چرا باید از خدمات مشاوره رایگان کنکور استفاده کنیم

نوشتن مطالب مهم را فراموش نکنید؛ زیرا در هنگام مطالعه سبب یادگیری عمیق تر میشود و زمانی که به مرور نیاز دارید میتوانید از نوشته های خود برای بازیابی مطالب مهم کمک بگیرید. این امر کاملا حقیقت دارد که استرس یادگیری را مختل میکند، بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم با کشیدن چند نفس عمیق به ادامه مطالعه ی خود بپردازید. موسسه کنکور آسان است در نظر داشته تا از دبیرانی مستعد،دارای تکنیک های منحصر به فرد در شیوه ی مطالعه هر درس و از همه مهمتر دارای تدریس به روز استفاده کند. البته باید بدانید که شرایط ترمیم معدل برای همه نیست و شرایط خاص خودش را دارد که بیشتر به سالی که دیپلم گرفته اید بستگی دارد ولی پشت کنکوری هایی که به تازگی دیپلم گرفته اند می توانند از این شانس استفاده کنند. و اینکه بعضی ها میگویند به محل اخذ دیپلم ربط داره ، یعنی اگر به محل اخذ دیپلم ربط داشته باشد منطقه من ۳ خواهد بود ؟ تبصره: آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ مقرر (1400/06/31) موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید (نظام 3-3-6) یا مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) نشوند، در صورت انتخاب کدرشته محلهایی که مطابق دفترچه راهنمای انتخاب رشته پذیرش آنها برای نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ باشد، به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ 1400/11/30 ثبت نام و ادامه تحصیل آنان بلامانع خواهد بود و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل خواهد شد.

مشاور کنکور شبکه اموزش

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر 0910014333 - مشاوره رایگان حرف آخر - لیست کامل مشاوران حرف آخر البته توجه داشته باشید که سال ۹۶ سنجش قصد داشت این شرط سنی رو حداکثر ۲۰ سال کاهش بده اما به خاطر اعتراضات همون سن ۲۲ سال درنظر گرفته شد. بلکه کیفیت یا همون بازدهِ درس خوندن بسیار مهمه . کتاب های موضوعی انتشارات الگو نوشته ی علیرضا عبدالمحمدی و هم چنین کتاب های قرابت معنایی/ لغت و املا و دستور زبان فارسی انتشارات دریافت نوشته ی هامون سبطی از نظر کیفیت و محتوا جزو بهترین منابع مطالعاتی درس ادبیات کنکور محسوب می شوند و برای تمامی دانش آموزان اعم از مبتدی تا قوی مناسبند. مهمترین ویژگی که ایشون داشت و به من خیلی کمک کرد، سخت گیری، نظارت و پیگیریهاشون بود که باعث میشد من با انگیزه بیشتری درس بخونم و پایبند باشم به برنامه؛ اینطور نبود که وقتی برنامه رو گرفتم من رو رها کنند تا جلسه مشاوره تحصیلی بعدی؛ بلکه کمکم میکردند در طول هفته هم برنامهام رو اجرا کنم. همین مورد سبب غالب شدن یک روحیه ی تخریبگر در داوطلب شده و حس روحیه ی افسوس گذشته باعث عدم پیش بردن و مطالعه در آینده مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ می شود.

مشاور و برنامه ریز کنکور

صریح و صادق بودن با دانش آموزان در مورد زندگی و مسیر شغلی باعث می شود نه تنها اعتماد داوطلب جلب شود، بلکه با اطمینان خاطر به مطالعه بپردازد. حتما در مورد استرس و اضطراب و راه های مقابله با آن زیاد شنیده و خوانده اید . ۵- نظام قدیمی ها کتابهایی را خواهند خواند که به هیچ وجه تجدید چاپ نخواهند داشت و درواقع هر چه که خوانده اند را باید دوره کنند ولی نظام جدیدی ها با کلی کتاب جدید و البته به احتمال زیاد به دور از استانداردهای واقعی کنکور طرف هستند. دلیل اول این که آنها سال قبل نیز کنکور داده اند و با تیپ سوالات کنکور و جو کنکور آشنایی بیشتری دارند و دلیل دوم این که کلی منابع تفکیک شده و عالی تستی برای بچه های نظام قدیم وجود دارد. بنابراین بدون استرس باید کار خود را شروع کنند و با یک برنامه ریزی عالی و روحیه خستگی ناپذیر، سرنوشت خود را در دست بگیرند، چرا که عملاً با توجه به تغییرات کنکور در سال ۹۸ و البته ۵ مورد بالا که توضیح داده شد سرنوشت آنها در دستان خودشان است و واقعاً اگر از این فرصت استفاده نکنند و تمام تلاش خود را نکنندد و اشتباهات خود را به حداقل نرسانند بعدها خیلی بیشتر حسرت می خورند و پشیمان می شوند.

مسافت تا محل سکونت و شهریه دوره های غیر روزانه حتما مورد بررسی قرار گیرد . و معمولا تو آزمون های مدرسه بیشتر مورد توجه دبیرهای مدرسه قرار میگیرن . ۲- با توجه به افزایش تاثیر معدل، استرس در بین بچه های نظام جدید تشدید می شود در حالیکه پشت کنکوریهای نظام قدیم با علم بر اینکه چه نمره ای دارند و با توجه به اینکه یک فرصت ترمیم معدل دارند، از این نظر در شرایط روحی بهتری قرار دارند. قبل از شروع به مطالعه چند دقیقه ای به نقطه ای روی دیوار متمرکز شوید . با مطالعه این مقاله میتوانید بهترین مشاور را برای خود انتخاب کرده و گامی موثر برای رسیدن به قلههای موفقیت بردارید. این عملی موثر برای حفظ تمرکز در طول زمان مطالعه است. هر روز یک مکان را برای مطالعه ی خود انتخاب کنید و با این کار مغزتان را مجبور کنید تا با شرایط جدید کنار بیاید و حافظه تان را قوی کند.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما