عکس، لیست کامل بهترین مشاوران حرف اخر

در این درس برای سال یازدهم و دوازدهم نیازی به خرید منبع جدید نیست و با اعمال تغییرات میتوانید از منابع سال گذشته استفاده کنید. سلام، من هم مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشدم رو از سهمیه دوره روزانه استفاده کردم، میخواستم بدونم اگر در آزمون سراسری امسال پزشکی دوره روزانه قبول بشم میتونم برای بار سوم از سهمیه روزانه استفاده کنم یا باید هزینه بپردازم؟ سلام من امسال دانشگاه دولتی از طریق سوابق تحصیلی قبول شدم سوالم اینه ک امسال میتونم کنکور بدم و دولتی قبول بشم؟ یعنی من میتونم امسال روزانه براساس سوابق قبول بشم؟ سلام استاد، 28سالمه، اولین کنکورم سال91 بود، تصمیم گرفتم مجددا کنکوربدم، شاغل هستم، بنظرتون باساعت مطالعه 5ساعته میتونم به قبولی دندانپزشکی برسم برای کنکور1401،، یا اینکه به 1402 فکرکنم؟ وی پس از کمی گفتوگو مدعی شد که باید در جلسات حضوری مشاوره شرکت کنم که هزینه آن ناچیز است و من با توجه به حرفهایی که گفته بود، کاملا به او اعتماد کردم و به جلسه حضوری رفتم.

مشاور کنکور مشهد

این مشاور برتر کنکور برای مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران درسخوانده است و رشتهٔ تحصیلی وی در مقطع کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی بوده و در سال 1380 رتبهٔ 51 کشوری را در کنکور سراسری کسب کرده است. وی داری سابقه طولانی به مدت 5 سال در این مجموعه به عنوان مشاور فعالیت می کند. در حال حاضر ایمان سرور پور در حوزه کنکور به عنوان مشاور و برنامهریز فعالیت میکند و حدود 10 سال در این زمینه تجربه دارد. ایمان سرور پور متولد 30 تیرماه سال 1362 در شمال ایران است. ایمان سرور پور تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ادامه داد. ایمان سرور پور چندین کتاب در حوزه مشاوره و برنامهریزی تألیف کرده و چند سالی است در شبکه آموزش و رادیو بهعنوان مشاور کنکور 1400 (classori.ir) حضور دارد. سفر کوانتومی وال تنها جدیدترین کتاب ایمان سرور پور این مشاور موفق کنکور است که توسط انتشارات ایجاز به چاپ رسیده است.

ایمان سرور پور یکی از افرادی است که در زمینه تغییروتحول فردی فعالیت دارد و به قولی میتواند مسیر موفقیت و پیشرفت را برای افراد روشن سازد. تیم مشاوره تخصصی کنکور اصفهان زیر نظر دکتر معین الدین در زمینه مشاوره تخصصی کنکور تجربی، انسانی، ریاضی و هنر فعالیت دارد. او به ماموران گفت: برای اینکه در کنکور موفق شوم بهدنبال مشاوره بودم تا اینکه از طریق اینستاگرام با صفحه مردی روبهرو شدم که خودش را مشاور کنکور معرفی کرده و مدعی بود با روشهایی که دارد احتمال قبولی افراد در این آزمون را چند برابر میکند.او ادامه داد: برای این مرد پیام فرستادم و درخواست مشاوره کردم و او هم جوابم را داد. با سلام و درود، به دلیل تحصیل در دانشگاه آزاد، مجاز به شرکت در کنکور تا پیش از اتمام تحصیل مقطع کاردانی خود خواهید بود. مطمئن باشید که اگر از مشاوره و برنامه ریزی یک مشاور حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید،فرصت دارید مباحث را تمام کنید و قطعا موفق خواهید بود.

مشاور کنکور منحصرا زبان

باتوجه به ضریب 1 مباحث این درس می بایست به صورت گزینشی درکنکور مطالعه شود. با سلام. شما میتوانید در زمان ویرایش اطلاعات کد سهمیه خود را وارد کنید، اگر کد را وارد نکنید سهمیه مناطق به شما تعلق خواهد گرفت. سلام. رتبه در سهمیه من در زیر گروه ۱ شده ده هزار (منطقه ۲). با توجه به نرخ های مصوب سال ۹۶ شهریه این دوره ها برای رشته های زبان خارجه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان میباشد . مشکلی که من با مشاورهایی که تبلیغات زیادی دارند اینه که یه نسخه رو نمیشه برا هزار نفر پیچید. من فارغ التحصیل هستم و سال سومی هست که میخام کنکور بدم از رشته ی دانشگاهی سابقم انصراف دادم کنکور ۹۷ محروم هستم و قصد شرکت در کنکوز ۹۸ رو دارم. سلام ادبیات یازدهم ۹۸ نسبت به ۹۷ خیلی تغییر کرده؟ ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود .

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما