مشاوران حرف آخر – اسامی مشاوران حرف آخر – صفحه مشاوران حرف آخر

مطمئن باشید این سایت به موفقیت شما کمک شایان ذکری می کند. اگر هنوز منبع مناسبی برای تست زنی درس ریاضی پیدا نکردید، حتما مقاله “بهترین کتاب کمک درسی ریاضی کنکور” رو در وب سایت مشاوران ۱۰۰ مطالعه کنید. برای موفقیت در کنکور سراسری به ابزار مختلفی مانند منابع کنکور سراسری، کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی و همچنین مشاوره و راهنمایی متخصصان این زمینه نیاز دارید که در این مقاله سعی خواهیم کرد به صورت کامل توضیحاتی در مورد موفقیت در کنکور سراسری ارائه دهیم. 3. اگر از قبل کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اید و آن را متوجه می شوید ، نیازی به تهیه کتاب دیگری نیست و به همان بسنده کنید. همینطور مشاوران بزرگوار دیگری که شبانه روز برای پیشرفت عزیزان کنکوری در تلاش هستند و نکته بسیار مهمی که در این مجموعه وجود داره مشاورین برجسته ای هست که در رشته های مختلف دانشگاهی مانند رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری. قصد داریم همه جنبه های پشت کنکور ماندن یا نماندن شمارو با هم بررسی کنیم،این مقاله هم شامل کسایی میشه که کنکور ۹۶ اولین کنکورشون بود و هم شامل کسایی که فارغ التحصیل دانشگاهی هستند یا برای سومین بار یا بیشتر میخوان کنکور بدن!

اینجا را خانه دوم خود و من را مشاور خود بدانید.

مشاوره رایگان کنکور بیشتر روی تستزنی تمرکز کنید. اما همه ما روی این جمله توافق داریم که اگر شما یکسال پشت کنکور بمانید و به یک رشته خوب وارد شوید،بهتر از آن است که سال ها در رشته ای که دوست ندارید دست و پا بزنید! اگر شما هم تصمیم گرفتید یکسال دیگر شانس خودتون رو امتحان کنید و سال بعد بهترین رتبه رو بیارید حتما با ما تا پایان این مقاله همراه باشید! بیایید مشکلات را مشخص کنیم و تصمیم بگیریم آن هارا تکرار نکنیم. قبل از پشت کنکور ماندن اشتباهات خودتان را استخراج بکنید و تصمیم بگیرید که اشتباهات را دوباره تکرار نکنید. شاید شنیده باشید که زندگی هر کدوم از ما، حاصل انتخاب های گذشته ما هست. برای اینکه در زمینه انتخاب هدف مشاوره کنکور رایگان داشته باشید حتماً این مقاله را بخوانید و به پادکست مشاوره ای رایگان آن گوش کنید. برای قبولی در انتخاب رشته کنکور، تضمینی وجود دارد؟ داوطلبان این امکان را دارند که در رشته ای مغایر با رشته تحصیلی خود در کنکور سراسری شرکت کنند. اینجا را خانه دوم خود و من را مشاور خود بدانید. به نظر من باید برگه زیر را همه پر بکنند. هرکس یک نوع روحیه و توانایی دارد مخصوص خودش و این یعنی هرکس باید یک نوع برنامه داشته باشدمخصوص خودش .

برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت دید بسیار خوبی به داوطلب می دهد و خیال او را آسوده می کند که مثلا درس زیست شناسی را تا آخر بهمن ماه بطور کامل یاد خواهم گرفت و در دوران طلایی عید به تست زنی و مرور مطالب و خواندن خلاصه هایی بپردازد که در طول سال به جمع آوری آنها پرداخته است. این مشاور برجسته، برنامه ریزی درسی و روش های مطالعاتی خاص خودش را دارد، روش هایی که مبتنی بر تفکر صحیح و برگرفته از پلن های ذهنی هستند. یکی از سوالات اساسی یا بهتره بگیم اساسی ترین سوالی که یک داوطلب کنکور که در ذهن خودش داره اینه که من پشت کنکور بمونم یا نه؟ و یکی نیست بهشون بگه که هاه! طبق قانون مرد هایی که به سن قانونی ۱۸ سال تمام رسیده اند خود را باید برای خدمت نظام وظیفه معرفی نمایند،اما یک سری معافیت های موقتی مثل معافیت تحصیلی نیز وجود دارد، دانستن این نکته اساسی خیلی مهم است! مشکل اینجاست که بعد از این اتفاق، شما دانش آموزان کنکوری اعتماد به نفس خود را هدف می گیرید. سلام استاد خوب هستین ببخشید میخواستم ازتون برای هر درس پایه دهم بپرسم که کتاب تست چی بگیرم برا همه ۸ تا کتاب؟

4دروغی که به دانش آموزان میگویند:(دروغ مشاوران تحصیلی کنکور)(خصوصیات مشاور تحصیلی خوب) سلام وقت بخیر ، من سال ۹۸ کنکور دادم سال ۹۹ محروم بودم و رفتم پیام نور ثبت نام کنم واس معافیت که بتونم کنکور ۱۴۰۰ بدم که باز به نتیجه دلخواه نرسیدم دو ترم قبل رو مرخصی گرفتم الان میخام واس ۱۴۰۱ بخونم آیا میتونم ؟ وقتی ما پشت کنکور بمانیم و دوباره اشتباهات سال قبل را تکرار کنیم هما نتایج قبلی رقم خواهد خورد. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور شیراز این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. آقا پسر ها به وضعیت سربازی خود نگاهی بندازید! هر کسی میتواند بدون مشکل سربازی یک سال پشت کنکور بماند! در بند 52 اگر در آزمون سال 1400 ثبت نام کرده بودید باید این تیک را علامت بزنید. آدرس سایت را گوشه ای ذخیره کنید و هر دو روز یکبار به آن سر بزنید و منتظر مقالات و پادکست های جدید تر باشید! همین الان بروید و با حتی یک تست قرابت معنایی موفقیت خودتان را استارت بزنید.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما