لیست قیمت انواع لوله و اتصالات تک لایه سفید آذین

این مجموعه به طور تخصصی و با بهترین امکانات، سعی در تولید لوله های تک لایه پلی پروپلین کرده است و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین این شرکت به دلیل تولید لوله های پلی پروپلین که تا پیش از این با رنگ سبز موجود بودند، با تولید لوله های تک لایه با رنگ سفید شناخته شد. زمانی که مواد و محصولات پلیمری وارد صنعت لوله سازی شدند، این جنس ها توانستند جای لوله های گالوانیزه و فولادی را بگیرند. این لوله ها با استاندارد هایی که برای ساختمان سازی در نظر گرفته می شود تطابق زیادی دارند و استفاده از آن ها بسیار ساده تر است و به همین جهت موقعیت خوبی برای افراد ایجاد شد تا آن ها را استفاده کنند و از آن استقبال نمایند. همواره تمامی قیمت ها بر اساس تایید اصناف و لیست قیمت لوله سفید آذین از کارخانه دریافت و ارائه می گردد. امکان پیگیری و اصالت کالا در نمایندگی های معتبر لوله آذین هم به راحتی وجود دارد.

در نتیجه باعث ایجاد فشار کمتری بر روی سیستم و افزایش طول عمر آن می شود. به همین دلیل ، انرژی کمتری برای عبور آب و سیالات در داخل لوله آب پلی پروپیلن آذین مورد نیاز است که باعث بهبود راندمان و کاهش هزینه های جاری می شود. لوله پلی پروپیلن در معرض پدیده های خورنده نیست و مقاومت شیمیایی بالاتری نسبت به فلز دارد. یکی از مزایای اصلی پلاستیک ، مقرون به صرفه بودن آن است که برای همه متخصصان در بخش لوله کشی و گرمایش شناخته شده است.

لیست قیمت لوازم گرمایش از کفلوله و اتصالات پلی پروپیلن آذین با استفاده از دستگاه جوش حرارتی به یکدیگر اتصال داده می‌شوند. لوله های قدیمی انعطاف
لازم را نداشتند و نصب دشوار و افت فشار زیادی داشتند.بالا بودن ضریب انتقال
حرارتی، رسوب پذیر بودن، وزن بالا، تغییر دادن کیفیت آب و پوسیدگی درونی و بیرونی
از جمله معایبی بود که سبب شد لوله های پلیمری با سرعت
زیاد مورد استقبال صنعتگران قرار بگیرند. طول عمر لوله کشی با لوله های آذین موجب شده است که ترکیدگی لوله ها در ساختمانهای مورد نظر به شدت کاهش پیدا کرده و ضعف اصلی لوله های فلزی یعنی زنگ زدگی و خوردگی لوله اتصالات را نداشته باشد . کاهش میزان جرم گرفتگی در سطخ مقطع داخلی لوله های آذین نیز از دیگر مواردی است که سبب شده که کاهش فشار در طی زمان بسیار تقلیل پیدا کند. به طور کلی لوله اتصالات آذین به دلیل وزن سبک , حمل و نقل آسان , قیمت مناسب , هزینه اجرای اقتصادی , در دسترس بودن , نیاز به ابزار ارزان قیمت و راحت توانسته است به راحتی جایگزین لوله های فلزی گالوانیزه و سیاه شده و حتی کارایی بیشتری داشته باشد.

بازرگانی صدرا بزرگترین مرجع و نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات تک لایه، پنج لایه، لوله های فاضلابی و شیرآلات ساختمانی درتهران می باشد. مواد اولیه لوله و اتصالات لوله از تولیدکنندگان لوله و اتصالات معتبر جهانی تهیه می‌شود و پروسه کنترل کیفیت و بازرسی در طول فرآیند تولید و پس از تولید لوله‌ها به خوبی انجام می‌شود. لوله‌ها به دلیل ساختار خاصی که دارند در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و این ویژگی دلیل جایگزینی آن با لوله‌های فلزی شده است.

بر همین اساس، استفاده از لوله‌های پلی پروپیلن سبز و سفید، که بر اساس تکنولوژی نوین ساخته شده است .در مصرف سوخت، انرژی و آب صرفه جویی می کند، و آسایش افراد به دنبال خواهد داشت. یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از لوله آذین در اتصالات ساختمان‌ها این است که مقاومت خیلی خوبی در برابر مواد اسیدی و دماهای متفاوت دارد. به همین خاطر است که در سیستم لوله‌کشی ساختمان‌ها، به‌جای استفاده از لوله‌های فلزی،از این لوله استفاده می‌شود. قبل از توضیح در
مورد نمایندگی لوله آذین در تهران لوله های سفید آب
پلاستیکی که استانداردهای لازم کیفی را دارا هستند، جایگزینی برای لوله های
فولادی، گالوانیزه و مسی شده اند.

به طوریکه بسیاری از افراد عادی نیز کمابیش میتوانند با خرید یک اتو لوله کشی نسبت به اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان اقدام نمایند. فروشگاه اینترنتی پاساب در حوزه تخصصی فروش و ارائه لیست قیمت لوله و اتصالات از جمله لوله های پلاستیکی سه لایه و پنج لایه (سفید و سبز نیوپایپ، آذین و …)، بوشن، سه راهی، زانو، بست لوله، درپوش، کلمپ، شیر و مغزی و … خواص فیزیکی و شیمیایی آن آذین لوله را به یک سیستم لوله کشی همه‌کاره در طیف گسترده ای از کاربردها در صنایع مختلف تبدیل کرده است.

آذین لوله سپاهان اولین برند تولیدکننده لوله واتصالات از شرکت بزرگ ومشهوردرصنعت تاسیسات شرکت گیتی پسند است. استفاده از لوله آذین هم از لحاظ کیفی و هم از نظر قیمت میتواند ضامن کیفیت و اقتصادی بودن اجرای لوله کشی ساختمان باشد . در زیر می توانید لیست قیمت قطعات و اتصالات مختلف لوله و اتصالات آذین لوله را ببینید. مدیریت فروشگاه بزرگ کیان پایپ پس از گذشت دو دهه فعالیت در فضای آفلاین، تصمیم به ارائه خدمات در بستر آنلاین از طریق وبسایت رسمی خود نمود.

لوله‌های پلی پروپیلن آذین لوله پس از لوله‌های فلزی وارد جریان سیستم لوله کشی ساختمان شدند. در سیستم لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان، سیستم تهویه مطبوع و سیستم انتقال آب در رایزر‌ها استفاده می‌شود .و نحوه اتصال این لوله‌ها به اتصالات به وسیله دستگاه مخصوصی به اسم دستگاه جوش صورت می گیرد. این لیست علاوه بر خرید و فروش به ما کمک میکند که از اتصالات و محصولات جدید اطلاع پیدا کنیم . برای دریافت فایل pdf و  مشاهده  آخرین لیست لوله آذین  و اتصالات مربوطه روی ابتدای صفحه کلیک کنید .

دسته‌های محصولات

این شرکت به صورت تخصصی خط تولید لوله های تک لایه پلی پروپلین را راه اندازی کرد که درگذشته بخاطررنگ به کاررفته به لوله های سبز شهرت پیدا کرده بودند و امروزه به لوله و اتصالات تک لایه سفید معروف میباشند گاها هنوز نیز به نام لوله سبز شناخته میشوند. مقایسه ضریب انبساط طولی لوله‌های تک لایه با لوله‌های ۵ لایه نشان می دهد که آلومینیوم به کار رفته در لوله‌های ۵ لایه، ضریب انبساط طولی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و در نتیجه آب گرم عبوری از داخل لوله، باعث تغییر شکل لوله نخواهد شد. اگر همین حالا نگاهی به سیستم لوله‌کشی منزل خود بیاندازید، احتمالاً متوجه وجود لوله‌های آب گرم و سرد خواهید شد که روی آب‌گرم‌کن شما، متصل شده‌اند. در حقیقت یکی از اصلی‌ترین کاربرد آن در انتقال آب گرم و سرد به‌خوبی عمل می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌های موجود به‌حساب می‌آید. به دلیل اهمیت تجهیزات ساختمانی، سیستم تاسیسات هر ساختمان به منزله قلب ساختمان است.

