نفرات برتر کنکور که از نیمسال دوم شروع کردند

شخصی که می تواند در رابطه با روش های مطالعه خود در دوران کنکور و همین طور شیوه های موفقیت آمیز تست زنی با شما صحبت کند و اطلاعات خوبی را در قبال دریافت قیمتی مناسب در اختیارتان قرار دهد. منظور از مطالعه این است که در زمان مطالعه بیشترین حواس شما درگیر درس باشد و همچنین بتوانید در تست ها آنچه را که مطالعه نموده اید را پیاده کنید که البته این مورد در رشته ریاضی کمی سخت و دشوار می باشد اما به کمک فردی که قبلاً این مسیر را طی کرده و به نتیجه رسیده است می توان راهکارهای مناسب را بیاموزید. زمانی که ما این سوال را از داوطلبان در رابطه با هدفشان می پرسیم، برخی از آنها دانشگاه های سطح اول کشور همانند صنعتی شریف و همچنین دانشگاه تهران و یا امیرکبیر را مد نظر دارند اما آنچه در عمل اتفاق میافتد و ما شاهد آن هستیم تلاشی در هر دانشگاه های سطح پایین از تعیین هدف به تنهایی نمی تواند موجب می شود تا شما به آنچه می خواهی دست یابید.

آنچه شما در کتاب های تست خود تجربه می کنید همیشه همانند کنکور و دقیقاً مشابه آن نخواهد بود. روانشناسان بزرگ معتقدند که مشاوران باید مهارت های کافی در زمینه حل مسئله داشته باشند تا بتوانند به مراجعین خود کمک کنند تا الگوهای تفکر منفی و سایر رفتارهای مضر که ممکن است در مشکلات آنها نقش داشته باشند را شناسایی کنند و آنها را تغییر دهند. ما به طور مفصل تو ۱۲ بخش مختلف، بهترین مقالات تحصیلی رو توسط مشاوران تحصیلی و روانشناسان آماده کردیم. البته آریان حیدری یکی از بهترین استاد های ریاضی کنکور است. در ادامه مقالات موسسه حرف آخر قصد داریم به معرفی عبدالرضا منتظری بپردازیم اینکه کیست و چه نقشی در موسسه حرف آخر ایفا می کند.عبدالرضا منتظری بنیانگذار موسسه حرف آخر و مدرس ریاضی است که از سال 1390 تاکنون بهترین مدرسان و استاید همچنین مشاوران عالی رتبه در زمینه گردهم آورده و اقدام به عرضه پکیج های آموزشی در زمینه موفقیت کنکور نموده است. به عنوان یک داوطلب ریاضی، ممکن است در رابطه با انجام محاسبات دچار مشکل باشید در این شرایط ما بسته محاسبات سریع کنکور را به شما معرفی خواهیم نمود تا پس از مطالعه دقیق آن بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان به تست های کنکور پاسخ دهید.

مشاور کنکور اصفهان نی نی سایت

اما برای یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری، به عنوان مثال در رشته تجربی، که در دروس مختلف به یک اندازه ضعیف یا قوی است حداقل ۱۲ درصد (یک هشتم) از ساعت مطالعه هفتگی باید صرف درس ریاضی بشه و برای یک دانش آموز یا داوطلب کنکور ریاضی باید حدود ۳۰ درصد از کل ساعت مطالعه صرف درس ریاضیات بشه. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اگر دانشجویی باعلاقه و شناخت وارد یکرشتهای در مقطع کاردانی شود و خوب فارغالتحصیل شود بهتر از دانشجویی است که وارد یکرشته پزشکی یا مهندسیشده و بر اساس گفتهها و شنیدههای دیگران آن را انتخاب کرده است و بعد از مدتی به این نتیجه میرسد که هیچگونه علاقهمندی یا استعداد تحصیلی در آن رشته را ندارد که منجر به ترک آن رشته میشود و یا در صورت فارغالتحصیلی نمیتواند تعهد علمی لازم را نسبت به جامعه داشته باشد. به منظور یادگیری بهتر و تثبیت مطالب آموزش داده شده،برای هر فصل به صورت جداگانه جزوات تخصصی شامل نکات مهم و کنکوری و همچنین تست های آموزشی از کنکورهای سراسری سال¬های اخیر قرار گرفته است.

بنابراین اگر می خواهید امسال سال قبولی شما در کنکور باشد حتماً باید منابع مطالعه درستی برای خود انتخاب نمایید که این منابع تنها شامل دروس تخصصی نخواهد بود دروس عمومی و دروس تخصصی منابع تستی متفاوتی دارند که بر اساس نحوه طراحی سوالات و همچنین درسنامه های آنها از یکدیگر متمایز می شوند. یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان دارند این است که تمام تمرکز خود را تنها بر روی دروس تخصصی میگذارند و تصور میکنند که درصد بالا در گروه تخصصی میتواند موجب قبولی آنها مشاور کنکور هیراد ذاکر شود. یکی از توصیههای مهم مشاوران کنکور ریاضی به داوطلبان این است که کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور ریاضی دریافت و بررسی نمایند. تدریس خصوصی ادبیات کنکور ،ادبیات فارسی کنکور، فارسی دبیرستان و دانشگاه،تدریس توسط رتبه 2 کنکور کارشناسی ارشد، رتبه 7 المپیاد ادبی کشوری سال ۱۳۹۳ ،دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران. پس از آن یک مشاوره کنکور ریاضی میداند که هزینههای شرکت در کنکور های آزمایشی بالا می باشد و توان مالی داوطلبان برای پرداخت این هزینه یکسان نخواهد بود اما اگر توان مالی کافی را ندارید می توانید کنکورهای سال های گذشته را به عنوان یک امتحان آزمایشی از خود بگیرید تا بتوانید خود را محک بزنید. یادتان باشد از خوتان توقع های غیر ممکن نداشته باشید که مثلا عادت هایی را که سال ها مطابق آن درس خوانده اید و زندگی کرده اید را تغییر دهید بلکه با برنامه ریزی خودتان تطبیق دهید و هنگامی که اقدام به برنامه ریزی می کنید با شناخت همه این عادت های شخصی برنامه خود را تنظیم نمایید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما