معرفی 10 مشاور برتر کنکور ایران – کنکورآباد

برای شرکت در کنکور باید تا تاریخ اعلامی سازمان سنجش که معمولا حدود 20 اسفند ماه سال تحصیلی است از دانشگاه انصراف دهید. اگه به اول مسیر برگردم، قطعا دوباره با مشاورین تحصیلی بارسا جلسات مشاوره کنکور رو ادامه میدم؛ چون بدون شرکت در این جلسات رسیدن به موفقیت برای من تقریبا غیرممکن بود. هم چنین برای یادگیری مفهومی و عمیق درس فیزیک ، توصیه مهندس معین فلاح به شما این است که (مخصوصا برای دانش آموزانی که مفهوم مباحث را یاد نمی گیرند و از ابتدای کار سراغ حل تمرین و تست می روند) متن کتاب درسی فیزیک را حتما مطالعه کرده و تمام تمرینات آن را حل کنید. در انتهای هر درس نامه نیز تست های مرتبط با آن قرار گرفته است تا دانش آموز به تسلط کافی برسد. درس فیزیک هم مانند ریاضی، جزء دروسی است که قسمت اصلی یادگیری آن سر کلاس و به وسیله تدریس معلم انجام می شود. کتاب ریاضیات دهم و یازدهم هم حاوی 87 بسته ی مطالعاتی است که هر بسته مطالعاتی شامل یک درس نامه و چندین پیمانه سوال است. در مجموع در این کتاب 66 پیمانه 20 سوالی و 34 پیمانه ی 10 سوالی وجود دارد که می توان از این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 برای تست های طبقه بندی شده نام برد.3- کتاب ریاضیات پایه مهروماه : کتاب ریاضیات پایه مهروماه را به دلیل درسنامه های مفید و مفهومی و تست های آموزشی، دسته بندی شده و فصل به فصل به عنوان یکی از بهترین منابع ریاضی کنکور ۱۴۰۰ به شما معرفی می کنیم.

مشاور کنکور سراسری

و به جای اینکه چهار سال از عمر خود را صرف خواندن دروس تکراری دبیرستان و تکنیکهای تست زنی پشت کنکوری کنند پایه تئوری علم پزشکی را آموختهاند کاش دولتمردان کمی بیشتر به فکر این همه متقاضی معدل بالا برای رشته پزشکی میبودند! به طور مثال باید بداند که چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب کند و کدام یک بهترین هستند. در واقع، با اطلاع از بودجه بندی کنکور تجربی و لیست زیر گروه های رشته تجربی است که می توانید به این موضوع پی ببرید کدام یک از فصول کتاب با توجه به تعداد بیشتر سؤالات مطرح شده از بقیه مهم تر هستند و الزاماً باید زمان بیشتری را برای خواندن آن ها اختصاص بدهید. مشاور انتخاب رشته به شما لیست بر اساس 5 دسته بندی کلی میدهد. به همین دلیل به طور تخصصی مشاور کنکور آنلاین دورخیز به شما کمک می کند تا نقاط ضعف خود را بشناسید. از سال دهم، به عمومیها و بهویژه درس ادبیات کمتر اهمیت میدادم و وقت کمی برای آنها میگذاشتم. بنابراین لازم است در کلاس درس فیزیک حضور فعال و آگاه داشته باشید تا به افزایش یادگیری سر کلاس منجر شود.

مشاور کنکور غیر حضوری

حتماً از این مقاله استفاده کنید تا مطالعه دقیق تری داشته باشید. برای اینکه از پس این درس در کنکور سراسری بربیاید، باید تمرکز ویژهای روی آیاتو روایات و ارتباطشون با متن کتاب درسی داشته باشید . پیشنهاد مهندس فلاح برای کتاب کمک آموزشی درس فیزیک استفاده از کتاب های میکروطبقه بندی گاج است که برای هر دو رشته ریاضی و تجربی تمام مطالب سال های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. بسیاری از دانشآموزان با قوی کردن یک یا چند درس مختلف، یا از این ور بوم میافتند یا از اون ور بوم. 2- کسانی که تا الان خوندن و همه چیز را فراموش کردند ، میتونن با این برنامه ریزی موفق شوند؟ مشاوره رایگان کنکور تجربی 99 آن هم برای کسانی که در کنکور سراسری شرکت نمودند و مهمتر از آن داوطلبین که کنکور تجربی شرکت کردند با توجه به اینکه طرفداران زیادی دارد تصمیم گیری درست را بسیار دشوار ساخته اند. فقط رتبه های برتر و افراد موفق در کنکور داشتن می توانند ضرورت داشتن مشاور شخصی را تصدیق بکنند چنان که بسیاری از رتبه های برتر که در کنکور به موفقیت های عالی رسیدند( مثل شاگردان سال های قبل ما) از خدمات مشاوره خصوصی استفاده کردند و توانستند با عمل به مفاهیم مشاوره ای خاص و برنامه ریزی هایی که به آن ها داده می شود به پزشکی روزانه،برق امیر کبیر و حقوق روزانه و داروسازی و …

می تواند به عنوان اولین مرجع استفاده شود و کاملا منطبق بر این کتاب جلو رفت. رویکرد این کتاب کاملا کنکوری است و تلاش شده تا مطالب به صورت جزئی و دقیق برای دانش آموزان بازگو شود. در پایان هر فصل با یک آزمون برای جمع بندی فصل مواجه خواهید شد. تست های این کتاب که طرح شده از مطالب دو کتاب درسی فیزیک دهم و یازدهم بوده، با دقت زیادی در مباحث مختلف دسته بندی شدهاند. مشاوره رایگان با رتبه های برتر را می توان از جمله همین خدمات قرار داد. علاوه بر این اگر می خواهید بدانید رتبه های برتر کنکور از چه روش هایی برای مطالعه فیزیک کنکور استفاده کرده اند، حتما مقاله روش مطالعه فیزیک را مطالعه کنید. روند کتاب به این صورت است که در درسنامه های مفهومی از توضیحات مو به مو استفاده شده و آموزش مفاهیم به روش های کاملا منحصر به فرد صورت گرفته است.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما