واکنش روابط عمومی پرسپولیس به ماجرای سربازی استقلال :: سه ورزش


شناسه اطلاعات: 1812402 |
05 اسفند 1400 ساعت 17:11 |
16,836 بازدید |

4
نظرات

مدیر روابط عمومی پرسپولیس می گوید مدیریت نظامی استقلال در دست پرسپولیس نیست.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که دیروز پس از پایان بازی استقلال به دلیل انجام وظیفه نظامی نتوانست از دو مدافع خود استفاده کند مسئولان باشگاه نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و حالا نوبت مصطفی لشگری است.مدیر روابط عمومی پرسپولیس پاسخگوی باشگاه است. . به رقبا بدهید.

* به راحتی در امور پرسپولیس دخالت می کنند
در روزهای اخیر بارها مدیر و نمایندگان باشگاه استقلال در مورد بازیکنان نظامی پرسپولیس و معافیت قانونی وحید امیری وارد عمل شده و اظهارنظرهای عجیبی کرده اند. برای ما جای تعجب و تاسف است که این افراد با نام بردن از بازیکنان ما به خود اجازه می دهند به راحتی در امور پرسپولیس دخالت کنند. این افراد با چه حقوقی به خود اجازه چنین کاری را می دهند؟ از روزی که بحث سربازی این دو بازیکن مطرح می شود، نمی توانید حتی یک نظر از مسئولان و مدیران پرسپولیس جویا شوید چرا که این موضوع برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مهم نیست. این افراد به چه حقی درباره پرسپولیس صحبت می کنند؟

ارتش بازیکنان آنها دست ما نیست
تعجب آور است که چرا پیشکسوتان و مدیران استقلال اینقدر در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت می کنند و اجازه می دهند در این مورد صحبت کنند. دستیاران حقوقی و مدیران باشگاه باید پاسخگوی اظهارات و ادعاهای خود باشند. این دوستان به جای پرداختن به این مسائل باید به امور باشگاهی خود بپردازند و از اختلاف نظر و مسائلی از این دست پرهیز کنند. بدیهی است که آنها کاری جز مصاحبه و حضور در رسانه ها که رویه آنها از ابتدای فصل است، ندارند. اعزام بازیکنان استقلال به خدمت مقدس سربازی بر عهده قانون و نظام گفتار است. آیا به استقلالی ها بستگی دارد که مقابل پرسپولیس صحبت کنیم؟

* مسئولان حقوقی استقلال قانون را نمی دانند
تعجب آور است که چرا پیشکسوتان و مدیران استقلال اینقدر درگیر مسائل داخلی پرسپولیس می شوند و اجازه می دهند در این مورد صحبت کنند. از طرفی مسئول حقوقی این باشگاه که بسیار جالب است قانون را نمی داند و بارها این را نشان می دهد و باید پاسخگوی ادعاها و اتهاماتش باشد.

* داوری را باختیم
همچنان به روند داوری پرسپولیس معترضیم. دیروز هیچ پنالتی واقعی دریافت نکردیم و این سریال عجیبی است. از ابتدای فصل شاهد بی عدالتی و اشتباهات داوری زیادی در مقابل پرسپولیس بودیم. هر چند گروهی از بحث داوری منتفع شدند و دیروز مصداق بارز آن کشف شد، اما طبق آمار و مستندات موجود و نظر کارشناسی تیم ما چندین بار در این پرونده مورد هجوم قرار گرفته است، این موضوع از ابتدای فصل. . همین عامل باعث شد امتیازهای زیادی از دست بدهیم اما برخی تیم های دیگر از خطای داور سود بردند و امتیاز گرفتند.

* از میرشاد ماجدی خواستگاری می کنیم
من تعجب می کنم که چرا کمیته انضباط و اخلاق فدرال سکوت کرده و نسبت به این اتفاقات واکنشی نشان نمی دهد. همچنین از رئیس فدراسیون فوتبال انتظار داریم با مدیریت خود همه این اتفاقات را زیر نظر داشته باشد تا حق تیمی ضایع نشود.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

پاربرگ سایت

تماس با ما