مطالب و نکات کنکوری-ویژه کنکور 96

در کانال تلگرام حرف آخر شما میتوانید از تخفیفات محصولات فروشگاه حرف آخر نیز خبر دار بشید. ولی خب بعد از مشاوره رایگان کنکور این قوت قلب رو گرفتم که با جزوه خوندن پیش برم. عملکردش توی برنامه ریزی درسی اینه که این 4 تا باکس(دروس شاخص و زیر خط تعادل) رو بیشتر میزاری تا بشن نقطه قوت تو در کنکور! اساتید ونوس قبل از آن که به این موسسه بیایند استاد بوده اند و این خود نوعی نقطه قوت محسوب میشود. شما حتما جزو یکی از دسته های زیر هستید. قبل از کنکور مطمئن بودم زیر 50 میشم بعد کنکور هم مطمئن بودم زیر 20 میشم ولی اصلا و ابدا انتظار رتبه 1 رو نداشتم.من در کلاس های آموزشی کنکور که بیرون برگزار میشه شرکت نکردم. برنامه ریزی کنکور اصول خاص و قواعدی منحصر به فرد دارد اما اگر به صورت کلی و اجمالی بخواهیم برنامه ای قابل اجرا معرفی کنیم؛ می توانید از شیوه زیر استفاده نمایید. درسته که اکثر رشته ها به صورت بدون کنکور پذیرش می کنن اما داوطلبایی که قصد ورود به رشته ها و دانشگاه های خوب رو دارن باید از طریق ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای ورود به این رشته ها با سایر داوطلبای متقاضی رقابت کنن.

اگه فقط 4 تا کتاب درس رو خوب خوندی اونا اولویت هستن و با مرور و تست میتونی درصد و تراز خوبی کسب کنی و بشه انگیزه مثبتJ که خیلی بهتر از 8 تا کتاب درسی نصفه و نیمه خوندن هست. از خدمات کیهان از جزوه ی رشد، تست های طبقه بندی شده، کنکور ده سال اخیر و کلاس نکته و تست آنلاین علم النفس استفاده کردم. غیر از این کلاس نکته و تست آنلاین کیهانبرای درس علم النفس رو ثبت نام کردم و برای درس آمار هم معلم خصوصی گرفتم. 2 روز آخر( روز 4 شنبه و 5 شنبه قبل از آزمون): اینجا دیگه بهتره که تو همه اون مطالب و مباحثی رو که خوندی رو مرور کنی و تست بزنی و اگه هم احیاناً موردی هست که نخوندی ترجیحاً بهتره بی خیالش بشی و فقط فوکوس کنی روی خوندهات. تیم مرکز مشاوره کابونتو واست یه ایده هایی هم داره (لقمه ی آماده؛ چی بهتر از این!!!)که اگه دوست داشته باشی میتونی طبق عکس زیر بهش عمل کنی. و این رو هم تیم مرکز مشاوره کابونتو بهت یادآوری کنه که چون عدالت بین درسا مهمه توی این 4 تا باکس بایستی 2 تا عمومی و اختصاصی تراز بالا و 2 تا عمومی و اختصاصی تراز پایین رو انتخاب کنی.

مشاور کنکور در کرج

شما نیز می توانید برای موفقیت در کنکور رشته تجربی از تیم مشاوران کنکور تجربی دورخیز که شامل دانشجویان پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی هستند کمک بگیرید. مطمئنا قبول می شویم؟ من امسال برای بار دوم در کنکور ۹۷ رشته ریاضی شرکت کردم اگر امسال رشته دلخواه قبول نشم آیا می تونم سال دیگه دوباره شرکت کنم ؟ همچنین با معرفی دوره ی تست زنی رایگان می توانید مسیر موفقیت خود را هموار سازید. البته تست زنی اصول خود را دارد که ما به صورت رایگان در دوره تست زنی این موارد را به شما آموزش داده ایم. ما با اشتیاق منتظر و آماده دریافت هرگونه خدمات و ارائه مشاوره هستیم. از حد ما خیلی پایینتر است. Œدروس شاخص(یعنی تراز بالا)خب اول از همه باید بشینی خوب فکر کنی ببینی چه درسهایی هستن که تو نیاز داری بیشتر بخونی تا به تراز بالاتری نزدیک بشی که بهشون میگن دروس قوی! مزیت این کتابها، تستهای طبقهبندی شده خوب در هر درس با پاسخ تشریحی هست. هر جایی که تستی رو متوجه نمیشدم از استاد اون درس سوال میکردم و همه تلاشم رو میکردم که در کنار حفظ کردن جواب ها کاملا استدلال پشت هر پاسخ درست رو بفهمم. به کمک یک مشاور مجرب عقب ماندگی ها از کلاس و آزمون و مدرسه و …

مهم ترین و سرنوشت ساز ترین آزمون در کشور، کنکور می باشد. داوطلبان در مهلتی که دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می کند، می توانند با کدی که در کارنامه خود دارند، در سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واردشوند و انتخاب رشته نمایند. این رشته ها به طور متوسط در همه استان های کشور ارائه می شوند و دلیل پذیرش داوطلبان به این صورت، این است که برخی از بخش های کشور از نظر کاربردی، به متخصص های بومی استان نیاز دارند مانند انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان که به صورت بومی گزینی استانی انجام می شود. مطالعه برای کنکور کاری است که نیاز به زمان و برنامه ریزی خاصی دارد تا بتوان در آن موفق شد. در مقاله، مشاوره تلفنی کنکور ریاضی به صورت کامل به شرح اهمیت برنامه ریزی برای رشته ریاضی پرداختیم. اما اگر جزء داوطلبان کنکور ریاضی 1401 هستید؛ با توجه به اهمیت و سختی که دروس ریاضی دارد؛ باید طبق برنامه ای جامع و مدون به مطالعه درس ها بپردازید تا بهترین نتیجه را از ان بگیرید. بودجه بندی به شما کمک می کند تا بفهمید هر کدام از درسها یا سرفصلها چه سهمی در کنکور دارند و اهمیت شان چه قدر است. به نظر می رسد نتایج تحقیق هوارد (1999) نشان می دهد که تسلط دومی بر اولی بیشتر به نتیجه خوب مداخله مربوط می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاوره کنکور 1400 – ورودی شما اینجاست – – اینجا را ببین – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما