مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

با توجه به اهمیت این دفترچه در مرحله ثبت نام در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱، در اختیار متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری قرار داده شده است. به همین دلیل موسسه حرف آخر 20 درصد مباحث خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. 1- ابتدا باید منبع کمک اموزشی و تستی خود را مشخص کند. برای شیمی 1401منبع اول ک خیلی سبزه رو ب عنوان تست اموزشی کارکنیم، برای منبع دوم برای تست سنجشی کدوم کتاب روپیشنهادمیدین؟ سلام استاد شما میگید بعد از زیست خیلی سلز سراغ نشر الگو بریم کدوم نشرالگو منظورتون موج ازمونه! سلام استاد گرامی وقت تون بخیر و خدا قوت، نظرتون درباره کتاب تست نشر الگو برای شیمی چیه؟ من برای هر سه سال نشر الگو دارم، به نظرتون بذارم کنار و از این به بعد خیلی سبز بزنم؟ زیرا ممکن است بعد از گراندن یک ترم با صرف وقت و هزینه نتوانید در ازمون دی ماه موفق شوید و مجبور به انصراف خواهید شد دوما ممکن است بعد از گذراندن ترم با رد کردن ترم اول شما و حساب کردن شما به عنوان دانشجوی ترم دوم موافقت نکنندو کارنامه ی شما رو به تاریخ دی ماه رد کنندنه شهریور.

مشاور کنکور سیامک انصاری

یا باید برم خدمت بعد خدمت میتونم دوباره همین رشته مهندسی نرم افزار رو بخونم؟ این مشاور برتر کنکور برای مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران درسخوانده است و رشتهٔ تحصیلی وی در مقطع کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی بوده و در سال 1380 رتبهٔ 51 کشوری را در کنکور سراسری کسب کرده است. تسهیلات در نظر گرفته شده برای اعضای هیات علمی دانشگاه در نظر گرفته شده بود لغو و تمامی افراد در این مقطع و رشته ها مجاز به تحصیل نخواهند بود. بنابراین با در نظر گرافتن شرایط ذکر شده ، در صورت ثبت انصراف دوم ، شما پس از دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت ، مجاز به ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد نظر می باشید مشاور کنکور نامدار . به نظر شما از بین کتاب کمک درسی خیلی سبز حسابان و میکرو حسابان کدومش هم از لحاظ درسنامه(که خیلی کامل گفته باشه و همه نکات کنکوری داخلش باشد) و هم از لحاظ تست(که تستاش عالی باشن) خیلی خوبه؟ کتاب زیست فقط تست چ انتشاراتی خوبه؟ آیا فقط میتونم به این منابع تکیه کنم و اینا رو کامل بخونم و درصد خوبی بزنم؟

یه سوال دیگه اینکه من الان فرم انصراف از دانشگاه روزانع رو تاکی باید پر کنم ؟ دوباره میخوام کنکور شرکت کنم در چه صورت باید شهریه پرداخت کنم و در چه صورتی میتونم در دانشگاه دولتی شرکت کنم؟ با تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱ و از طریق موبایل همراه اول با شماره ( فعلا در دسترس نیست ) از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید شما با این کار می توانید تمامی اطلاعات به روز شده را به صورت لحظه ای از مشاوران ما دریافت نمایید . داوطلبان کنکور تجربی که فارغ التحصیل رشته ی ریاضی هستند در دوران دببرستان نسبت به رشته های دیگر ارتباط درسی بیشتری با تجربی داشته اند و در دروس عمومی و شیمی و قسمتی از ریاضیات و فیزیک اشتراک دارند اما دانش اموزان رشته انسانی و بخصو ص رشته های فنی اشنایی کمتری با منابع کنکور تجربی دارند و به مطالعه و تلاش بیشتری نسبت به بقیه دارند البته کسب رتبه ی مطلوب برای این دسته از دانش اموزان کار اصلا بعیدی نیست و تنها به پشت کار و مطالعه و برنامه ریزی صحیح ان ها بستگی دارد.

تمامی دانش اموزانی که فارغ التحصیل رشته های انسانی و ریاضی هستند حق شرکت در کنکور سراسری تجربی را دارند .به کلمه ی فارغ التحصیل دقت کنید .منظور از فارغ التحصیل داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هست و تنها مدرک دیپلم کافی نیست. آزمونهایی که سوالات تکراری کمتری دارند و مشخص نیست که طراحان سوال چه رویکردی دارند از این جهت که میتوانند تسلط شما را بر منابع مختلف بسنجند، مناسب هستند. تست قرابت علوم و فنون که جزو مباحث مفهومی می باشد که نیاز به فهم ادبی مناسب و تمرین زیاد دارد. تغییرات کتب پایه رشته تجربی مناسب کنکور 1401 نسبت به کتب پایه مناسب کنکور 1400 تغییرات داشته استاد؟ بنابراین میتوان گفت که برنامه ریزی کنکور 1400 نسبت به سالهای پیش کمی متفاوت است. این دسته ازسوالات در مدل های متفاوت بسیار متداول هستند هرچند که از لحاظ قانون برای ان ها جوابی تقریبن یکسان وجود دارد و در این مطلب براساس اولویت تقاضاها به بررسی ان ها میپردازیم.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاوره کنکور واتساپ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما