مشاوره کنکور تجربی، چراغ راه پر فراز و نشیب موفقیت – گپچه

روشهای قدیمی و طولانی جوابگو سوالات مسائل شیمی کنکور نخواهند بود، با استفاده از الگو و نقشه راه میتوان به تمامی سوالات شیمی پاسخ داد بدون آن که مجبور باشید فرمولی حفظ کنید، الگو و نقشه راه مسائل شیمی را با به صورت تصویری و در قالب انیمیشن به شما آموزش میدهند. چراکه برخی از سوالات راه گم کنی است و دانش آموز را از هدف یادگیری دور می کند. برخی از کارشناسان آموزشی معتقدند، این مافیا در وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش است که اینگونه پرقدرت به کار خود ادامه می دهد اما تمام وزارت خانه ها و سازمانی که نام برده شد، این موضوع را تکذیب کرده اند. یک مشاور کنکور گفت: هدف از حذف برخی درسها در کنکور سراسری، تمام کردن زمان مطالعه به نفع داوطلب است و مباحثی حذف میشوند که ممکن است واقعاً به درد دانشآموز نخورد. هفته ها قبل از کنکور نه تماس داشتیم نه مشاوره.حتی پیگیر نشدند که پسرم توی کنکور چه رتبه ای آوردند.مخلص کلام پدران و مادران عزیز، اگر فرزندتان خود به دنبال درس و یادگیری محتوا ی درس و تمرین و ممارست میباشد برای او هزینه کنید وگرنه این موسسات و حتی بهترین استادانش نه معجزه میکنند نه شق القمر.مطمئن باشید آنهاییکه حائز رتبه در کنکور شدند سعی و تلاش خودشان بوده ومنابع و دی وی دی اینها تنها کمک کننده بوده یا نمونه برای تمرینشان .اینها نه ایجاد انگیزه میکنند ونه دلشان برای کسی سوخته .خود آقای احمدیدر تدریسهاش غلطهای بسیار فاحشی دارند حتی در تلفظ کلمات و معنی کردن اشعار که من اینمورد را به آن مشاور محترم عرض کردم .تدریس آقای احمدی خیلی تصنعی است این را به جهت تجربه کاری ام در تدریس میگویم و اینکه بنده ارشد برنامه ریزی درسی ام چطور خام این موسسه و مشاور چرب زبانش شدم دلیل عمده اش صداقت و اعتماد خودم بوده .آرزو دارم تمام جوانان میهن عزیزم سربلند و عاقبت بخیر باشند.

مشاور کنکور رایگان

ایا قیمت دی وی دی های یادگیری اسان البته از حق نگذریم ما در کشورمان هرچه را که کم داشته باشیم مشاوره تحصیلی را زیاد داریم و علت اصلی این زیاد بودن مشاوران یا بهتر بگم نا مشاوران این است که هر شخصی که کنکور را پشت سر می گذارند به محض به دست آوردن موفقیت در رتبه تلاش میکند از فردای روز دانشجو شدن به مشاوره دادن بپردازد و این موضوع بیش از از هر چیز به ضرر دانش آموزان کنکوری است که میخواهند یک مشاور تحصیلی حرفه ای انتخاب کنند چون پیدا کردن مشاوران تحصیلی فوق العاده از بین این همه مشاور که تعدادشان کم کم دارد از تعداد داوطلبان کنکور هم بیشتر میشود کار را مشکل میکند. خیلی از کسانی که با استاد موسوی انتخاب رشته داشته اند و هم اکنون دانشجوی بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته های کشور هستند هنوز هم باور نمی کنند که توانستند با یک انتخاب رشته درست به این مهم دست پیدا کنند که شما می توانید برای دیدن مصاحبه های جذاب این دانشجویان صفحه انتخاب رشته استاد موسوی مراجعه کنید. خیلی از کسانی که فکر می کردند نتیجهای که در کنکور گرفتند از هدفی که در سر دارند دور است وقتی انتخاب رشته خود را به دست استاد موسوی سپرده اند متوجه شدند که کاملا اشتباه می کردند.

مشاور کنکور قیمت

در بین کسانی که مشاور تحصیلی انتخاب رشته هستند یکی از بهترین ها استاد موسوی می باشد. رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد شاید از مهم ترین مواردی باشد که هر علاقه مندی به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی چه در سال کنکور و چه بعد از آزمون دادن علاقه مند به کسب آگاهی درباره آن می باشد. برای کسب درصد بالا در فیریک کنکور 1400 یا 1401 و یا سال های بعد از آن بهتر است یک مدرس مجرب فیزیک را در کنار خودتان داشته باشید. شبکه های مختلف رسانه ملی برنامه های تبلیغاتی ویژه کنکور را بر روی آنتن می برند و از اساتید مختلف برای تدریس شیوه های تست زنی دعوت می کنند. در این باره باید گفت؛ مشاوران تحصیلی و اساتیدی که به رسانه ملی می آیند، معروف می شوند و در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت زیادی دارند. مشاوره هایی که آنان می دهند گاهی در ساعت به میلیون ها تومان نیز می رسد تنها به این دلیل که از سوی رسانه ملی معروف شده اند ولی آیا این نوع و حجم از تبلیغات مطابق و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و کارشناسان آموزشی است یا خیر.

مشاور کنکور سنندج

این گونه حجم مطالب درسی به مرور کمتر می شود و استرس شما نیز از بین می رود. چندین کتاب نیز به صورت رایگان برای ما ارسال می کنند. جز رتبه های برتر خواهد بود.دی وی دی رایگان که در کار نبود هیچ ، اعتماد ما و فریبکاری مشاوران موسسه دست بهم داد تا مبلغ حدود ۸ میلیون تومان را نقدا پرداخته و منابع ارسال شود. یکی دیگر از معلم های پایه ابتدایی نیز به خبرنگار مهر می گوید: کتاب های کمک آموزشی به منزلم به صورت رایگان ارسال می شود و اگر به دانش آموزان معرفی کنم تخفیف های ۲۵ درصدی می دهند. او بیان می کند: ناشرین با ماتماس می گیرند تا کتاب های آنان را به دانش آموزان معرفی کنیم. درس دینی هم که اول کتاب.بعدش کتاب میکرو و سیرتا پیاز گاج.و بعد از اون هم تست تست تست.از داخل تست ها قشنگ میتونید مطالب رو ملکه ذهنتون کنین. کنکور ریاضی هم پرطرفدار و رقابتی است. مواردی که در بالا اشاره شد بدیهی ترین عوامل تاثیر گذار در برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی است. اما برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونید قبل از ثبت نام با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما