چرا دائما به حمایت روحی خانواده تاکید می شود؟

توجه!!! لطفا برای پیگیری سفارش خود، مشخصات و شماره سفارش خود را کامنت بگذارید و یا هر سوالی در رابطه با کتاب ها و نحوه خرید دارید بپرسید! مشاور کنکور خوب (best-class.ir) باید شیوه های برتر مطالعه و توجه تمرکز را بداند و حدالمکان به صورت تئوری درس های مربوط به این نکات را در دانشگاه گذرانده باشد. استاد منم دیروز این برنامتونو دیدم و می خوام باهاش شروع کنم به نظرتون این برنامه 50 روزه نوروز رو پوشش میده یا باید یه برنامه دیگه واسه ایام عید داشته باشیم؟ سلام استاد,من صفر صفرم یعنی نه پایه نه دوازدهم هیچی کار نکردم و دوازدهم تجربی هم هستم و امتحان شبه نهایی از ۱۵فروردین شروع میشه تا ۱۱ اردیبهشت خیلی سردرگمم نمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید! آیا با شروع صفر از ۱۱ فروردین میشه زیر ۳۰۰۰ شد و از تجربی روانشناسی تهران آورد؟ اگر بخواهیم در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران که به صورت با آزمون دانشجویان را پذیرش می نمایند سخن بگوییم، حتما لازم است ابتدا در رابطه با رتبه مورد نیاز برای قبولی داوطلبان اشاره نماییم.

در یک تحقیق میدانی، دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی در یکی از دانشگاه های تهران اثرگذاری مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی را در میزان موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری بررسی کردند. ۴۱ – با دادن اطلاعات مناسب به دانش آموزان ، آنها را در رفع موانع و مشکلات خود یاری می دهد. کاملاً بستگی به سطح علمی دانش آموز دازد. سلام استاد به توصیه شما تست پوششی کار کردم و عمومیا و اختصاصیا رو یه در میون گذاشتم تعداد تست هام زیاد شدند ولی چرا ساعت مطالعه ام افزایش پیدا نکرد؟ خب استاد کتابی مثل خیلی سبز که من برای زیست دارم سراسری کم داره و با همون تعداد تست هم نمیشه چیزی فهمیدوتالیفی زیاده و خب منم مجبورم تالیفی هارو کار کنم که مسلط بشم اما تالیفی ها خیلی گیر دارن… برنامه ی دروس ذکرشده در زیر را می بایست با تنوع درس زیاد مطالعه کرد، درهر هفته حل تست زیاد کار شود و همچنین داوطلبان شروع صفری نباید از تست های تألیفی که ترکیب چند مبحث است استفاده کنند. نظرسنجی ها نشان می دهد که در طی سالهای اخیر، شاگردان این مشاور با سابقه در رقابت برای تصاحب رتبه های تک رقمی و دو رقمی موفقیتی بدست نیاورده اند.

مشاور کنکور فرزاد کاشانی

فرزند شما به استراحت نیاز دارد: بعضی وقت ها با مشورت فرزندتان شرایط استراحت و تفریح خانوادگی را فراهم کنید، این کار باعث تغییر روحیه و رفع خستگی ها می شود. من یه هفته است با برنامه ۵۰ روزه دارم جلو میرم. استاد بالاخره نفهمیدم که با کدوم برنامه بیام جلو شما به یک گفتین با طرح مشاوره زمستانه و به یکی دیگه گفتین همین 50 روزه بالاخره کدومش؟ یادگیری در این مقاطع کمک میکند که شما با نزدیک شدن به کنکور زمان کمتری را برای یادآوری و مرور آن سرفصلها بگذارید و در زمان و هزینههای دیگر صرفهجویی کنید. 3- یکی از بهترین زمان ها برای مدیریت مطالعه دروس ادبیات و دینی همین زمان می باشد. دفترچه عمومی شامل 100 سوال و زمان پاسخ دهی به آن 75 دقیقه و دفترچه اختصاصی آن شامل 70 سوال است که داوطلب باید در مدت 105 دقیقه به آن پاسخ دهد. تمامی دواطلبان کنکور می دانند که هر فرد در عمر خود حداقل یک بار باید از کنکور عبور کند. یک مشاور کنکور خوب می تواند در هر شرایطی بهترین خدمات را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و غیرحضوری ارائه دهد. برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد حقوق باید چه شرایطی داشته باشیم؟

هرکسی این جدول درصدهای رشته ریاضی کنکور ۹۹ دید باید به خودش بگه چرا که نه … که الان مطمئن شدم میشه اگرهم نشد برای سال بعد میخونم و مسیرمو ادامه میدم تا یه رشتهی بهتری قبول بشم حداقل برای سال بعد دستم خالی نیست و چه بهتر که از الان شروع کنم نه اینکه دست روی دست بزارم و ۵ماه دیگه شروع کنم حداقل میدونم تلاشمو کردم و به خودم بدهکار نیستم.من نمیدونم این برنامه چی عیب و ایرادی داره برای کسایی که تا الان شروع نکردن این همون مبحثی خواندنه و همون حذف کردن مباحث سخت و طولانیه. نه برادر من، نه خواهر من مگه شما همه درسا رو کاملا مسلط هستید که می گید ای کاش پس فردا کنکور بود! یا چه کتاب کم حجمی بگیرم که همه تستاشو بزنم؟ محمدی: من خیلی کم درس خواندم، ولی کلاس میرفتم. سلام استاد برای کنکور1401 میتونیم زیست خیلی سبزماز کنکور99 رواستفاده کنیم؟

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما