مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98

بعد از خیلی سبز، کتاب نشر الگو رو تهیه کن و بعدش کتاب IQ گاج منبع خوبی برای زیست شناسی هست و مثل نظام قدیم سطح بالایی داره. من پایه یازدهم هستم و برای دهمم کتاب تست خیلی سبز رو کار کردم برای یازدهم هم به گفته دبیر زیست خیلی سبز رو خریدیم ولی بعضی جاها میشنوم که خیلی سبز میگن به اندازه میکرو گاج و نشر الگو خوب نیست ولی بعضیام میگن خیلی سبز خوبه منم گیج شدم الان همین خیلی سبز کافیه یا اون کتاب هارو تهیه کنم ؟ از دوستان هم شنیدم که برای پایه میکرو خوبه و برای دوازدهم خیلی سبز. کتاب خیلی سبز پایه و دوازدهم برای شروع و ابتدای مطالعه کمک بیشتری می کنند. من امسال میرم دوازدهم و میخوام جدا از برنامه مدرسه خودم زیست رو با یه کتاب کمک درسی تا آخر تابستون تموم کنم. ببخشید من بیشتر نظر هارو خوندم و شما تو هرکدوم پیشنهاد میکنین که اول خیلی سبز بخریم بعد نشر الگو و آی کیو و من نفهمیدم چطوری یعنی بعد کامل خوندن خیلی سبز و تموم کردنش برای همون پایه نشر الگو بخریم که دیگه سال تموم شده.

مشاوره کنکور ارشد ژنتیک انسانی

اگه هنوز دانش آموز قوی تو درس زیست نیستی، سیر تا پیاز به شما کمک بیشتری می کنه. اگه تمایل داشتی فرم درخواست مشاوره پایین صفحه رو تکمیل کن تا با شما تماس بگیریم و یا با شماره دفتر مرکزی ما تماس بگیر. اشراف روی تک تک این کتاب ها مفیدتره تا زدن تست های همه منابع و یادگیری سطحی اون ها. در واقع، اگر در درسی مشکل داشته باشید به مراتب نیاز به اختصاص زمان بیشتری برای مطالعه آن ها دارید و باید تمرکز بیشتری بر روی آن داشته باشید. این مشاور کنکور برتر شیراز معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد. برای درصد بالای زیست و بقیه درس ها، راه بهتر اینه که روی کیفیت زدن تست های کتاب تمرکز کنی و تعداد تست و کتاب های کمک آموزشی اهمیت کمتری داره. من رشته دبیرستانم ریاضی بوده بعد از ده سال میخوام کنکور تجربی بدم میگن حجم کتاب های فاگو زیست زیادن . بله، کتاب های زیست فاگو درسنامه های جامع و کاملی دارند که به علت حجم زیاد، به وقت زیادی هم نیاز دارند. قانون طلایی برای گرفتن یک تصمیم درست داشتن اطلاعات صحیح می باشد و انتخاب رشته هم از همین قانون پیروی می کند، انتخاب رشته یکی از اولین تصمیمات مهمی است که فرد برای زندگی خود می گیرد که لازمه درست بودنش، شناخت استعدادها و ویژگی های شخصیتی می باشد، مشاور با گرفتن تست های شخصیت شناسی و استعدادیابی و ارتباط هفتگی که با دانش آموز دارد، می تواند برای گرفتن تصمیم در زمینه انتخاب رشته درست، تاثیر گذار باشد.

مشاور کنکور تجربی شیراز

مشاوره کنکور بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شماره یک تبریز ثبت نام کنند. مهندس دیبازر مشاور کنکور و برنامه ریز تحصیلی معروف و با تجربه و یکی از بهترین مشاوران کنکور ایران است. اما ویژگی های بارز مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم از نگاه رتبه های برتر او چیست؟ اگر کسی حتی خودش رتبه خوبی در کنکور آورده اما بدون در نظر گرفتن سطح درسی شما و اینکه چقدر وقت دارید و سال چندم هستید و حتی چقدر میتونید برا خرید کتاب یا DVD هزینه کنید، همینجوری مطلق میگه فلان کتاب خوبه مشاور خوبی نمیتونه باشه (حداقل در زمینه معرفی منابع). و اینکه کلاس حضوری توصیه میکنید؟

مشاوره کنکور 1400

توصیه می کنیم حتما مقالات مرتبط با رشته ریاضی را در سایت دورخیز بخوانید. با سابقه بیش از 7 سال فعالیت در حوزه کنکور و دارای مجوز رسمی از نهاد های مربوطه این افتخار را دارد که در طی این سالها رتبه های بسیاری را پرورش دهد و رموز موفقیت و تجربیات خود را در اختیار دانش آموزانی که رویایی رتبه برتر شدن را در سر دارند ، قرار دهد. کتاب تست خیلی سبز دارای سطح تست خوبیه و تعداد تست هاش برای اینکه پیشخوانی کنید، مناسب هست. مرسی نسای عزیز از انرژی خوبت راستش من سهمیه منطقه ۱دارم ودردبیرستان دولتی تحصیل میکنم واطرافیانم دائم از اینکه کنکور تجربی بدبختیه وانرژی گزاشتن بی فایده هست صحبت میکنن نمیدونم واقعا چکار کنم وبه شدت علاقه مندبه رشته پزشکی هستم تابستان مطالعه کمی داشتم بنظرتون برای نیمسال دوم چطور درس بخونم که موفق بشم؟ بعد از اینکه خیالمون از برنامه ریزی، کیفیت مطالعه و مرور راحت شد حالا باید مراقب یه چیز باشیم! برای شروع مطالعه، فاگو منبع جامعی هست و اگه با برنامه ریزی درستی پیش بری، می تونی با مطالعه این کتاب از مطالب کاملش استفاده کنی. اما اگه پایه و سطح خوبی تو زیست شناسی داری و منبع خوبی برای تست زنی نیاز داری، کتاب میکرو مناسبت هست.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور چیست دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما