعی بتوانند ، زحمات کادر مشاوره و خودشان را به نتیجه برسانند . با این وجود برای مرکز مشاوره کنکور و مشاوره درسی موفقیت و تیم مشاوره مهندس سهیل ربیعی همواره کیفیت عملکرد مشاوره کنکور و پایه بر تعداد دانش آموزان ارجهیت داشته و همواره تعداد دانش آموزان این مرکز محدود است .

ویژگی های بهترین مشاوران کنکور چیست؟ 5- برترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و قویترین مشاوران کنکور ایران معتقدند پس از مطالعه جزوات دبیران برند و پس از حل کردن سوالات و تمرینات کتاب درسی وقت آن است که با تست حل کردن خود را محک بزنید برای حل تست بهتر است کار تست زنی را از سوالات کنکور سنوات گذشته آغاز کنید، سوالات کنکور سنوات گذشته در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج موجود است که پس از تست زنی از این منبع می توانید تست های تالیفی این کتاب را نیز بررسی و حل نمایید. ۹ درصد باقیمانده نیز وجود مشاور تحصیلی را مفید دانسته اما هنوز تصمیمی برای داشتن آن اتخاذ نکرده بودند. در انتهای این فهرست نیز بیش از شانزده مشاور تحصیلی فقط یک درصد آراء را کسب نموده اند. برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده. مشاوره کنکور – مشاوره تحصیلی – مشاوره درسی – مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت سال هاست در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور به داوطلبان کنکوری و پایه خدمات مشاوره تحصیلی ارائه میدهد . مشاور کنکوری که انتخاب میکنید باید نسبت به علایق و اهداف شما و چیزی که می خواهید در آینده بدست آورید آگاه باشد تا بتواند شما را از درست ترین مسیر به سمت خواسته هایتان هدایت کند.

مشاور کنکور مهسا خانی

این روش برنامه ریزی کنکور که شما یا شخص دیگری بدون توجه به ساعت مطالعه هفته های قبلی برنامه ریزی کنید روشی کامل غلط است و معمولا برنامه ریزی که بر اساس این روش انجام شود شکست خواهد خورد و به درستی اجرا نخواهد شد زیرا توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد توجه قرار نگرفته است. به دنبال علاقت برو و مطمئن باش درصد موفقیتت در رشته ای که به آن علاقه داری بیشتر خواهد بود. در حالیکه با بررسی دقیق متوجه میشیم که بسیاری از رشته های انسانی به لحاظ بازار کار و درامد در رده شغل های بسیار عالی به حساب میان. مشاوره رایگان کنکور از جمله خدمات چشم گیر مرکز مشاوره ایران تحصیل به شمار می آید که داوطلبان می توانند با ورود به سایت ایران تحصیل و با گذاشتن کامنت و نظر در زیر پست هایی سایت، می توانید سوالات و اشکالات خود را بپرسید و مشاوران و کارشناسان ما در اسرع وقت جواب نظرات شما را خواهند داد و یا آن را به ایمیل شما ارسال می کنند. مشاوره ازدواج با سنجش و شناخت تفاوتهای زیر بنایی شخصیت هر دو طرف، نظر زوجها را نسبت به این تفاوتها جلب میکند، هم چنین مشاوره باعث شناخت فرد نسبت به خودش میشود که به تصمیمگیریهای حال و آیندهٔ او بسیار کمک میکند.

هنگام تست زنی به هیچ عنوان برای خودتان محدودیت زمانی برای حل تست ها در نظر نگیرید. سلام وقتتون به خیر، دانشجوی فارغ التحصیل دامپزشکی روزانه هستم… سلام من لیسانس و ارشد زیست شناسی سلولی ملکولی از دانشگاه دولتی شیراز دارم. میخواستم بدانم اگر کنکور هنر بدهم و در دانشگاه دولتی قبول بشوم امکان تحصیل همزمان وجود دارد یا خیر . آیا میتونم مجددا کنکور تجربی شرکت کنم و دانشگاه دولتی بخونم؟ بهترین مشاورن کنکور به دانش آموزان خود انگیزه می دهند، آنها را تشویق می کنند تا قدم های محکم تری بردارند و به برتری های خوبی در سطح علمی و تجربی دست پیدا کنند. جلسات انگیزشیمون باعث میشد من انرژی خوبی برای طول هفته داشته باشم و با انگیزه درس خوندنم رو ادامه بدم. پیگیر شماست و اگر ببیند انگیزه تان پایین آمده روش های مختلفی را برای بازگرداندن روحیه شما انجام خواهد داد.بهترین مشاور کنکور شما را تا رسیدن به مقصد همراهی میکند و تنهایتان نمی گذارد. مطلع بوده و بموقع به شما انتقال دهند. اگر مشاور شما بی نظم است و بموقع در جلسات حاضر نمی شود ، باید به دنبال جایگزین باشید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما