نمی‌خواهم آرزو کنم این زمان خیلی را روی لوازم یدکی کیا سراتو صرف کنم. در مورد شما چطور؟

خرید لوازم یدکی ماشین کیا سراتو وارداتی مدل های 2010 تا 2012 و سراتو سایپا از فروشگاه اینترنتی سراتو یدک با بهترین قیمت و ارسال به سراسر کشور بله کلیه قیمت های درج شده در سایت بروز می باشد. در سال 1393 شرکت خودروسازی سایپا با توجه به استقبال مردم ،سراتو را در دو مدل آپشنال دنده ایی و آپشنال اتومات در خط تولید خود قرار داد.سراتو های وارداتی این نسل ،از گیربکس 6 سرعته ،به پیشرانه 1.6 لیتری که از قدرت 124 اسب بخار و گشتاور 156 نیوتن متر و همچنین نیز یک موتور 2.0 لیتری با گشتاور 194 نیوتن متر و قدرت 154 اسب بخار برخوردار بودند .

لوازم یدکی سراتو 07

خودرو رنو ساندرو در ایران در دو تیپ معمولی و استپ وی عرضه شده که لوازم یدکی رنو ساندرو مخصوص هر دو تیپ در بازار موجود است. خودرو داچیا ساندرو روی پلتفرم ال90 ساخته شده است. شرکت تیکوما یک شرکت واردکننده و فروش عمده لوازم یدکی خودرو است که لوازم یدکی کیا سراتو و لوازم یدکی رنو ساندرو را وارد و به بازار عرضه میکند. بحثی که در اینجا پیش می آید نحوه تهیه این قطعات و لوازم جانبی کیا اپتیما است که در ایران تهیه آن کمی دشوار است اما با وجود سایت معتبری مانند ماشین نو نباید نگران این موضوع باشید چراکه این سایت فروشگاهی با وارد کردن انواع لوازم جانبی و یدکی نیاز شما عزیزان را در این زمینه رفع می کند پس با خیالی راحت و با مناسب ترین قیمت می توانید خرید خود را انجام دهید. راهنماهای خریدار ما معرفی مختصری از آنچه که قطعه در واقع برای چه کاری استفاده می شود، عملکرد و اهمیت آن را توضیح می دهند و انواع دسته های آن را توضیح می دهند.

قیمت لوازم یدکی و قطعات کیا سراتو

در مورد تعمیرات برخورد، اطمینان حاصل کنید که قطعات OEM را تهیه می کنید، زیرا ممکن است پانل های بدنه بدرستی مناسب نباشند و یا مناطق ایمنی مناسب برای ایمنی در هنگام خرابی نداشته باشند. زیرا در صورت خرابی و زمان تعویض قطعه ای، تهیه و خرید لوازم یدکی سراتو به بزرگترین معضل تبدیل خواهد شد. از عوامل مهمی که باعث خرابی و نیاز به تعویض قطعات و لوازم بدنه خودرو تصادفات می باشد. تصادف رانندگی به حادثهٔ ترافیک خیابانی یا جادهای گفته می شود که در آن دست کم یک وسیلهٔ نقلیهٔ خیابانی با یک وسیلهٔ نقلیهٔ دیگر، یا با یک شخص پیاده رو ، یا یک جسم ثابت در کنار جاده، و یا با خودرو دیگر که معمولاً آسیب مالی یا جانی در پی دارد، برخورد کرده باشد. بعد از اینکه قطعه معیوب را پیدا کردید و آن را با یک قطعه جدید جایگزین کردید، قطعه جدید نیز به دلیل نگهداری نامناسب به مرور زمان خراب می شود. لوازم یدکی اصل یا جنیون پارت آن در بازار یافت میشود که بسیار مرغوب است اما برندهای کرهای و چینی نیز این قطعات را با قیمت پایینتر تولید کردهاند که برای کسانی که قدرت خرید پایین دارند مناسب است.

زمانی که نسل سوم وارد بازار شده بود شرکت سایپا مونتاژ نسل دوم را به صورت دنده ایی با موتور 1600 در سال 1393،با حذف آپشن هایی چون آینه تاشو برقی،ایربگ های جانبی آغاز کرده بود که به دلیل کیفیت پایین جنس های داخل کابین نارضایتی مشتریان را در پی داشت و در سال 1394 مدل اتومات با موتور 2000 لیتری که با آپشن هایی چون کروز کنترل،اتولایت و تهویه اتومات عرضه گردید. شروع فروش ﺍین محصول در ﺍروپا با ﺍستقبال روبرو شد، تا ﺍینکه در ﺍنتهای دهه ۱۹۹۰ میلادی، با کاهش تقاضای این مدل، در نهایت به توقف کامل خط تولید مدل پراید، در ماه مه ۲۰۰۰ گردید. خط بدنه نیز تغییر کرد: علاوه بر هاچ بک 5 در و سدان، یک کوپه نیز ظاهر شد. در سال 2006 سراتوی سدان و هاچ بک از نو ساخته شد. اما کیا موتورز نسل دوم این سدان کوچک شهری را با ظاهری متفاوت با نسل قبلی طراحی و عرضه کرد.

همچنین ظرفیت تعداد سرنشینان این خودرو 5 نفر است. تا سال ۲۰۰۷ کیا سابقه شانزده سالهﺍی در زمینه صادرﺍت خودرو به ﺍروپا دﺍشته ﺍست. یکی از این نمایندگیهای معتبر فروشگاه قطعات یدکی جنیون پارت است که با عرضه قطعات جنیون با کد اختصاصی به یکی از بزرگترین پخشکنندگان این لوازم در تهران تبدیل شده است. یکی دیگر از مواردی که باعث رفتن به سمت اجناس تقلبی می شود، قیمت بسیار پایین و وسوسه کننده آنهاست. برخی قطعات در سراتو مونتاژ شده حذف و برخی دیگر توسط سایپا داخلی سازی شده بود. مصرف سوخت 6.6 برای سراتو دنده ایی و 7.1برای سراتو اتومات قرار دارد.تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی استاندارد در خودروهای سراتو وارداتی مشهود بود ولی سراتو سایپا از چنین کیفیتی برخوردار نبود و بعضی از آپشن ها را نداشت .خودروی سراتو از سال 2003 در کمپانی کیا موتورز، که یک شرکت کره ایی است در سه نسل تولید شد و سه سال طول کشید وارد بازار داخلی شود.

از آنجایی که جعبه فرمان هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت است، در خرید جعبه فرمان سراتو دقت کافی را داشته باشید. در مواقعی ممکن است برای پارک خودرو به دلیل کمبود جای پارک و همچنین نداشتن دید مناسب و کافی به عقب خودرو دچار مشکل شده باشید. بسیاری از فروشندگان نیز در این میان برای دسترسی به سود بیشتر ممکن است قطعات تقلبی را به جای لوازم یدکی سراتو اصل بفروشند. کتابچه راهنمای آسان در مورد نحوه تعویض لوازم یدکی سراتو نیز در برقراری ارتباط با خودروی خود و درک بیشتر آن مفید است. لنت موبیس حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد، حال آن که محصول جنیون تقریباً ۱۰۰ هزار تومان گران تر است. ﺍین مدلها همچنین شامل کیا پرﺍید (بر مبنای مدل مزدﺍ ۱۲۱) و کیا ﺁوﻻ بودند، که در بازﺍر آمریکای شمالی و استرالیا با نامهای فورد فستیوا و فورد ﺍسپایر به فروش رفت. همچنین برای مشاهده آخرین قیمت لوازم یدکی سراتو در مدل های سراتو سایپا ،سراتو 2014 و سراتو 2017 می توانید از صفحه خودروهای کیا مدل خودروی خود را انتخاب کنید.

قیمت لوازم یدکی سراتو 2008

قطعات اصلی کیفیتی مشابه با قطعات خود شرکت تولیدکننده خودرو را دارند. منظور از قطعات یدکی اصلی سراتو چیست؟ به منظور خرید لوازم یدکی کیا چه فاکتور هایی را مورد بررسی قرار خواهید داد؟ بررسی کیفی محصولات توسط تولیدکنندگان خودرو انجام می شود و به عنوان مثال وقتی قصد خرید قطعات جلوبندی سراتو را دارید، واقعا راحت می توانید از آنها استفاده کنید. اگر سوالی دارید، لطفاً از تیم پشتیبانی ما بپرسید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از خدمات تخصصی لوکاپرو در خصوص خودروهای کیا سراتو در مدلهای مختلف، میتوانید با شمارههای مندرج در وب سایت ما تماس حاصل بفرمایید تا مشاورین لوکاپرو بر اساس نیاز شما بهترین خدمات تیم ما را به شما پیشنهاد دهند. به طور کلی می توان گفت هر چه قیمت لوازم کیا و یا سایر خودرو ها بیشتر باشد آن قطعه دارای ساختار پیچیده تری نیز هست و همچنین عملکرد پیشرفته تری در خودرو دارد. اما چهار نکته اصلی که برای خرید هر قطعهای میتواند به شما کمک کند؛ 1-نحوه بستهبندی قطعات 2-برگه گارانتی همراه قطعه 3-کیفیت قطعات 4-خرید از فروشگاههای مجازبرای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله “راهنمای خرید لوازم یدکی سراتو” را از سایت الماس پارت مطالعه فرمائید.

در صورت درخواست قطعات OEM، برخی از شرکت های بیمه از شما می خواهند که هزینه اضافی را پرداخت کنید. در این مقاله در نظر داریم بخشی از مهم ترین لوازم بدنه سراتو سایپا را معرفی و بررسی کنیم. برای دسترسی به تمامی لوازم یدکی کیا سراتو به صورت کاملاً اصل از شماره های درج شده در روی این آگهی استفاده کرده و با شرکت یدک کار المهدی تماس بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از هر نوع روغن موتور حداکثر ۵۰۰۰ کیلومتر استفاده شود و در هر بار سرویس صافی بنزین سراتو تعویض گردد. ترمزها یک ویژگی مطمئن هستند که باید در حداکثر عملکرد در حال کار باشند تا بتوانید در جاده کنترل داشته باشید! برای خرید لوازم یدکی کیا لازم است تا با قطعات کیا آشنا باشید. جالب است بدانید که ممکن است شما برخی قطعات با مشخصات و ویژگی های کاملا یکسان در فروشگاه های مختلف با قیمتی متفاوت خرید کنید. کمک فنرهای جلو و عقب از نوع گازی به همراه سیستم تنظیم ارتفاع می باشد که همین قابلیت، قدرت کمکی هیدرولیکی را در سیستم فرمان افزایش داده است.

[arpw limit=”10″]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما