مرکز مشاوره جامعنگر دکتر نکوئی اولین مرکز مشاوره تحصیلی جامعنگر

در مشاوره های تخصصی کنکور باید به چند نکته توجه کرد تا بتوان به بهترین نتیجه رسید. حاشیه کتاب ها هم جای خوبیه برا نکته برداری و … خانم رژینا در مصاحبه خود می گوید که بهترین منبع همان کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش است و قبل از هر چیز باید روی آن ها مسلط شد. در مرحلهی اول، یک بار زیست را خیلی معمولی و در حد روخوانی از روی کتاب درسی میخواندم تا متوجه شوم که در آن مبحث باید به دنبال چه چیزی بگردم. برخی اوقات ترجیح میدادم در پنج روز دوم، تستها را بدون زمان کار کنم تا زمانی که کاملاً بر آنها مسلط شوم و بعد تست زماندار کار میکردم. بعد از آن، با توجه به حجم مطلب یادداشتشده، ساعت مطالعه برای آنها مشخص میکردم و این ساعتها را در طول دو هفته تقسیم میکردم. مثلاً یکی از مواردی که در ارزیابی آزمون برطرف کردم، جابهجازدن گزینهها بود که بعد از چند آزمون، این ایراد برطرف شد. این فضا برای تمام دانشآموزانی که دوست داشتند مطالعه کنند، مهیا بود. روند ترازهایت در این سه سال چگونه بود؟ من هم ثبتنام کردم و طی سه سال در 67 آزمون کانون شرکت کردم.

اولویت اصلی من در برنامهریزی، برنامهی راهبردی کانون بود. من علاقه داشتم در آزمونها شرکت کنم. سلام وقت بخیر من لیسانس پرستاری دارم و تصمیم گرفتم برای کنکور ۹۸ آماده بشم. سلام ببخشید واقعا تغییرات کنکور 1402 قطعی است؟ 1.1.3 3. چگونه یک مشاور کنکور خوب پیدا کنیم ؟ همانطور که گفته شود روند پذیرش مشاور کنکور در موسسه دورخیز همراه با اساس نامه ویژه و اصول اخلاقی و حرفه ای است. به گفته استاد منتظری مدیرعامل حرف آخر «الگو یک شاه کلید برای متقاضیان کنکور است». البته اگر رتبهی خوبی کسب میکردم، رتبه را هم میگفتم؛ ولی وقتی رتبهای کسب میکردم که از نظرم خودم خوب نبود، فقط به آنها میگفتم که رتبهام بد شده است. اینکه تعداد کمی تست کار میکردم به این دلیل بود که متوجه شوم تمرکز سؤالات بیشتر روی کدام بخشهاست. در این سال توانستم کاملاً بر درس زیست مسلط شوم. در پنج روز اول، در چند مرحله، به سراغ درس زیست میرفتم. پنج روز اول، کتاب و درسنامههای درسهای اختصاص را میخواندم. همچنین متقاضیان عزیزی که مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید یا قدیم را دارند می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. هدف از شرکت در آزمون 1400 صرفا قبولی در دانشگاه نیست بلکه ملاک قبولی در کد رشته-محل تحصیل انتخابی است.

وابستگی به مشاور کنکور

از کدامیک از کارنامههای جعبهابزار کارنامه بیشترین استفاده را کردی؟ در این دوره، کتابها و درسنامه را تورق سریع میکردم و از حاشیهنویسیهایی که انجام داده بودم، بهره میبردم. اگر هنگام تستزدن دچار مشکل میشدم، به درسنامه مراجعه کرده و نکات مهم را در کتاب حاشیهنویسی میکردم. آیا تقسیمبندی خاصی برای مطالعه یا تستزدن در طول دو هفته داشتی؟ بنده قبولی ۹۹ دانشجو وبا شرکت در کنکور ۱۴۰۰ رتبه خوبی کسب.بخاطر گزارش مردمی سازمان برای هر دو سال بنده مشکوک شده وطی یک ماه دو نامه برای ازمون مجدد امده. در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت، در هر زمینه ای که مایل باشید می توانید به از خدمات لازم بهره مند گردید و با کاشناسان و فارغ التحصیلان همان رشته ارتباط برقرار نمایید. بعد از آزمون، ۱۳ روز داشتم که آن را تقسیم کرده بودم. بسیاری از دانش آموزان زمانی که به آن ها مشاوره داده می شود تازه به مشکلات مطالعاتی خودشون از جمله نحوه ی تست زدن و دوره و مرور پی می ببرند. که از مباحث کتاب های دهم ، یازدهم و دوازدهم طرح میشه . از دیگر ویژگیهای برنامهی راهبردی این بود که همهی مطالب درسی را پوشش میداد و برای همهی مباحث هم دوره در نظر گرفته شده بود.

مشاور کنکور صادقی

اولویتم در ارزیابی، سؤالاتی بود که غلط زده بودم و بعد از آن، به سراغ نزدهها میرفتم. در مرحلهی بعدی، به سراغ تعداد کمی تست میرفتم که مربوط به این مبحث بود. خود قضاوت کنید، فردی که خود از رتبه های برتر نیست و در رشته های هدف شما نیز تحصیل نکرده است چگونه می تواند شما را به مسیری که هیچ شناختی از آن ندارد هدایت کند؟ در این مرحله، اگر متوجه میشدم آن مبحث مهم است، دوباره به درسنامه مراجعه میکردم و آن مبحث را دوبارهخوانی میکردم. در مدرسهی تیزهوشان شهیدبهشتی گنبد تحصیل میکردم. آموزشگاه های متعددی در زمینه برگزاری کلاس های کنکور وجود دارد و ایران آموزشگاه ۵ تا از بهترین آموزشگاه کنکوری را در مشهد نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … مشاوران ما، همه روزه، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان کنکوری خواهند بود. شاید شنیده باشید که زندگی هر کدوم از ما، حاصل انتخاب های گذشته ما هست. البته همه دانش آموزان زیر هزار در این تحقیق شرکت نکرده اند و این تعداد از رتبه های زیر هزار سال های 90 تا 95 انتخاب شده بودند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما