مشاوره تخصصی استاد خسروی

سلام من دیپلم تجربی ام لیسانس مدیریت بازرگانی دارم سی و دو سالمه، و داوطلب کنکور 99 هستم درسها رو خوندم از نظر آمادگی تو وضعیت قابل قبولی هستم اما خوب آماده نیستم ، تصمیم گرفتم بعد کنکور درخواست مشاوره بدم ، من خواستم بپرسم اگر کنکور امسال شرکت نکنم چون اضطرابم زیاده ، میتونم امیدوار باشم که درخواستم پذیرفته میشه ؟ بگذریم دیدم این وبلاگ در مورد تجربیات بچه های شریف گفته منم بد ندیدم بیام نظراتمو بدم البته امیدوارم مدیر وبلاگ تایید کنه چون ممکنه به بعضی ها بربخوره من روزگاري عاشق و شيفته فيزيك بودم و در اعماق خيالاتم تصور مي كردم كه از فيزيك هم مي توان به خدا رسيد، ولي با حال و روزي كه حالا دارم احساس مي كنم كه مصداق خسرالدنيا و الآخره شده ام. اگر دقت بفرمایید در عنوان سه طرح مشاوره تحصیلی فوق نوشته شده است از کنکور ۹۸ به بعد یعنی علاوه بر دانش آموزان سال یازدهم، شامل حال دانش آموزان نهم و دهم نیز می گردد. روز یازدهم و دوازدهم را به جمعبندی درس زیست و شیمی و چهار درس عمومی میپرداختم. در وب سایت مشاوران ۱۰۰ بخش بهترین منابع کمک درسی تحلیل کاملی از تمام منابع کمک درسی خوب برای هر درس آوردیم که شما میتونید ببینید و کتاب کمک آموزشی که مناسب با سطح خودتون هست رو انتخاب کنید.

بله می توانید فقط لازم است تا علاوه بر تکمیل فرم پیش ثبت نام مشاوره کنکور – صفحه وب پیشنهادی ما ، کارنامه ی کنکور سراسری و کارنامه ی نهایی سال سوم خود را نیز در بخش مربوطه در فرم ضمیمه بفرمایید تا بررسی شود. سلام بچه ها من علی رضا هستم از دستیاران آقای سیناتهرانی مشاور کنکور و مدیر این وبلاگهرگونه سوالی که از گروه درس زندگی در زمینه کنکور یا شخص سینا تهرانی دارید می تونید در بخش نظرات این بخش مطرح کنید، من هر هفته سوالاتتتونو در اختیار سینا تهرانی یا دستیاران دیگه ایشون قرار می دم و جواب اونو براتون در بخش نظرات می ذارم،اگر هم سوالتون خصوصی باشه به ایمیلتون ارسال می کنم. سلام و عرض ادب بنده در حال حاضر دانشجو هستم دانشجوی فیزیوتراپی خارج از کشور ولی دیپلمه سال ۹۰ هستم ایا میتونم در طرح سال ۹۸ ثبت نام کنم? بنده دانشجو ترم ۷ مهندسی مکانیک هستم ، برای ترم ۸ تنها ۱۰ واحد دارم و میخوام مجدد در کنکور تجربی سال ۹۸ شرکت کنم .

مشاور کنکور گیلان

مجله آکو از ثبت نام مجدد جاماندگان کنکور از فردا خبر می دهد. کد پیگیری 12 رقمی برای استفاده از سهمیه رزمندگان و سهمیه ایثارگران 5 درصد، مختص داوطلبانی که با توجه به دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401 شامل این سهمیه هستند. مراحل گام به گام انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 به شرح زیر می باشد. داوطلبان و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام در برخی از دانشگاه ها همچون دانشگاه علمی کابردی بدون نیاز به مرتبط بودن دیپلم شما با رشته مورد نظر، امکان ادامه تحصیل را می دهد. اما متأسفانه دسته ای هم هستند که به اشتباه، توسط والدین خود، اطرافیان و دبیران مدارس برچسب ناتوان بودن در یادگیری خورده اند. شناسایی این افراد شاید برای شما سخت باشد، اما بهتر است در این راه از دوستان و آشنایان با تجربهی خود کمک بگیرید و سایتها و مراکز معتبر را شناسایی کنید. فعالیت می نمایند، ارتباطی با گروه سینا تهرانی مشاور تحصیلی ندارند و صرفا تشابه اسمی در نام دامنه است. به گزارش پارس نیوز، سینا تهرانی پژوهشگر مسائل آموزشی و خانواده می گوید: ناتوانی در یادگیری عموماً خود را بصورت ضعف در درست گوش دادن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن، تلفظ کردن یا انجام محاسبات ریاضی نشان می دهد.

مشاوره ی کنکور زبان

سلام.خسته نباشید.من کنکوری ام و معدل دیپلم ۱۷:۸۵ولی معدل سال چهارم۱۴:۸۵است که اونم هم به خاطر کم کاری خودم و هم به خاطر فشار درسی مدرسه در سال کنکور کم شد.میتونم تو طرحA-97 ثبت نام کنم؟ سوالاتی هم که در حیطه اختیارات و یا اطلاعات من باشه، خودم پاسختون رو خواهم داد. سلام استاد یه مشکلی دارم من که ممنون میشم خوب راهنماییم کنید.استاد من تا امروز دستو پا شکسته خوندم بعد مریض شدم و دو هفته است که درس نخوندم و مطالب قبلی کلا یادم رفته و الان یه بیماری دیگه ای هم دارم که متاسفانه یکی دوهفته بعد باید عمل جراحی بشم و بعد عمل دو هفته باید بستری بشم بعد پدرو مادرم میگن که نبیاید پشت کنکور بمونی و هم میگن باید معدل دیپلمت خوب باشه عنی من باید خرداد ماه صرف امتحنات نهایی بکنم الان توصیه شما برای این جور شرایط چیست پشت کنکور بمونم بهتر میشه برام برای هدف تاپ؟ بهترین مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور چه مشاوره ای است؟

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما