موفقیت در کنکور 1401|برای کنکور 1401 از کجا شروع کنم؟

ادبیات - کنکوری (ساختمان واژه) - استاد مهماندوستان » حذف شده است و در چاپ 99-1400 وجود ندارد. که الان مطمئن شدم میشه اگرهم نشد برای سال بعد میخونم و مسیرمو ادامه میدم تا یه رشتهی بهتری قبول بشم حداقل برای سال بعد دستم خالی نیست و چه بهتر که از الان شروع کنم نه اینکه دست روی دست بزارم و ۵ماه دیگه شروع کنم حداقل میدونم تلاشمو کردم و به خودم بدهکار نیستم.من نمیدونم این برنامه چی عیب و ایرادی داره برای کسایی که تا الان شروع نکردن این همون مبحثی خواندنه و همون حذف کردن مباحث سخت و طولانیه. تستای نشان دار رو همش باهم بزنم بعد تحلیل کنم؟ من تازه شروع کردم پشت کنکوری هستم در مورد نحوه مطالعه دروس میخوام یه کاری کنم برای شیمی تا نیمه اول بهمن ماه یک دوره فشرده برنامه بریزم ( هر روز ۲.۵ ساعت مفاهیم / نیم ساعت هم مسائل ) تمام فیلم های کلاس رو ببینم و همراه با جزوه استادم پیش برم در این مدت مرور هم انجام میدم و تست هایی که خودش حل میکنه و اونایی که داخل جزوه هست رو تمرین کنم بعد از ۱۵ بهمن که اموزش تکمیل شد شروع کنم فقط تست بزنم تا اواسط اردبیهشت سپس ۶ هفته پایانی رو برای مرور خلاصه ها و تست از کتاب های ازمون اختصاص بدم !

مشاور کنکور علی میرصادقی

Du liebst selbstgemachte Pizza? Diese zwei Pizzakringel mit Frischkäse werden dich begeistern. Hier trifft fluffiger Pizzateig auf Frischkäse - freu dich auf die saftigsten Pizzakringel überhaupt! برنامه باید کاملاً روانشناسی شده نوشته بشه که دانش آموز با انگیزه و میل تمام به سمت درس سوق پیدا کند. کنکور هنر با کنکورهای دیگر متفاوت است و این گونه نیست که یکسری کتاب مشخص داشته باشند؛ در واقع اصلاً نمی شود همه کتاب ها را خواند؛ چون خیلی زیاد است. لطفا راهنماییم کنید چون واقعا از سرزنش و فشار زیاد خانوادم خیلی خسته شدم. از بین این سهمیهها، 30 درصد مربوط به ایثارگران و 70 درصد مربوط به سهمیه مناطق میباشد و این 70 درصد متناسب با تعداد شرکت کنندهها و کیفیت آموزشی بین مناطق مختلف تقسیم میشود. در سال 97 کل ظرفیت سه رشته دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی کشور (روزانه، پردیس و تعهدی) 7718 نفر بوده که داروسازی 14 درصد، پزشکی 69 درصد و دندانپزشکی 17 درصد از این ظرفیت را در بر میگیرد. در سال ۹۷ تعداد شرکت کنندههای کنکور تجربی 6422280 نفر و مجموع کل ظرفیت داروسازی کشور (روزانه، پردیس، تعهدی) 1088 نفر بود. ☆این آمار و ارقام توسط منابع موثق تهیه شده و نشان میدهد که با وجود افزایش شرکت کنندههای رشته علوم تجربی، ظرفیت رشته داروسازی در سال 97 نسبت به سال 96 کاهش یافته است.

مشاور کنکور گاماس

شاید میخواهید درس بخوانید اما به خودتان میگویید وقتی شروع میکنم که یک برنامه فوق العاده دقیق و با همه جوانب بریزم، اما بهتر است دیدگاه خود را تغییر دهید و بگویید: امروز مطالعه کوتاهی خواهم داشت حتی اگر فقط به اندازهی چند دقیقه باشید. در اخر هم تمامی نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت با ما در سایت حرف آخر به اشتراک بگذارید. اما بریم سراغ کارنامه منطقه سه، این داوطلب با درصدهای تقریبأ پایینتر از میانگین موفق به قبولی در رشته داروسازی شده است. همچنین در ادامه مطلب، کارنامه این سه داوطلب قرار داده شده است و به میانگین درصدهای آنها پرداختهایم. و میانگین درصد کل دروس این 3 داوطلب تقریبأ 57 درصد میباشد. البته لازم به ذکر است که درصد زمینشناسی در نظر گرفته نشده است. رتبه لازم برای قبولی فیزیوتراپی را نیز از همین سایت مطالعه کنید. در کارنامه قبلی، تلاش داوطب براساس بودجهبندی بوده، در حالی که در این کارنامه، داوطلب براساس بایدها و نبایدهای کنکور که بخش عظیم آن به شناخت نقاط قوت و ضعف خودمان اختصاص دارد، پرداخته است و خوشبختانه رتبه لازم برای رشته داروسازی را کسب کرده است.

مشاوره غیرحضوری کنکور

الان بعد ۳ سال میخوام کنکور انسانی یا تجربی بدم تو این انتخاب هم مشکل دارم آیا میشه با این شرایط کنکور شرکت کنم؟ ضریب) زمانی استفاده میشود که مسئله مورد نظر براساس گرم مطرح شود،و به همین ترتیب کسرهای متعددی برای سایر سوالات استوکیومتری نیز استفاده میشود، مرحله نخست حل مسائل مطالعه مسئله مرحله دوم استخراج دیتا، مرحله سوم انتخاب روش حل مسئله و در نهایت مرحله چهارم محاسبات میباشد. و هرانسانی را می بایست با دیروز خود قیاس کرد.پس به طور حتم نباید ظاهر تعداد دفعات مطالعه ی یک داوطلب در هر درسی را با بطنِ مطالعه ی شخص دیگری که یک الی دو مرتبه اما با دقت مطلب را مطالعه کرده است مقایسه کرد. به همین دلیل موسسه حرف آخر 20 درصد مباحث خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار میدهد و برنامه 4 ماهه حرف آخر را به شما پیشنهاد میدهد. زمین شناسی: به دلیل کم اهمیت بودن این درس در پذیرش رشتههای پرطرفدار زیرگروه یک رشته علوم تجربی، و عدم تأثیر این درس در قبولی دندانپزشکی و پزشکی، درصد داوطلبان خیلی کم است. استرس اصلیترین عاملی است که در نتیجه کنکور تأثیر چشمگیری دارد. هر میزان که دانش آموز از نظر برنامه ریزی و نقشه ی راه کنکور درست عمل کند ولی ابزار درستی انتخاب نکند به نتیجه ی موردنظر نخواهد رسید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور نامدار وب سایت خود باشید.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.