هواوی MateStation X و MatePad Paper – Zomit را معرفی کرد


ماموریت هواوی این است که سیستمی به نام «زندگی یکپارچه هوش مصنوعی» در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. این سیستم دستگاه ها را در بسیاری از زمینه ها از جمله سلامت و تناسب اندام، سفرهای اداری هوشمند، سرگرمی و خانه های هوشمند یکپارچه می کند. این شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC) بر روی دفاتر هوشمند متمرکز شد.

Matebook X Pro 2022 و Matebook E مهمترین دستگاه هایی هستند که هواوی در رویدادهای اخیر معرفی کرده است. اما محصولات دیگری نیز وجود دارند که توجه بسیاری را به خود جلب می کنند.

هواوی میت استیشن ایکس

PC Huawei MateStation X (AIO) در سال 2021 در چین راه اندازی شد و اکنون در سراسر جهان در دسترس است صفحه نمایش لمسی 28.2 اینچی MateStation X 10 نقطه با پوشش ضد انعکاس 5 لایه روی یک پایه زیبا قرار گرفته است که یادآور مانیتور MateView است. البته در پنل پشتی هیچ پورتی وجود ندارد.

وضوح صفحه نمایش این دستگاه 4K + و نسبت صفحه نمایش به بدنه 92 درصد است. پایه آن نیز شامل سه بلندگو (طراحی شده توسط Devialet) و چهار میکروفون با برد 5 متر و قابلیت حذف نویز به کمک هوش مصنوعی است. MateStation X از پردازنده AMD Ryzen سری 5000H با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD پشتیبانی می کند.

کاغذ میت پد هواوی

کاغذ میت پد هواوی

یکی از جالب‌ترین محصولات هواوی که در MWC دیده‌ایم، MatePad Paper است. این دستگاه در واقع یک تبلت 10.3 اینچی با جوهر الکترونیکی است که تجربه خواندن جذابی را ارائه می دهد و حتی در نور شدید خورشید نیز بازتاب نمی یابد. در واقع کاغذ MatePad طراحی شده تا مانند کاغذ عمل کند.

32 سطح نور پس زمینه برای مقابله با شرایط مختلف نور محیطی وجود دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه 86.3 درصد است. همچنین حالتی به نام Smart Refresh برای افزایش نرخ تازه سازی پایین در مانیتور E Ink گنجانده شده است که می تواند با کمک نرم افزار خاصی این کار را انجام دهد.

مقالات مرتبط:

محتوای MateBook Paper از طریق Huawei Books و AppGallery ارائه می شود. همچنین از آنجایی که دستگاه از M-Pencil پشتیبانی می کند، می توان از آن برای انجام کارهایی مانند امضای اسناد استفاده کرد.

به گفته هواوی، پنل PMMA یک تجربه نوشتن در زمان واقعی را فراهم می کند. در حالی که حالت شکست صفحه به شما امکان می دهد کارهایی مانند خواندن اسناد و نوشتن یادداشت ها را همزمان انجام دهید.

MatePad Paper دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. مشکی، خاکی و آبی خواهد بود. وزن این محصول 360 گرم بوده و از WiFi 6 Plus برای انتقال سریع اطلاعات بی سیم پشتیبانی می کند. با توجه به باتری هواوی کاغذ MatePad می تواند دستگاه را تا 4 هفته در حالت آماده به کار نگه دارد.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

پاربرگ سایت

تماس با ما