خرید لوله مانیسمان از سایت پایپ بازاردر لینک زیر شما میتوانید آخرین لیست قیمت لوله آذین را به همراه اتصالات در نمایندگی لوله آذین مشاهده کنید . لازم به ذکر است که بسته به میزان خرید شما تخفیف درصد لوله آذین تا سقف 24 درصد قابل ارایه به شما خریداران عمده میباشد . تخفیف خرده فروشی و خریدهای کمتر نیز بسته به میزان خرید تعلق خواهد گرفت . از جمله کاربردهای این لوله می‌توان به استفاده از آن در سیستم لوله‌کشی آب سرد و گرم، سیستم گرمایشی پکیج و شوفاژ و سیستم‌های آبرسانی و نصب پمپ در ساختمان‌ها و لوله‌کشی صنعتی در بخش‌های آزمایشگاهی در محیط‌های اسیدی و بازی اشاره کرد. ویژگی دیگر آذین لوله به کاهش هزینه‌های مربوط به لوله‌کشی سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌ها مربوط می‌شود. چون هم اتصالات این لوله قیمت پایینی دارد و هم شما بابت حمل‌ونقل آن‌ها هزینه کم‌تری پرداخت خواهید کرد؛ بنابراین لوله آذین به‌صرفه‌ترین لوله برای لوله‌کشی سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌ها است.

قطعه ای از مواد که می تواند بدون شکستن ، حتی پس از تا شدن های مکرر ، باز هم خم شود. این محصول ، استحکام کششی بالایی دارد ؛ به این معنی که یک ماده مفید برای بار ای سنگین است و می تواند فشاری معادل ۴۸۰۰ پاسکال را تحمل کند. قطعا زمانی که صحبت از لوله و تاسیسات ساختمانی می‌شود، شرکت و نمایندگی لوله سپاهان یکی از تولیدکنندگانی است که محصولات آن در صدر لیست انتخاب قرار می گیرد چرا که به دلیل کیفیت و کمیت تولید در کشور، این شرکت از برترین تولیدکنندگان محسوب می‌شود. هرکدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستندکه مصرف کننده را قادر می سازد با توجه به مورد مصرف، کالای مورد نظر را انتخاب کند. و لوله ها در دو نوع تک لایه و ۵ لایه و در رنگ‌های سبز و سفید عرضه می شوند. برای مشاهده آخرین و جدیدترین لیست قیمت لوله و اتصالات آذین می توانید از پاساب اقدام کنید.

بازرگانی صدرا معتبرترین نمایندگی لوله آذین در تهران می باشد و به تفکیک نمایندگی لوله آذین غرب تهران، نمایندگی لوله آذین شرق تهران ، نمایندگی لوله آذین شمال تهران ، نمایندگی لوله آذین جنوب تهران و نمایندگی لوله آذین در مرکز تهران مستقر می باشد. دفتر مرکزی نمایندگی لوله آذین در شاد آباد می باشد که انبار اصلی و تمامی لوله و اتصالات آذین در این قسمت مستقر شده است. جهت مشاهده خدمات و مزیت های نمایندگی لوله آذین می توانید از طریق لینک زیر صفحه مورد نظر را بازدید نمایید.

بوشن یکسر فلزی سفید آذین

پس از ظهور مواد پلیمری به سرعت لوله های پلیمری جایگزین لوله های گالوانیزه ، فولادی و مسی شدند. این لوله ها با بالاترین استاندارد وارد بازار لوله و اتصالات ساختمانی شدند. آذین لوله همانند سایر لوله های پلی پروپلین تک لایه به دلیل ویژگی های خاص خود و نداشتن معایب لوله های فلزی قدیمی به سرعت جایگزین ومورد استقبال قرار گرفت .

  • برای دریافت مشاوره خرید و تماس کارشناسان، شماره تماس خود را وارد کنید.
  • لوله سپاهان هم اکنون یکی از برندهای مطرح این صنعت در کشور و همچنین در کشورهای همسایه است.
  • ویدیو پیش رو یک رسانه جامع کامل در خصوص تولید محصولات آذین می باشد که نمای کلی جهت درک نسبی برای مشتریان از این برند را ایجاد می نماید.

عدم نفوذ اکسیژن و نور  به محیط داخلی بدنه لوله باعث شده تا از پوسیدگی و زنگ زدگی درون لوله جلوگیری شود، در نتیجه عمر مفید و کارایی آن افزایش می یابد. لوله آذین با بهترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک ساخته می شود و تمامی روند ساخت آن با استاندارد های به روز همخوانی دارند. به همین دلیل می توانید این لوله ها را با خیال راحت در ساختمان سازی ها استفاده کنید و سازه را به بهترین شکل بنا کنید. این محصولات به دلیل این که کیفیت بالایی دارند و تمامی نقص هایی که لوله های فلزی دارند را از بین برده اند، بسیار رایج هستند و مهندسین از آن ها برای ساختمان سازی و بازسازی استفاده می کنند. از طرفی انعطاف بیشتری دارند و برای ساختمان سازی ایده آل به نظر می رسند.

مجموعه ما در تلاش است تا محصولات لوله سفید آذین را با بهترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. برای خرید می توانید به صورت آنلاین اقدام یا اینکه با شماره های ما تماس بگیرید. فروشگاه لوله و اتصالات پاساپ عرضه کننده انواع لوله و اتصالات آذین لوله می باشد. شما می توانید این محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از ما بخواهید. علاوه بر لیست قیمت لوله و اتصالات آذین موجود در سایت می توانید با شماره های ما برای اطلاع دقیق قیمت تماس بگیرید. جدای استفاده لوله آذین در لوله کشی آب سرد و گرم  بهداشتی , پکیج و شوفاژ ساختمان از این لوله های پلاستیکی میتوان در لوله کشی آزمایشگاه , صنعت مواد غذایی , محیط های اسیدی و قلیایی و لوله کشی سایر سیالات مورد تایید استفاده کرد.

همچنین، به دلیل قابلیت اتصال آسان و سریع، این لوله در سیستم‌های توزیع گاز به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این‌که قیمت روز اتصالات آذین را داشته باشید می‌توانید از یک سری وب‌سایت‌های آنلاین استفاده کنید که به‌طور روزانه، قیمت‌های خود را آپدیت می‌کنند. این تنها راهکاری است که با توجه به وضع موجود قیمت‌های لوله، می‌توان در پیش گرفت تا قیمت لوله آذین را دریافت کرد. “بازرگانی حسین پور” با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه لوله و اتصالات و لوازم ساختمانی راه پر فراز و نشیبی را طی کرده و تلاش خود را برای ارایه خدمات مطلبوب به مشتریان نموده است. همواره “بازرگانی حسین پور“سعی نموده همواره با برند های معتبر و مورد اعتماد در بازار همکاری داشته تا بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار دهد. در لیست قیمت بالا لیست تاریخ آخرین به روز رسانی و انتشار لیست قیمت لوله آذین را مشاهده میکنید .

این لوله ها توسط قیچی لوله کشی قابل برش میباشد وازتحمل فشار بالایی برخوردار است. شرکت تجارت گستر آسایش و آرکا با حدود نیم قرن تجربه در صنعت تاسیسات مکانیکی ساختمان، راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود و ارتقاء صنعت تاسیسات کشور با همراهی همکاران و متخصصین این صنعت پیموده است. با توجه به امکان استفاده از لوله‌ها در داخل اسکلت ساختمان ها، نهایت دقت در ساخت و انتخاب جنس آن صورت گرفته است تا بیشترین میزان ثبات و مقاومت را با گذشت زمان داشته باشد و هزینه‌های اضافه ایجاد نکند. شیرها انواع مختلفی دارند و از مواد مختلفی ساخته می شوند و در صورت نیاز از شیرهای خاصی استفاده می شود.

اشاره کرد که این معایب درلوله های پلی پروپیلن تک لایه از جمله لوله آذین که بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی ساخته می شوند وجود ندارند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد قیمت لوله آذین بدانید این است که اساساً چه فاکتورهایی بر قیمت آن مؤثر می‌باشند. در حقیقت قطر این لوله‌ها، ملاک سایزبندی لوله‌های اتصالات به‌حساب می‌آید.

سوپاپ ها به طور متفاوتی شناسایی می شوند، مانند شیرها، سوپاپ ها، استاپ ها و غیره. لوله‌هایی که در آبرسانی و جمع آوری فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند، لوله‌هایی از نوع پلاستیکی یا آ … ترین و بزرگترین کارخانه در ایران  با بیشترین حجم تولید و مناسب ترین قیمت میباشد .

شما میتوانید با تماس تلفنی تخفیف های مربوط به نمایندگی لوله آذین را دریافت کرده و یا با ارسال صورت اقلام لوله و اتصالات در سریع ترین زمان ممکن نسبت به دریافت پیش فاکتور اقدام نمایید . برخی از معایب لوله های فلزی قدیمی را میتوان پوسیدگی درونی و بیرونی، انعطاف نداشتن، بالا بودن ضریب انتقال حرارتی، افت فشار زیاد، رسوب پذیر بودن، نصب دشوار، تغییر کیفیت آب و همچنین وزن بالا نام برد. که این معایب در لوله های تک لایه از جمله آذین لوله که بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی ساخته می شوند وجود ندارند. برای دریافت لیست قیمت لوله آذین و دریافت پیش فاکتور,لیست اقلام خود را در واتساپ برای ما ارسال کنید. برخی شرکت‌ها و فروشگاه‌ها به‌صورت آنلاین اقدام به فروش لوله اتصالات آذین می‌نمایند.

آذین لوله سپاهان یکی از برندهای معروف و شناخته شده تولیدکننده لوله‌های پلی پروپیلن است که محصولات این برند در صنایع مختلفی کاربرد دارد. این برند زیرمجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان است و لوله و اتصالات این شرکت یک جایگزین ارزان و باکیفیت برای انواع لوله‌های فولادی گالوانیزه و سیاه در سیستم لوله‌کشی آب مصرفی به حساب می‌آید. منطقه کارخانه لوله آذین و مجموعه شرکت گیتی پسند , استان اصفهان در نزدیکی مورچه خورت میباشد . با این وجود و با توجه به درخواست بالای بازار بسیاری از محصولات در رده های مختلف تحت نظر این شرکت در خارج از محیط کارخانه تولید و برونسپاری میشود و از این طریق هم فرصت های شغلی بسیاری ایجاد شده است. جدا از این ایجاد نمایندگی لوله آذین در شهرها بزرگ و کوچک باعث شده است که برخی فروشگاهها رواج بیشتری نسبت به قبل پیدا کنند.

شرکت آذین لوله سپاهان یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان لوله در کشور است که طرفداران زیادی در بین سازندگان و لوله کشان ساختمانی دارد. خرید لوله سفید آذین در تمامی شهرها و استان های کشور کاری بسیار آسان است زیرا با توجه به پخش گسترده این محصول در کشور، به راحتی می توانید آن را از همه فروشگاه ها تهیه کنید. قیمت لوله سفید آذین بدون احتساب درصد تخفیف آن تفاوت چندانی با برندهای دیگر ندارد اما با توجه به اینکه درصد تخفیف روی لیست قیمت لوله آذین به نسبت برندهای دیگر بیشتر است، فروشندگان و مغازه داران به خرید آن بیشتر ترغیب می شوند.

این لوله ها با بهترین قیمت و کیفیت بالا از چندین نمایندگی لوله آذین قابل خرید هستند. لوله های تک لایه پلی پروپلین به سرعت جایگاه متریال های دیگر را به خود اختصاص دادند زیرا به نوعی جنسی با کیفیت تر محسوب می شوند و استفاده از آن ها بسیار راحت تر و محبوب تر می باشد. به طور مثال آن ها دچار پوسیدگی داخلی یا خارجی نمی شوند و این نکته باعث می شود طول عمرشان بیشتر باشد و عملکرد بهتری نشان دهند.

این نوع محصولات ضریب انبساط طولی را به صورت مشخصی کاهش می دهد و احتمال تغییر شکل ظاهری و خم شدگی در اثر جریان آب گرم در لوله کشی روکار را به منتفی می کند. از آنجا که لوله های پلی پروپیلن آذین لوله  ضریب زبری پائینی دارند این ویژگی موجب کاهش افت فشار در سیستم لوله کشی ساختمان شده است و استفاده از اتصالات پلیمری، یکنواختی و هماهنگی مناسبی را بین لوله و اتصال بوجود آورده و آب بندی کاملی را ایجاد می کند . آذین لوله یکی از برند های لوله تک لایه یا لوله سفید می باشد که زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان است. این محصول در حال حاضر پرمصرفترین لوله در بازار ایران محسوب می شود و بیشترین کاربرد آن در زمینه تاسیسات ساختمان و شبکه های آبرسانی می باشد.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

پاربرگ سایت

تماس با ما