شرح وظایف و ویژگی های یک مشاور کنکور خوب

هزینه که دانشگاه ازاد اعلام می کنند را پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه از منو سمت چپ بر روی عبارت «خرید سریال ثبت نام» کلیک کنید. پس هم زمان در دست ما نیست و هم باید مسافت طولانی را برای رفتن به محل انجام مشاوره حضوری طی کنیم. تست زدن دروس تخصصی، بلافاصله بعد از مطالعه و برای دروس عمومی، خداکثر تا 24 ساعت پس از زمان مطالعه دروس مورد نظر انجام گیرد. در این مقاله از زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1400 مطلع می شوید. پس از کسب رتبه لازم، مجاز به مصاحبه در دانشگاه های موردنظر می شوند و در صورت کسب نمره لازم در مصاحبه می تواند در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهد. 3- معرفي شدگاني كه مبتلا به کرونا شده و درحالت قرنطينه و يا در بيمارستان بستري ميباشند به شرطي كه در طول مدت انجام مصاحبه، مدارك و مستندات پزشكي آنان، توسط والدين متقاضی و يا وكيل قانوني به اداره كل آموزش و پرورش استان معرفي شده، ارائه شود، مصاحبه از اين گونه متقاضیان، حداكثر با گذشت يك ماه از آخرين روز مصاحبه، درصورت تأييد سلامت وي توسط پزشك معتمد آموزش وپرورش، در استان محل اقامت صورت خواهد گرفت.

4- متقاضیانی كه صلاحیتهای تخصصي و يا عمومي آنان مورد تأييد آموزش و پرورش قرار نمیگیرد از فرآیند گزينش نهايي براي دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی حذف خواهند شد. تأييد مصاحبه تخصصي متقاضی در هر يك از مراكز مجري مصاحبه، به اين مفهوم خواهد بود كه صلاحيت تخصصي متقاضی معرفي شده به آموزش وپرورش، براي رشته محل هاي انتخابي در پرديسهاي دانشگاه فرهنگيان و همچنين دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي، مورد تأييد قرار گرفته است. 1-متقاضیان پس از دریافت نتیجه رشتههاي داراي شرايط خاص آزمون سراسري سال 1400، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه، جزء معرفیشدگان براي انجام مصاحبه در رشتههاي مورد نياز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبيرشهيدرجايي قرار گرفته باشند، باید برای اقدامات بعدي با مراجعه به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره كل آموزش و پرورش محل اقامت به شرح جدول شماره (1) مندرج در ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند. 5- معرفي متقاضی از سوي سازمان سنجش آموزش كشور به آموزش و پرورش جهت بررسي صلاحيتهاي عمومي، اختصاصي و همچنين بررسي ويژگيهاي جسماني به منزله قبولي در دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبيرشهيدرجايي تلقي نمي شود. 12- مصاحبه در پرديسهاي دانشگاه فرهنگيان (مراكز مجري مصاحبه در استانها) و يا دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي با توجه به گروه آزمايشي مربوط، براي تمامی كدرشته محل هاي مورد نياز آموزش و پرورش مندرج در دفترچه شماره (2) گروه آزمايشي مربوط، در دانشگاههاي مزبور مي باشد.

مشاور کنکور گاماس

برای برقراری ارتباط با مشاوره کنکور (به این وب سایت نگاه کنید) ارشد 1400 با رتبه های برتر در تمامی رشته ها، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. سعی کرده ایم برای اینکه زود به جواب برسید، جدولی طراحی کنیم و ویژگی های انتخاب رشته خوب را برای شما مشخص کنیم. آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب ، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور ، نظارت مستمر بر کار شاگردان. متقاضیان پس از ورود به سامانه ثبت نام و خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال باید به پورتال ثبت نام مراجعه نمایند و پس از درج شماره سریال کارت، نسبت به درج اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید. دانشجویان اخراجی تا زمان گرفتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم حق شرکت در کنکور سراسری و ادامه تحصیل در رشتههای با آزمون و بدون آزمون را بههیچعنوان نخواهند داشت. اگر برای دریافت تاییدیه تحصیلی در تمام مراحل سوالی دارید می توانید از کارشناسان مشاور سوالات خود را بپرسید . اگر دانشجوی دوره روزانه هستید قبل از تاریخ اعلامی سازمان سنجش انصراف دهید تا برای شرکت در کنکور سراسری یا بدون ازمون سال بعد مشکلی نداشته باشد.

برای ثبت نام هر فرد در دانشگاههای سراسری و یا استخدام در بعضی از مکانهای دولتی و خصوصی و حتی برای ترجمه مدرک تحصیلی ارائه تاییدیه تحصیلی الزامی می باشد . داوطلبانی که در کنکور سراسری قبول شده اند و یا متقاضی استخدام در ارگانهای دولتی هستند و یا در ادارات خصوصی مشغول به کار شده اند برای دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی حضوری به روش زیر اقدام کنند . کلیه افراد می توانند برای استعلام تاییدیه مدرک تحصیلی خود به این سامانه مراجعه کرده و اقدامات لازم را در آن انجام دهند. با تغییر کنکور سالهای اخیر و افزایش میانگین درصدها، روال کار کمی تغییر کرده است. بديهي است مسئوليت هرگونه نقص و … 2-عدم حضور در مهلت مقرر براي انجام مصاحبه و ساير مراحل گزينش آن به هر دليل، به منزله انصراف از تحصيل در رشتههاي مورد نياز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبيرشهيدرجايي تلقي ميشود و مسئوليت آن صرفاً به عهده متقاضی خواهد بود.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما