مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

مقاله بهترین منابع دروس عمومی رو بخونید تا این منابع خوب رو برای شروع مطالعه در اختیار داشته باشید. تو مقاله کنکور ریاضی از ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور ریاضی و وضعیت داوطلبان رشته ریاضی در کنکور سراسری رو بررسی کردیم و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری چقدر با دروس دفترچه کنکور، مدت زمان هر درس، تعداد سوالات مطرح شده از مباحث هر درس و ضرایب دروس در هر زیرگروه رشته خودتون آشنا هستید؟ یکی از مهم ترین نیازهای دانش آموزان برای مشاوره تحصیلی رایگان که ما سعی کرده ایم در این صفحه به آن پاسخ دهیم، سوالات پرتکرار و متداولی است که دانش آموزان می پرسند. از این طیف شاگرد خودبه خود یسریاشون قبول میشن. 5- تحلیل آزمون فوق حرفه ای و مو از ماست کشیدن مهندس حسین پور باعث شده تا 80 درصد شاگردانش در 3 ماه آخر به شکل جهشی رتبه خود را 3 رقمی و 2 رقمی بکنند. قبل از اینکه مشاور کنکور خودتان را انتخاب کنید ببینید چند نفر توانسته اند با آموزه های آن مشاور به رتبه های خوبی در کنکور دست پیدا کنند.بعد از آن سراغ بقیه ی خصوصیات یک مشاور خوب بروید.

بهترین مشاور کنکور همدان

مدرس اموزشگاه ها و مدارس برتر تدریس شیمی کنکور به صورت موضوعی و ترکیبی برای اولین بار مدرس رتبه های برتر و درصدهای بالای شیمی دانش آموزان کنکوری در سال های مختلف. دپارتمان مشاوره تحصیلی طلوع شیراز به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین موسسات مشاوره کنکور در ایران می باشد که هدفش رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. سندروم وزوز: روشن کردن تلویزیون یا صدای ضبط با صدای کم به ویژه هنگام مطالعه ، یک مرض شایع دیگر در داوطلبان است که ما نام آن را «سندروم وزوز» گذاشته ایم.چیزی به نام مطالعه ی تفریحی وجود ندارد..قطعا برای لذت بردن از موسیقی باید آن را با گوش جان شنید که این کار خود، حواس جمع میخواهد. هر یک از افراد روحیات مختص به خود را دارند، پس نمی توان برای همه نسخه ای یکسان تجویز کرد، زیرا این کار ممکن است نتیجه عکس را در بر داشته باشد؛ برای مقابله با مشکلات گفته شده اول از همه از اشتباهات و علت های آنها آگاهی پیدا کنید، سپس سعی کنید از افراد و مشاورینی کمک بگیرید که خود در جریان کنکور سراسری حضور داشته و به موفقیت رسیده اند و با دانش بالایی می توانند وضعیت شما را سنجیده و راهنمای شما باشند.

داشتن یک برنامه مناسب یک توصیه بسیار مهم در مشاوره استرس تحصیلی است. استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسریه که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب بشه. هندسه دوازدهم خیلی بیشتر نزدیک به ریاضیات هست و دانش آموزان بیشتر با معادلات درگیر میشن و هرچقدر در تشکیل و حل معادلات بهتر باشید، در هندسه دوازدهم ماهرتر خواهید بود. در صورتی که کنکور سراسری دچار تغییر شود (که بعید به نظر می رسد)، باز هم راه های جایگزینی اعمال می شوند که شباهت زیادی با کنکور دارند، پس در هر صورت شما باید خود را برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه آماده نمایید؛ پس به هیچ وجه خود را درگیر حواشی نکنید و به جای پرداختن به آنها، تمرکز بیشتری بر روی مطالعه و آماده کردن خود داشته باشید. اگه کنکور سراسری رو به یه مسابقه تشبیه کنیم، شما هرچقدر اطلاعات بیشتری درباره نحوه برگزاری و جزئیات این مسابقه داشته باشید، احتمال موفقیتتون بیشتر خواهد شد. درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.

بسیاری از تکنیک های او خاص هستند و ما از آنها اطلاعی نداریم و شاگردانش هم تعهد داده بودند که چیزی نگویند. هدف، افزایش سطح اخرین گاریست که خودتان انجام داده اید و باید بتوانید بر آن چیره شوید. ما باور داریم که هر فردی راه خود را می رود و مشاوره ما کامل بنا به وضعیت شما خواهد بود تا بتوانید با شرایط خودتان نتایج بسیار بهتری را کسب کنید. جهت ثبت نام، رزرو کلاس معارفه رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ما در این مطلب سعی میکنیم موارد و نکات مهمی که برای آگاهی از آنها نیاز به مشاوره دارید را مطرح کنیم تا با استفاده از این اطلاعات در راه درستی قدم بگذارید. در واقع با خوندن این مقالات، انگار یک مشاور تحصیلی رایگان کنار شماست و به شما در یادگیری روش های مطالعه حرفه ای کمک می کنه. 2- او روش های ناشناخته ای در مشاوره دارد که باعث می شود شاگردانش در ماه های آخر کنکور بتوانند سوالات درس ریاضی، فیزیک، عربی و زبان را حدث بزنند. پرهیز از طرح سوالات تکراری: هرچند که در سال های اخیر به ندرت دیده می شود اما گاهی پیش می آمد که بعضا همه یا بخشی از سوالات یک آزمون آزمایشی در یک درس خاص از سال های قبل عینا کپی می شد.

معرفی بهترین مشاوران کنکور

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین مشاور کنکور اصفهان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما