قیمت بهترین معلمها – در منزل و آنلاین

در واقع مشاوره تحصیلی دانش آموز صرفا در دو ساعت و نیم تا سه ساعت جلسات هفتگی تمام نمی شود؛ بلکه نو شروع می شود؛ چرا که در ارتفاع هفته مشاور پیگیر فعالیت های شما خواهد بود و پروسه مشاوره در ارتفاع هفته هم ادامه خواهد داشت. نکته: فارغ التحصيلان مقطع كاردانی مجاز به شروع به تحصيل در مقاطع كارشناسی پيوسته، كارشناسی ارشد پيوسته و دكتری پيوسته نمی باشند. اگه تو تابستون هستین خب به راحتی میتونین بخش اعظمیش رو جبران کنین اما اگه مثل من تازه از سال تحصیلی میخواین شروع کنین(تازه من از آبان عملا شروع کردم ) بازم مشکلی نیست! بنظرم دروس پایه برا کسی که ضعیفه کسیم که یویه خب میتونه پیش رو شروع کنه در کنار پایه! شاید باورتون نشه اما این مورد اونقدر مهمه که میتونه همه سرنوشت 12 ساله شما رو تا حدود خیلی زیادی مشخص کنه. اما استفاده از تجربیات یک مشاور متخصص و باتجربه، میتواند اثر زیادی در پیشرفت شما داشته باشد.

مشاور کنکور تهران

زیست یادگیری آسان - 02155756500 برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید . بهتر است قبل از هر انتخاب سوابق کاری مشاوران را مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان کامل مشاوران خود را انتخاب کنید. 1 برای مطالعه و انتخاب رشته چگونه یک مشاور کنکور خوب – https://bestclassic.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ – پیدا کنیم ؟ بعد عید هر چه به کنکور نزدیک میشدیم نسبت مطالعه دروس عمومیم افزایش پیدا میکرد که خب باعث شد یکمم تو اختصاصیا افت کنم! خیر برای کسی که چهار سال سر کلاس مدرسس واقعا کلاس بیرون لازم نیست حتی اگرم مدرسشون کم کاری کنه خودش به راحتی میتونه جبران کنه! شما نباید به هیچ معلم یا مشاوری وابسته بشین طوری که اگه نبود ، خودتون بتونین گلیمتون رو از آب بیرون بکشین! بابد از زیاده گویی بپرهیزین و به ذکر نکات اصلی اکتفا کنین! اما اگه در کل بخوایم بگیم تو اختصاصیا باید بیشتر تست بزنین تو عمومیا به مراتب کمتر نیاز به تست زنیه!

اشاره هم کردم تو یه قسمت دیگه که اگه هدفتون بزرگ باشه و ارادتون قوی اگرم ناامید بشید زود میتونین شرایط ایده آل رو بدست بیارید! فک کنم خانواده بهترین گزینه باشه در ضمن اگه بشه اسمش رو موفقیت گذاشت! تو دروسی که قوی باشه آدم بنظرم تست بهتره ! اگر در درس شیمی سطح متوسط رو به بالا یا تقریباً قوی دارید، پیشنهاد دورخیز به شما، کتاب شیمی مبتکران (تک جلدی دهم و یازدهم و دو جلدی دوازدهم) است. اگر رتبه خیلی تاپ میخواین باید وقتای پرتیتون رو مینیموم کنین و بازدهی رو حداکثر! اما اگر از چالش بزرگ انتخاب مشاور گذر کردید. برخی از داوطلبان ممکن است به دلیل انتخاب های نادرست و اشتباه در رابطه با انتخاب رشته به رشته هایی که بدان علاقه مند نستند هدایت شوند و به همین دلیل نیازمند شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور سراسری می باشند. داوطلبان بر اساس اولویتهای خود رشته و دانشگاه مدنظر را می توانند انتخاب کنند. کسب کرده است و توانسته با رتبه 241 منطقه وارد رشته پزشکی شود. و چیزی که قراره به دانش آموزان ارائه بدن ترکیبی از علم روانشناسی علم ارتباطات علم مشاوره و برنامه ریزی و تجربه خودشونه که این اقدام اونهارو از سایر رتبه برتر متمایز کرده.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه فقط دو روز تا پایان مهلت نام نویسی کنکور 1401 باقیمانده گفت : در طی 5 روز گذشته مجموعا حدود 520 هزار نفر ثبت نام کرده اند. مگه اینکه یه درسی رو خودتون احساس کنین کم مرور کردین و علاوه بر سازمان اون رو هم مرور کنین! داوطلبانی که از همان ابتدا ساز قبول نشدن در پزشکی دانشگاههای سراسری را زده اند و به همین جهت عزم خود را با شرکت در کنکور دانشگاه آزاد برای قبولی پزشکی به کار گرفته اند ، می توانند با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد هدفگذاری دقیق تری داشته باشند هر چند که رقابت بر سر قبولی در رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد نیز همانند کنکور سراسری وجود دارد لذا به همین دلیل داوطلبان شرکت کننده در کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع دقیقی از آخرین رتبه و تراز قبولی پزشکی دانشگاه های سراسری و آزاد در شهرهای مختلف داشته باشند چرا که رتبه و تراز قبولی های پزشکی در شهرها و دانشگاههای مختلف بسیار با هم متفاوت است. تاثیر سهمیه 5 درصد ایثارگران نیز در کارنامه داوطلبان تغییراتی را به وجود می آورد به این صورت که 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما