شماره تلفن بهترین مشاور کنکور زنجان – مشاوره تحصیلی – اسنپ کلاس

از اصلی ترین ابزار هایی که به وسیله اون میتونید ابعاد مختلف یک مبحث رو یاد بگیرید، تست هست و تست های با کیفیت رو فقط میتونید در منابع کمک آموزشی استاندارد که همسو با سختی کنکور های اخیر پیش روی میکنن داشته باشید. یکی از چالش های مهم برای همه ی دانش آموزان هنگام خرید کتاب کمک درسی تنوع و تعدد منابع و نداشتن مشاور برای راهنمایی هنگام خرید کتاب است. اصلا نگران نباشید، چون برای شرکت در کلاسهای آنلاین آکادمی شما فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. شرکت در آزمونهای آزمایشی از مزایای زیادی برخوردار است. برای آمادگی برای کنکور و رسیدن به هدف، لازم است تا دانش آموزان از ابتدا تلاش کنند تا در دروس پایه خود را تقویت کنند. امروزه بازار کنکور داغ و داغ تر می شود و مشاور کنکور هایی که با تبلیغات و هنر برندینگ و مارکتینگ وارد این زمینه میشوند خود را به خوبی به عنوان مشاور کنکور خوب به دانش آموزان نشان می دهند، این موضوع باعث می شود تا افرادی که شاید شایستگی لازم برای مشاور بودن را ندارند بسیار معروف شوند. یک مشاور کنکور کار بلد به خوبی از اهمیت داشتن برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت در سال کنکور خبر داره، چرا که مطمئنن خودش هم از نعمت داشتن برنامه ریزی استفاده کرده.

مشاور کنکور در شیراز

بعد از اینکه مشخص کردید در طول یک ماه باید چه درس هایی رو مطالعه کنید، حالا زمان این میرسه که این بودجه بندی یک ماه رو در طول برنامه ریزی های هفتگی تقسیم کنید. روش مطالعه ای که امسال باید داشته باشی با سال های قبل متفاوت هست، امسال باید رویکرد شما بیشتر بر روی سوال های چهار گزینه ای یا همون تست باشه و بیشتر زمان خودتون رو به تست زنی اختصاص بدید. سوال شماره یک کنکوری ها از ما اینه که ادبیات رو درس به درس بخونیم یا موضوعی، خب قطعا پاسخ ما به این سوال هم اینه: بهتره موضوعی بخونی! منظور ما از این جمله این هست که شما باید بدونید که برای مطالعه درسی مثل ریاضی و فیزیک نمیتونید فقط به مطالعه درسنامه اکتفا کنید و باید بدونید که تا زمانی که برای این درس های محاسباتی تست زنی انجام ندید و خودتون رو با سوال درگیر نکنید، پیشرفت خاصی در کار شما مشاهده نمیشه. ارائه روشهای صحیح مطالعه و خلاصه نویسی: که اکثرا نظر می دادند که روشهاش باعث می شد آدم درسارو خیلی مفهومی یادبگیره و خلاصه برداری کنه . سوای از راهنمایی دانش آموز برای برنامه ریزی در زمان های مناسب و مطالعه کافی باید به دانش آموز آموزش های مهم را جهت تدوین یک برنامه متناسب و کامل برای اوقات مرده ارائه کند .

مشاور کنکور رایگان انسانی

بیاید باهم دیگه نمونه یک برنامه ریزی ماهانه رو بررسی کنیم. یکی از کار های دیگه ای که مشاور کنکور خوب باید برای شما انجام بده آگاه کردن شما از تکنیک های تست زنی برای مدیریت سر جلسه آزمون هست. این تفکر غلط در طول این سال ها در بین داوطلب های کنکور رواج داشته که اگر تمام منابع با کیفیت موجود در بازار رو برای یک درس داشته باشه میتونه به موفقیت برسه، این در حالیه که این تعدد منابع فقط باعث میشه که نتونید با تمرکز بالا مطالعه داشته باشید و این قضیه بعد از یک مدت باعث میشه که نسبت به خودتون و توانایی هایی که دارید نا امید بشید. پس از این به بعد بلافاصله بعد از اینکه نتونستی راه حلی برای پاسخ دادن به یک تست پیدا کنی به سراغ پاسخ نامه نرو، تمرکز کن و سعی کن راه های مختلف رو بررسی کنی تا به پاسخ درست برسی.

مشاور کنکور اینستا

بنابراین ازت میخام از اینکه زمان زیادی رو برای پاسخ دادن به یک تست اختصاص بدی هیچ واهمه ای نداشته باشی، اتفاقا این کار باعث میشه ذهن مسئله گراتری نسبت به تست ها داشته باشی. کاری که شما به عنوان یک داوطلب حرفه ای کنکور باید انجام بدی این هست که تمرکز و توجه صد در صدی بر روی مباحث کتاب درسی داشته باشی و به هیچ عنوان حاضر نباشی مفاهیم این کتاب رو با منبع دیگه ای جایگزین کنی. برخی از مهم ترین فصل های درس زیست عبارتند از قلب، پروتئین سازی، رشد و تولیدمثل ،مبحث گیاهی، میکروب، عصبشناسی و گوارش که دارای اهمیت بسیاری هستند. همچنین نتایج خوب دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی اونها، رشد شخصیتی، افزایش نمرات و تراز و در نهایت کسب رتبههای برتر کنکور تجربی و کنکور ریاضی توسط دانش آموزان این مشاور کنکور دلیل بر تخصص و تجربه بالای مهندس معین فلاح در مشاوره کنکور و همچنین مشاوره پایه هست.در ویدئو زیر نظر چند نفر از دانش آموزانی که با شرکت در جلسات مشاوره کنکور با مهندس فلاح موفق به قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی و رشتههای مهندسی شدهاند رو درباره ایشون و دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مشاهده میکنیم. دارین میخونین و کلی چیز یادمیگیرین و کلی رشد میکنین.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما