مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

درحالیکه هر دانش آموز باید براساس نقاط ضعف و قوتش نوع خاصی از برنامه را داشته باشد. درحالیکه ممکن است دانش آموز درباره چگونگی اجرای برنامه درسی و روش صحیح مطالعه دروس سوالاتی داشته باشد. به داوطلبان آزمون دکترای علوم و مهندسی باغبانی توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته دکترای علوم و مهندسی باغبانی استفاده کنند (به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع دکترای علوم و مهندسی باغبانی را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور دکتری علوم و مهندسی باغبانی (مشاوره آزمون دکترای علوم و مهندسی باغبانی ، برنامه ریزی آزمون دکترای علوم و مهندسی باغبانی) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی آزمون دکتری علوم و مهندسی باغبانی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است.

مشاور کنکور مشهد

2: آیا اگر از الان جامع این دروس رو بگیرم قدیمی نمیشوند؟ سلام استاد اگه برا یه درسی از دی وی دی استفاده کنیم بازم میتونیم به این برنامه برسیم؟ اگر دانش آموز در جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی ثبت نام کرده باشد، این کار تفاوتی با کلاهبرداری ندارد. وقتی دانش آموز در جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی شرکت میکند، مشاور تحصیلی خوب باید توانایی و زمان کافی برای برنامه ریزی شخصی برای دانش آموز را داشته باشد. اما برای دستیابی به آن باید مطالعه و تلاش زیادی داشته باشیم و شروع به خواندن مقالات و کتابهای مختلف در زمینه روش صحیح مطالعه و یادگیری و اصول مشاوره تحصیلی کنیم. حل مفهومی تست های کمتر و یادگیری عمیق تر مفاهیم درسی، ارجحیت دارد به حل سطحی و روخوانی تست های فراوان، یعنی اگر شما ۱۰۰ تست فیزیک را ۵بار بزنید و مرور کنید و با ریزه کاری های طرح تست آشنا شوید، خیلی موثر تر است از اینکه ۵۰۰ تست فیزیک را یکباره و یکجا بزنید و بگذرید.

مشاور کنکور نکویی

در این نوع کتاب ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال ها و تست ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. دوم اینکه تخصص بیشتر این افراد در زمینه تعمیر ماشین، هیچ گاه با یک متخصص مکانیک که بهصورت حرفهای به تعمیر اتومبیل مشغول است برابری نمیکند. از این طریق نیاز به مراجعه به متخصص مکانیک را موقتا برطرف کرده و هزینه کمتری هم متحمل میشوند. اولش که درس نامه ها و نکات داخل کتاب.بعدش تست.تست خیلی مهم تره به نظرم.حداقل برای من خیلی تاثیر گذار بود.شاید بقیه نتونن با این رویه پیش برن. پس متن کتاب درسی و مثال و تمرین های کتاب درسی خیلی مهم هستند. با اطلاع از این ضرایب مهم می توانید به میزان اهمیت دروس گنجانده شده در هر کدام از زیر گروه ها پی ببرید تا بدین ترتیب زمان بیشتری را برای مطالعه آن ها بگذارید. ” البته قصد ندارم بگویم این جمله کاملا اشتباه است. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند. حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته اند.

بنابراین موقع انتخاب مشاور تحصیلی خوب به این نکته هم توجه داشته باشید. میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد اگر بدون انصراف از دانشگاه روزانه تو کنکور 1400 شرکت ولی انتخاب رشته نکنم ؟ چرا که ما در مشاوره کنکور هنر این مرحله را بعد از انتشار کارنامه و دریافت آن توسط داوطلب قرار می دادیم. این جا ۲ نکته قابل توجه وجود دارد. در دنیایی که بیشتر مسائل روز به روز تخصصیتر شده و برای جزئیترین موارد هم متخصصین حرفهای وجود دارد، خوب است که از وجود آنها بیبهره نباشیم. دیر و زود دارد، اما سوختوسوز ندارد! شاید مشاور شما هر لحظه در کنار شما نباشد اما اگر خانواده به اهمیت حمایت و وظایف خودشان در قبال فرزندانشان پی ببرند میتوانند همانند مشاور در کنار شما باشند. اما همچنان که در مورد دوم در مثال بالا بیان کردیم، باز هم تجربه و دانش یک مشاور تحصیلی خوب را نخواهیم داشت. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور ریاضی (پست کامل) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما