مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) یا حضوری – شماره تلفن بهترین مشاور کنکور

در واقع این گروه سومین گروه آزمایشی پرجمعیت درکنکورسراسری است و خیلی از رشته های فنی مهندسی و علوم پایه در این دسته جای دارند و متاسفانه به علت بازار کاری که در چند سال اخیر در مورد علوم پایه وجود داشته تمایل داوطلبان نسبت به شرکت در این آزمون کمتر شده است اما باز هم جزو گروه های آزمایشی محبوب در بین داوطلبان است. سلام خسته نباشید من دانشجوی کاردانی نرم افزار در دانشکده فنی ارومیه هستم و میخوام برای لیسانس برم دانشگاه صنعتی ارومیه که فقط برای رشته های نطری هستش. یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در تهران پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در تهران را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما معرفی کنند. و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟ البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. بطور کلی وظیفه ی مشاور تحصیلی خوب عبارت است از: هدایت درسی، بررسی و ارائه مهارت های مطالعه و یادگیری مناسب هر دانش آموز، بررسی دلایل افت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکار مناسب جهت بازگشت دانش آموز به روند تحصیلی مناسب، حل مشکلات ناشی از استرس و اضطراب امتحانات، بررسی علل و عوامل رفتارهای نابهنجار و خارج ار عرف دانش آموزان، ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات روحی و روانی دانش آموز و همچنین پشتیبانی خانواده دانش آموز در شرایط سخت روحی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در در آزمون سراسری و قبولی در در رشته ی مورد علاقه در دانشگاه های خوب کشور.

مشاور کنکور کامران صداقت

یکی از اشتباهات بزرگ دانش آموزان انتخاب رشته درست است که اگر متناسب با شرایط دانش آموز انجام شود قطعا با مشکل خاصی برخورد نخواهد کرد. باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

مشاور ثبت نام کنکور

یعنی من میتونم امسال روزانه براساس سوابق قبول بشم؟ سلام، من هم مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشدم رو از سهمیه دوره روزانه استفاده کردم، میخواستم بدونم اگر در آزمون سراسری امسال پزشکی دوره روزانه قبول بشم میتونم برای بار سوم از سهمیه روزانه استفاده کنم یا باید هزینه بپردازم؟ سلام. برای شرکت در دوره های روزانه در هر مقطع فقط یکبار میتونید از سهمیه روزانه استفاده کنید و اگر برای بار دوم در یک مقطع مایل باشید در دانشگاه های روزانه تحصیل کنید باید شهریه بپردازید اما قانون جدیدی که امسال هستش اینه که اگه بخواید رشته های پزشکی رو بخونید نیاز به پرداخت هزینه نیست و میتونید رایگان تحصیل کنید و هیچ مشکلی هم براتون نداره. سلام من کنکور ۹۶ رشته ای روزانه براساس سوابق تحصیلی قبول شدم الان که نتایج اولیه ۹۷ رو میبینم که برام زده شما به عالت قبولی روزانه سال قبل برای امسال مجاز نیستید اما برای قبولی براساس سوابق تحصیلی برام زده همه دوره ها مجاز. سلام آقای شکری ، یه سری سؤال داشتم ، خیلی ذهنم رو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدید من رشتم تجربیه ، و سال ۹۷ باید کنکور بدم ، من خیلی خیلی خیلی برام مهمه که فقه و حقوق روزانه قبول بشم ، همون طور که میدونید دو تا دانشگاه این رشته رو برای تجربی ها به صورت روزانه دارن ، حصرت معصومه قم و شهید مطهری تهران ، میخواستم رتبه قبولی رشته فقه و حقوق رو توی این دوتا دانشگاه بدونم سؤالی هم که خیلی به شدت ذهنمو درگیر کرده اینه که با توجه به اینکه همین دوتا دانشگاه رو میتونم برای این رشته انتخاب کنم ، چه طور باید انتخاب رشته کنم که حتما همین رشته و دانشگاه رو قبول بشم نه رشته دیگه ای رو ؟

مشاور کنکور خوب

فردی که وارد مدرسه می شود با دنیایی از ناشناخته ها روبرو می شود و چه بهتر که مشاوری قابل اعتماد باشد که از ابتدا و تا انتهای مسیر را بلد باشد و بتواند تجربیات خود را در اختیار او قرار دهد. سلام. فقط با تلفن ثابت می تونید تماس بگیرید متاسفانه با گوشی همراه نمیشه. سلام با موبایل نمیشه تماس گرفت ؟ با سلام. شما میتوانید در زمان ویرایش اطلاعات کد سهمیه خود را وارد کنید، اگر کد را وارد نکنید سهمیه مناطق به شما تعلق خواهد گرفت. سلام من تو دفترچه ی کنکور سراسری سهمیه ی ۵ درصدی ایثارگران رو زدم ولی کد رو وارد نکردم و سهمیه عمل نمیکنه خواستم ببینم تو کنکور دیگه شامل سهمیه ی مناطق هم نمیشم؟ مشاوره کنکور سراسری می تواند در هدایت مناسب داوطلبان کنکور برای رسیدن به هدف آنها بسیار مهم باشد. افرادی که در این زمان، اقدام به پیش خوانی دروس دوازدهم و مرور مطالب درسی پایه یازدهم می کنند، در قیاس با کسانی که تابستان را به استراحت و تفریح مطلق گذرانده اند، ذهنی آماده تر و انگیزه ای والاتر دارند. بسیاری از افراد جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی درسی خود با شماره های سامانه ندای مشاور تماس میگیرند.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما