مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

داوطلبان ممکن است در طول سال تحصیلی برای کنکور آمادگی لازم را داشته باشند و تلاش بسیاری برای قبولی در کنکور و مطالعه دقیق منابع به صورت درست و اصولی داشته باشند، اما پس از مدتی دچار احساس یاس و ناامیدی در رابطه با قبولی در کنکور سراسری به خود می دهد که در این شرایط یک مشاور به آنها کمک می کند تا رتبه خوبی را کسب نمایند. برخی از سوالات دفترچه مربوط به منابع مشترک در بین همه رشته های مدیریتی مشاور کنکور ونوس است. با هماهنگی مدیر مدرسه با برخی از موسسات آموزشی، در مدارس آزمون برگزار می شود و در قبال آن از دانش آموزان هزینه هایی دریافت می شود. حتی مدیر مدرسه به معلمان می گوید که این نمرات را در مستمرات تاثیر دهیم. در نتیجه تمام تکنیک های تست زنی انتشارات گیلنا را به نحوی یاد میگیرید که همه راه حل های سریع را در روز کنکور پیاده سازی می کنید . ماجرا از این قرار است، برخی از آموزشگاه ها تحت عنوان موسسه آموزشی و کمک آموزشی، با تبلیغات زیاد از افرادی که به دنبال شغل یا شغل دوم هستند، به گونه های مختلف کلاهبرداری می کنند. خبرگزاری مهر؛ گروه جامعه: افراد در جامعه می خواهند از طرق مختلف سودی به دست آورند حال، برخی افراد برنامه ریزی سودمحور خود را بر اساس بازار نظام آموزشی کنکورمحور، حافظه محور و گاهی بی کیفیت برنامه ریزی می کنند.

این کتاب ها از کانال های مختلف وارد مدرسه شده اند و با خالی کردن جیب خانواده ها جای کتاب درسی را برای دانش آموزان گرفته اند. تمامی روش های نوشته شده در این پکیج طبق آزمون و خطاهای مختلف تولید شدن ! وی ادامه می دهد: هنگام مراجعه، موسس با بنده یک قرداد منعقد کرد، طی این قرداد، قرار شد تا برای دانش آموزانی تدریس خصوصی داشته باشم اما متاسفانه با گذشت یکسال و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هیچ دانش آموزی را به بنده معرفی نکردند و هنگام مراجعه برای دریافت مبلغی که پرداخته بودم با جواب های سربالا مواجه شدم و آنان دیگر به بنده پولم را نپرداختند. این معلم تاکید می کند: برگزاری آزمون ها رایگان نیست و به اجبار برگزار می شود. با وجود اینکه از وزیر تا معاون وزرات آموزش و پرورش انتقادهای زیادی نسبت به کتاب های کمک آموزشی دارند و بسیاری از آنها را غیراستاندارد و راه انحراف تربیتی می دانند اما در بسیاری از مدارس این کتاب ها از سوی مدیر و معلم به دانش آموزان تحمیل می شود. مدارسی که مشاوران آموزش و پرورش را استخدام میکنند نیز مشاورانی را ترجیح میدهند که تجربه مدیریت مدرسه را داشته باشند.

گروه مشاوره کنکور ژین

به گزارش مهر، آموزشگاه های کمک آموزشی باید مجوز خود را از سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند، متاسفانه پیگیری های خبرنگار مهر برای مصاحبه با مجتبی زینیوند درباره نظارت بر این دسته از آموزشگاه ها نتیجه ای نداشت. نیازی نیست بااینگونه آزمون ها نیز از ساعت های آموزشی کاسته شود. این سودجویی ها به شیوه هایی گوناگون هستند و لزوما همیشه اخلاق محور نیست. داشتن یک برنامه سخت و فشرده تضمینی برای موفقیت در کنکور نیست و در برخی موارد میتواند نتیجه معکوسی هم داشته باشد. برخی ها آگهی استخدام معلم خصوصی می دهند، برخی دیگر با مدارس هماهنگ می کنند، آزمون های موسسه خود را به دانش آموزان تحمیل می کنند و ناشران دیگر نیز هستند که کتاب های کمک درسی خود را که گاهی استاندارد هم نیست، از آنتن تلویزیون به فروش می رسانند. آگهی های زیادی را در نیازمندی های روزنامه ها و سایت ها می توان یافت که مدرس خصوصی خانم، آقا و مشاور تحصیلی توسط موسسات آموزشی و کمک آموزشی جذب و استخدام می شود. یکی از معلمان در این ارتباط می گوید: به نظرم مولفین و ناشران کتاب های کمک آموزشی تنها به دنبال سودجویی هستند.

در همین ارتباط یکی از معلمان پایتخت به خبرنگار مهر می گوید: سال گذشته از طریق آگهی روزنامه، به آموزشگاهی که مدرس جذب می کرد مراجعه کردم تا تدریس خصوصی نیز داشته باشم. سحرخیزی و شروع پرانرژِی و با انگیزه ، کل روزتان را می سازد و بازدهی کارتان را بالا می برد. وعده آنان، معرفی دانش آموز به مدرسان است که ساعتی تدریس کنند و درصدی را نیز به آموزشگاه بدهند. با توجه به اینکه برگزاری آزمون تافل نیز بر عهده سازمان سنجش و آموزش کشور می باد، لذا مشاوره قبولی در آزمون تافل را می توان از جمله خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش دانست. این کتاب با توضیح قواعد عربی به صورت ساده و روان و داشتن تست های هدفمند و طبقه بندی شده کمک زیادی به یادگیری ریشه ای این درس می کند و تست های آن به دلیل نزدیکی به تست های کنکور سراسری و تشابه با آن امکان شبیه سازی را برای دانش آموز فراهم می آورد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما