صفر تا صد موفقیت در کنکور 1400 – مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

آیا کسی که کنکور سراسری داده و مجاز به انتخاب رشته شده، می تواند همزمان برای بدون کنکور هم اقدام کند؟ مشاور پروازی کنکور که خود می داند که نمی توان برای همه کنکوریها از یک نسخه از پیش تعیین شده “برنامه ریزی” استفاده کرد اما به دلیل خواست و تمایل جاهلانه بچه های شهرستانی دست به انجام اینکار می زند؛ او بخوبی می داند که این برنامه ریزی کلی عملا” برای کسی نیست و فقط باعث آرامش خاطر داشتن یک برگ برنامه ریزی در آنها به وجود می آورد. مثلا یک داوطلب رشته تجربی باید به خوبی با روش تست زنی زیست شناسی کنکور آشنا باشد و همه زیر و بم محتوای کتاب را از طریق تست زدن به دست بیاورد، چرا که سوالات آنقدر ترکیبی و مفهومی شده اند که بدون تست زدن تسلط بر آن ها ممکن نیست. او باید تسلط نسبی و قابل قبولی بر مباحث داشته باشد. پس باید به آن تسلط کامل داشته باشید. همچنین به طور کامل پایش و نظارت می شدیم و نقاط ضعف ما برطرف می شد و کاملا آماده به سمت کنکور حرکت می کردیم. در گروه آموزشی برنا برای کلیه دروس کنکور تجربی کلاس کنکور برگزار خواهد شد. از کودکی به دو درس ریاضی و فیزیک علاقه داشتم و نمرهام در کنکور، در ریاضی 100 و در فیزیک 96 شد؛ ولی هنگام انتخاب رشته، با تحقیق و مشورت با دیگران، ادامهتحصیل در رشتهی تجربی را انتخاب کردم.

مشاوره کنکور از طریق تلفن همراه

من ترتیب درس ها رو به هم میزدم.اولش درس دینی و بعدش زبان عمومی و بعدش عربی و بعدش ادبیات رو میزدم.ولی توی کنکور یهو تصمیم گرفتم به همین ترتیب برم ولی فقط اول به جای دینی زبان عمومی رو زدم.خوبم پیش رفتم.ولی وقتی کارنامه اولیه کنکور اومد تازه فهمیدم که دو یا فکر کنم سه تا تست رو تو قسمت زبان عمومی جا به جا کردم.به خاطر همین زبان عمومی رو هفتاد و سه درصد اینا زدم که خودم اصلا باورم نمیشد.در کل به نظرم ترتیب خودتون رو تو درسا پیدا کنید تا سرعت تست زدنتون بالابره.این که حتما بر طبق ترتیب سوالات پیش برید لازم نیست. شاید برای داوطلبان نظام قدیم و پشت کنکوری های نظام قدیم که نتونستن در رشته و دانشگاه دلخواهشون قبول بشن این سوال پیش بیاد که اگر برگزاری دو کنکور مجزا برای نظام قدیم و نظام جدید در سال های بعد منتفی بشه و فقط یک کنکور طبق کتاب های درسی نظام جدید برگزار بشه، تغییر کتاب های درسی برای کنکور ۹۹ و ۱۴۰۱ چقدره و آیا این افراد با توجه به تغییر منابع میتونن در کنکور ۹۹ و ۱۴۰۱ یا سال های بعد شرکت کنن و موفق بشن؟

مشاور کنکور چت

من هم ثبتنام کردم و طی سه سال در 67 آزمون کانون شرکت کردم. از دیگر ویژگیهای برنامهی راهبردی این بود که همهی مطالب درسی را پوشش میداد و برای همهی مباحث هم دوره در نظر گرفته شده بود. بهتر است شما پس از آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۰، بهتر به فرم پیش نویس ارائه شده در انتهای دفترچه مراجعه کنید. این ضرایب بر حسب میزان اهمیتی که آن درس در رشته مورد نظر دارد تنظیم شده است. تا سال چهارم دبستان کنترل وضعیت درسی و آموزشیام بر عهدهی مادرم بود و از لحاظ علمی، در درسهایی که مشکل داشتم، به من کمک میکرد. مدیر برنامه یکی از طرحهای مشاوره ای است که یک مدیر حرفه ای و کاربلد که دارای سالها سابقه تدریس و مشاوره است شما با شرکت در این طرح از مشاوره هر ماه یک برنامه اصولی دریافت خواهید کرد که چراغ راه شما خواهد بود و به صورت مداوم پیشرفت شما بررسی خواهد شد تا از مسیر موفقیت خارج نشوید. تابستان سال دهم، مدرسه به ما اعلام کرد کسانی که مایل به شرکت در آزمونها هستند، اسمنویسی کنند. الان هم در رشتهی پزشکی دانشگاه تهران درس میخوانم.

اگر ورودی مهر پذیرفته شده باشید دانشگاه برای ثبت نام همکاری نخواهد کرد. وبلاگ حاضر، ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مشاوره است که در سراسر ایران اسلامی مشغول به مطالعه برای قبولی در این رشته مهم هستند. نتیجه کنکور شما به شدت به تجربه مشاور تحصیلی در تبریز وابسته است. از طرفی هم دوست دارم تمام تمرکزم رو بزارم روی کنکور وتقویت تست زنی ودلم نمیخواد وقتم رو واسه تشریحی خوندن وترمیم معدل صرف کنم به نظرتون با این اوضاع کرونایی ووضعیت آموزشی تاثیر معدل واسه ۱۴۰۰به چه سمتی خواهد بود؟ عرفان آق مشاور کنکور بجنورد از گنبدکاووس هستم. من تغییر رشته ای از ریاضی به انسانی هستم و نظام قدیم، از الان میخواستم شروع کنم، پیشنهادتون برای خوندن کتابها چی هست، نیاز هست کتابهای مدرسه رو هم بخونم؟ ما برای نحوه مطالعه، ابتدا از داوطلبان می خواهیم تا شرح حالی از نحوه مطالعه خود را ارائه دهند. مدیر مدرسه هم مکانی را مانند پانسیون در مدرسه تدارک دیده بود که بعد از مدرسه آنجا میماندم و تا ساعت 10 شب درس میخواندم.

مشاور کنکور قادری

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور معصومه خانکی (try this out) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما