نحوه طراحی سوالات کنکور 1401 + سطح سختی سوالات کنکور ۱۴۰۰

نقش مشاور در کنکور - کنکور آسان class= این خیلی مهمه که بدونه برای قبولی تو رشته – محل های هدف خودش چه رتبه ای لازم داره و برای کسب اون رتبه چه درصدهایی رو باید تو کنکور بزنه. این تصویرا که همش شوخیه خواهرشوهرا اگه برادرشونو واقعا دوست داشته باشن سعی میکنن یه جوری شرایطرو تنظیم کنن که توی زندگیه برادرشون مشکلی پیش نیاد چون اگه زن داداشو ناراحت کنیم مرتب غر این جریانو به برادرمون میزنه و اوقاتشون تلخ میشه پس بهتره اگه خواهر شوهریم مراعات زندگی برادرمونو بکنیم مگه اینکه واقعا یه جاهایی تقصیر از سمت برادر باشه که اون موقع مشکلو باید با خودش مطرح کنیم نه اینکه تلافی رو سر زن بیچاره در بیاریم دخترای من با عروسم خیلی مهربون هستن تک عروسه وخیلی هم برادرشونو دوست دارن خداروشکر بچه هام اصلا حسادت نمیکنن و همدیگرو خیلی دوست دارن خداکنه تا اخر همینطور بمونن بچه ها خدایی جار ی من خیلی خوبه خیلی هم آرومه خیلی خانمه، هر چقدر هم مادر شو شو جان و خواهرشوهرم اینو اذیت میکنن صداش در نمیاد میترسم از روزی که جاریم یهو منفجر بشه دیگه مادرشوهرو خواهرشوهر نمیشناسه من فقط دوتا خواهر شوهر دارم. در برنامه ریزی بلند مدت خود باید حتما این نکته را در نظر بگیرید که روزهایی در پیش خواهید داشت که بازدهی شما به اندازه همیشه نخواهد بود، مخصوصا که هر چه بیشتر از شروع مطالعه بگذرد طبیعی است که تا حدودی احساس خستگی کنید و یا به هر دلیلی غیر از این موارد نتوانید به برنامه ای که داشتید پایبند باشید؛ در اینجا ذکر این نکته الزامی است که برنامه ریزی واقع بینانه تا حدودی این مشکل را برطرف می کند اما مشکل کاملا از بین نمی رود و شما باید انعطاف در برنامه ریزی را در نظر بگیرید و برای آن مواقع از قبل در ذهن خود راهکار داشته باشید.

مشاور کنکور شاهرود

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو در این قورت چقدر باید به دانشگاه پرداخت کنم و این پولی مه برای ثبت نام داده بودم رو برمیگردونن؟ حیف علاقه و استعداد ایرانی است که در پشت سدی به نام کنکور رنگ ببازد! شایان ذکر است که بازه زمانی که سازمان سنجش در نظر می گیرد بین هشت تا ده روز مطابق مندرجات دفترچه خواهد بود که داوطلبان می توانند در این بازه زمانی نسبت به تکمیل امور ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایند. استاد حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان تهران در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. استاد حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در تهران، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در تهران، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در تهران، برای داوطلبان شهر تهران و هم چنین سایر شهر های اطراف تهران، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور تهران این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. اما متاسفانه هر ساله برخی از داوطلبان به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری و به دلیل اشتباه در انتخاب رشته، یک سال دیگر باید برای راه یابی به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه شان تلاش کنند. اصلا چرا باید درس بخونی؟ خیالتون راحت راحت باشه که با اجرای کامل این پکیج میتونید در تمامی درس ها به درصد بالای ۷۰ برسید .

مشاور کنکور زهرا جعفری

این نوع تست هیچ کمک خاصی به شما نمی­کند، اجازه دهید، چند روز و یا حداکثر 1 هفته بعد از مطالعه مبحث و یا درس خاصی شروع به تست زنی کنید، اینگونه اشتباهات و ضعف و قوتهای شما بیشتر و بهتر آشکار می­شود. اما اکنون که میخواهید بدانید چگونه رتبه برتر شویم به شما میگویم باید امسال به سبکی متفاوتتر و موثرتر مطالعه کنید. در انتخاب رشته تجربی به دلیل کم بودن ظرفیت بعضی از رشته ها باید این … به خاطر داشته باشید که اگر نتوانید از دانشتان به موقع و درست استفاده کنید، قطعاً در کنکور موفق نخواهید شد. اولین مصابحه ای هستین که همه نمره هاش از دم 20- 19.5 نیست. کتابهای فاگو زیست به دلیل حجم بالایی که دارند برای دانش آموزان کنکوری مناسب نیست و بیشتر به دانش آموزان پایه توصیه میشود زیرا وقت کافی برای مطالعهٔ درسنامههای حجیم آن را دارند. همین مکانیزم در این تکنیک مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی استاد حسین پور برای کنکوری های تهران به کار گرفته می شود. برد در کنکور سراسری و دستیابی به هدف ها بلند مدت به جهت آینده ای خوب تر مستمند فهمیدن و داشتن مواردی مانند منابع کنکور سراسری، به کار گیری از مکتوب های کمک آموزشی و امتحان های آزمایشی خوب برای حرفه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و گویش در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ریزی درسی و آزمون زنی در کنکور سراسری، طرز صحیح مطالعه دروس به جهت موفقیت در کنکور سراسری، استعمال از نعطیلات عید باستانی یا عید برای مطالعه دروس عقب افتاده، عده بندی کنکور سراسری و در نهایت مدیریت و در اختیار گرفتن زمانه در کنکور سراسری هستیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور قلم چی – خواندن را ادامه دهید – وب سایت خود باشید.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما