ویرایش مشخصات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

فلسفه تأسیس چنین مدارسی این بود که به نخبگان یادبدهد چگونه از ذهن خود برای دستیابی به موفقیت های فردی، شغلی و نیز تأثیرگذاری مثبت در بخشهای مختلف جامعه استفاده کنند اما بجای آن، تفکری سطحی و غیرعلمی در چنین مدارسی رواج یافته است که منجر به ایجاد اعتماد به نفس کاذب و منفی در بسیاری از دانش آموزان گردیده و آن تفکر غلط این است که این بچه ها در یک غرور کاذب فرو رفته و تصور می کنند تافته ای جدا بافته از بقیه دانش آموزان هستند. در همان ماههای ابتدایی تلاش دستیارانم و خود دانش آموزان باعث شد تا افکار منفی از ذهن آنها محو شود. یعنی متقاضیان شرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خرم آباد مهر 97 می توانند از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرم آباد به انتخاب و علاقه خود در رشته مورد نظر تحصیل بکنند. 5- پذیرش در رشته محل های صرفاً براساس سوابق تحصیلی توسط دانشگاه ها و مؤسسات پذیرنده در سال ۱۴۰۰ به صورت جدا از رشته محل های با آزمون و مستقل از این مرحله با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با ملاک معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی انجام می شود.

برنامهریزی مطالعه دروس اختصاصی و عمومی با توجه به هدفگذاری داوطلب برای قبولی در رشته مورد نظر باید تنظیم شود. در زمینه مطالعه دروس مختلف ایده های قدیمی و منسوخ بسیاری وجود دارد که همه روزه داوطلبین کنکور از زبان برخی از مشاورین تحصیلی حاضر در برنامه های تبلیغاتی شبکه های تلویزیون می شنوند، من سعی کرده ام همه آنها را به سطل زباله منتقل کرده و ایده های جدیدی خلق کنم. به گزارش مشرق، سینا تهرانی استراتژیست مدیریت آموزشی و مشاور رتبه های تک رقمی کنکور معتقد است؛ همه دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی می توانند اوضاع را آن طور که می خواهند تغییر دهند و دانش آموز موفق باشند و خودشان را برای نسل های بعدی آماده سازند، فقط لازم است تا خیّرین مدرسه ساز؛ مدیران، معلمین و مشاورین تحصیلی آنها کمی هوشمندانه تر عمل کنند. به عقیده من این سیستم آموزشی کهنه و فرسوده حقیقتاً کارخانه تولید انسان متفکر و خلاق نیست و بجز عده ای معدود که اغلب با تکیه بر توانایی ها و درایت خویش به موفقیت می رسند، فرزندان این جامعه را برای زندگی در دنیای واقعی آماده نمی کند و متخصص یا دانشمند خلاق ، کارآمد و متفکر چندانی تحویل جامعه نمی دهد، نسل نو نیازمند آموزش و فراگیری روش صحیح تفکر کردن و یادگیری خلاقانه است تا متخصصینی داشته باشیم که متکی به شغل دولتی نباشند، بلکه برعکس افرادی کارآفرین، کارآمد و خلاق وارد جامعه شوند که خود شروع به تولید ثروت حلال و اشتغال نمایند.

مشاور کنکور علی میرصادقی

وی آموزش مهارت تفکر کردن را لازمه ی رشد و تعالی نسل جدید می داند. سینا تهرانی با اشاره به یکی از تجربیات خود در برخورد با دانش آموزانی که به دلایل مختلف از مشکلات روحی و خانوادگی رنج می برند، نوشته است: دو سال قبل به درخواست یکی از خیّرین مدرسه ساز؛ با همراهی تیمی از رتبه های برتر خود در کنکورهای سراسری سالهای گذشته مسئولیت اجرای پروژه ای را برعهده گرفتم که هدفش این بود تا دختر خانم های مقطع سوم تجربی مدرسه ی این فرد خیّر که در اثر فقر مالی خانواده و یا اعتیاد والدین خود دچار آسیبهای روحی شده بودند را برای موفقیت در آزمون سراسری آماده کند. مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور از جمله خدماتی است که در اختیار تمامی افرادی که برای مشاوره موفقیت در کنکور سراسری برنامه ریزی نمودهاند، قرار دارد. تعیین هدف: هدف گذاری رکن اصلی موفقیت در کنکور است چرا که اگر بدون هدف وارد مسیر پر پیچ و خم کنکور شوید راهی جز به بیراهه رفتن نخواهید داشت.

مشاور کنکور فرهپور

معصومه یکی از رتبه های برتر و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران که وظیفه تدریس دروس زیست و شیمی را برعهده داشت، می گفت: آقای تهرانی وقتی در کلاس با بچه ها بازی می کنم مثل این است که دوباره بچه شده ام و واقعا از این کار لذت می برم. آنها نیز مفاهیم زیست شناسی و شیمی را در قالب بازی های ذهنی بخوبی یاد می گیرند و این از نتایج امتحانات تشریحی و تستی ای که از آنها می گیرم، کاملاً مشخص است.سینا تهرانی در ادامه می افزاید: مادر یکی از دختر خانم های آن مدرسه می گفت: « دختر خجالتی و حساسش تصمیم داشت، قید دانشگاه و کنکور را بزند. نقدهای من به سیستم فرسوده و منسوخ برگرفته از نظام آموزشی غربی که شاید متعلق به نیم قرن پیش باشد؛ است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان در اردیبهشت ماه گذشته بدان اشاره کردند: « نظام آموزشی کنونی برگرفته از نظام آموزشی اروپا است و همچون «اثری موزهای» دستنخورده باقی مانده و کهنه شده است، درحالیکه لازم است نوسازی شود. اکنون تصور کنید دانش آموزی معدلش حتی چندصدم کمتر از بیست شود، قطعاً بیش از هزارنفر در کشور هستند که معدلشان از او بیشتر است و لذا اگر سازمان سنجش تصمیم به تأثیر مثبت معدل بگیرد، رتبه او قطعاً بسیار بدتر از رتبه واقعی اش خواهدشد.

مشاور کنکور کلاسینو

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ذوالفقاری مشاور کنکور بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما