همه اینها بستگی به افراد دارد

اولاَ : چه کسی گفته است، هر فردی که معدلش بالای ۱۹ باشد حتما در کنکور نیز رتبه ی بسیار خوبی کسب می کند، اگر چنین چیزی ممکن بود پس آن حدود ۲۰ هزار نفری که طبق اعلام سازمان سنجش در رشته تجربی معدلشان بالای ۱۹ بوده است قطعا می بایست همگی رتبه های خوبی در آزمون سراسری رشته ی تجربی کسب می کردند. سلام ببخشید من یازدهم تجربی ام اما برا سال ۹۸ میتونم کنکور تربیت بدنی بدم, بعد باید چه کتابایی و بخونم؟ از سوالات مهم در مشاوره کنکور تجربی و برنامه ریزی مناسب برای کنکور این است که از کی باید شروع به درس خواندن کنیم؟ هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401 از طریق سایت مشاورگروپ و ادامه این مطلب اقدام نمایید. بنابراین با توجه به تعداد بسیار زیاد هر رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هر یک از دانشکده های دانشگاه تربیت مدرس که در بالا ذکر شد، توصیه ما به داوطلبان این است که برای اطلاع از رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه تربیت مدرس در هر یک از رشته ها و مقاطع مختلف در کنکور 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، و با توجه به رشته مورد علاقه خود ، برنامه اختصاصی قبولی در کنکور دانشگاه تربیت مدرس را دریافت نموده و انتخاب رشته قبولی در دانشگاه تربیت مدرس را به کارشناسان مجرب صدای مشاور بسپارید که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند.

مشاوران 100 کنکور 99

در حال حاضر کنکور آسان است با انتخاب دقیق استادان فن مثل امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و بهره گیری از دانش آنان در دروس مختلف اقدام به تولید سی دی ها و دی وی دی هایی کرده که شما قادر به انتخاب درست صددرصدی استادتان مثل امیر مسعودی و استاد حسین احمدی هستید و با خیال راحت مباحثی که نیاز به تقویت دارید را تهیه می کنید و هر جا نیاز به مشاوره و نکته ای خاص داشته باشید کارشناسان رتبه گردون شما را با دلسوزی و درایت راهنمایی می کنند. کسانی که در سر آرزوی رسیدن به یک جایگاه خوب در یک رشته خاص را دارند، قطعا به یک مرکز مشاوره کنکور نیازمندند تا راهنمایی های مکفی و کاربردی را دریافت کنند. حال آنکه شیوه های طراحی سوالات کنکور سراسری راهبرد پیچیده و خاص خود را داشته و بسیار هوشمندانه تر است. سینا تهرانی به شفاف نیوز گفت: اگر هدف کسب رتبه تک رقمی و دو رقمی باشد، لازم است تا دانش آموز از همان سال اول ورود به مقطع دبیرستان، شیوه های مطالعاتی ای را بیاموزد که طراحان بر اساس آن اقدام به طرح سوال می کنند، البته بنده داشتن برنامه درسی ویژه کنکور را برای سال اول توصیه نمی کنم ولی در کنار آن ، اجرای یک برنامه درسی سبک با رعایت نکاتی خاصّ، برای موفقیت در امتحانات مدرسه اشکالی ندارد و خیلی هم خوب است.

البته باید داوطلبان نیز این نکته را در نظر داشته باشند که اجرای با دقت شما از برنامه درست، ضامن موفقیت شماست. مشاور خوب باید خود به لحاظ کاری شرایط موفقیت را طی کرده باشد تا بتواند نتنها به صورت نظری بلکه تجربه هم یک راهنمایی خوب و موفق باشد. ما باید یاد بگیریم که بجای تلاش برای زیر سؤال بردن، شایعه سازی و تخریب ناجوانمردانه سایر همکارانی که در زمینه مشاوره تحصیلی فعالیت می کنند با دیده ی احترام به آنها بنگریم، بقول پیتر دراکر پدر علم مدیریت نوین، یک کسب و کار زمانی می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد که ابتدا به رقبای خود احترام بگذارد و سپس با شناسایی نقاط مثبت و منفی آن و بدون آنکه رقبایش را تخریب کند به طراحی استراتژی های موفقیت کسب و کار خود بپردازد. حالا که میدانیم آریان حیدری کیست بیایید درباره یک داستان جالب صحبت کنیم. زیرا مدیریت مدرسه و مشاور تحصیلی که بسیار ضعیف بودند. نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی آنلاین و رایگان صدای مشاور به این صورت است که داوطلب اطلاعاتی از قبیل نام رشته ، نوع سهمیه شامل سهمیه های آزاد- مناطق، مربیان و ایثارگران و… این مشاور تحصیلی و عضو ارشد سایت درس زندگی دات کام به شفاف نیوز گفت: متأسفانه فلسفه طراحی و چیدمان سوالات آزمونهای سراسری کاملاً با روش طراحی سوالات آزموهای آزمایشی متفاوت است، زیرا این موسسات یک بانک سوال نرم افزاری دارند که بصورت رندم یا تصادفی و بر اساس مباحثی خاص، سوالات کنکور را انتخاب و بصورت خودکار در برگه آزمون می چیند، حال آنکه به عقیده من، در کنکور سراسری چیدمان سوالات بر اساس الگوهای روانشناختی خاصی صورت می گیرد.

مشاور کنکور علیرضا شفیعی

جریمه انصراف در دوره روزانه و غیر روزانه با توجه به نوع دانشگاه متفاوت هست. جناب مشاور با کمی مکث گفت: « حق با شماست ! این مشاور تحصیلی به بنده گفت: « آقای تهرانی! سینا تهرانی : به عقیده بنده مطالعه کتاب درسی از همه چیز مهمتر است، اما برای کمک به درک بهتر برخی از مفاهیم کتب درسی و آنهم بصورت گزینشی، مطالعه درسنامه های برخی از کتابهای کنکور و نیز بررسی تستهای سراسری داخل این کتب می تواند موثر واقع شود. سینا تهرانی مشاور، در پاسخ افزود: اغلب رتبه های تک رقمی ما از سال اول و دوم دبیرستان وارد کمپ کنکور درس زندگی شده اند، چون زمان لازم برای تغییر عادات منفی آنها در مطالعه و یادگیری و نیز تثبیت عادات مثبت وجود داشته است، اما از گروه دانش آموزان سال سوم نیز، بله چندین رتبه تک رقمی و دو رقمی داشته ایم. شفاف نیوز: از سال سوم دبیرستان چطور؟ شفاف نیوز: آیا اگر کسی بخواهد از تابستان منتهی به دوره پیش دانشگاهی ، خود را برای کنکور سراسری آماده کند، می تواند رتبه دو رقمی یا سه رقمی خوبی کسب کند؟

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما