سلام و عرض ادب و احترام

کسی که برای این کار آموزش دیده و طبیعتا هر سال درگیر چگونه رتبه شدن در کنکور سراسریست. خودتان درنظر بگیرید کسی که هرسال n دانشآموز را برای رتبه دورقمی و سه رقمی آماده میکند بهتر میتواند کمک حال شما باشد یا مدرسهای که فقط به فکر قبولی شما در امتحان نهایی است؟ پس حتما در سال کنکور خودتان با افرادی که متخصص کنکور هستند مشورت بگیرید و حدالامکان برنامه خودتان را از آنها دریافت کنید. مشاوران تحصیلی افرادی هستند که به دانشآموزان برای حل مشکلات درسی و شخصی، آمادگی برای امتحانات و کنکور، پیشرفت درسی، انگیزه دادن، کاهش استرس و بسیاری از موارد دیگر کمک میکنند و درنهایت آنها را به هدف نهایی یعنی موفقیت تحصیلی و قبولی در کنکور میرسانند. خب شما اولین بار است که با غولی به نام کنکور آشنا میشوید و چون در سنی هستید که زیاد این معقوله را جدی نمیگیرید، یک نفر باید باشد که جدا از خانواده بتواند شما را برای آزمون کنکور سراسری آماده کند.

و متونیم آزمون های 15آذر،20 دی و 15 فروردین قلم چی رو برای جمع بندی (سه روز یک بار) بزارم ؟ بداند که کدام یک از آزمون ها بهترین برنامه راهبردی را دارا بوده و به دانش آموز خود پیشنهاد دهد. قبل از هر چیز باید بدانید که آزمون ارشد خیلی متفاوت با آزمون کارشناسی بوده و به همین دلیل برای قبولی در آن باید نکات لازم را بدانید. معمولا این افراد مبلغ هنگفتی را برای پیش پرداخت از شما می گیرند و بعد از ۶ ماه اگر بتوانید آن ها را پیدا کنید می گویند”در صورت شکایت،خود شما هم مجرم هستید و از ورود به دانشگاه محروم خواهید شد” . با پیمودن این گام ها، شما دیدی کلی از مسیری که باید طی کنید را به دست خواهید آورد. آیا همه علاقههای ما درست هستند یا این فقط تصور ماست؟ اما بعد از جلسه کنکور همه چی تموم شده؟ از پارا گراف آخر صفحه 68 بدون تیتر و با هم بیندیشیم تا انتهای صفحه 69 به بعد از پروژه صفحه 72منتقل شده است. مشاوره تحصیلی تلفنی از دهه 90 به بعد رقابت در کنکور چهره جدیتری به خود گرفت که در این میان بحث مشاوره تحصیلی تلفنی هم در بین داوطلبان داغ شد.

مشاور کنکور ریاضی 99

به همین خاطر با مشاوره تلفنی میتوانید تمام برنامه درسی خود را بصورت کامل از مشاورتان دریافت کنید. همانطور که گفته شد در مشاوره تحصیلی تلفنی برای کنکور دیگر نیاز به حضور در دفتر مشاور ندارید، پس خیلی راحت از خانه خود با لباس راحتی با مشاور کنکور صحبت کنید تا مشاور نقاط قوت و ضعف شما را با همین مکالمه بدست بیاورد. با گسترش حوزه کنکور مشاوره تحصیلی تلفنی هم متقاضیهای زیادی داشته ولی در این چند سالی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، دانشآموزانی که از ما درخواست صحبت تلفنی را دارند بیشتر شده و ما براین آمدیم تا با گرد هم آوردن تیم مشاوره قوی و رتبه برتر نیاز دانش آموزان عزیز را برطرف نماییم. تمام مشاوران ما با بیان نکات تستی، نوع برنامه ریزی و استراحت بین دروس، شیوه خلاصه نویسی برای کنکور و تمام نکات مربوط برای رتبه شدن را بصورت کاملا رایگان به شما آموزش میدهند. تمرکز کردن در کلاس درس، به معلمتون ثابت می کنه که شما یک دانش آموز با استعداد هستید و نشون دهنده اینه که در کنترل رفتار و اعمال خودتون توانمند هستید که مسئله مهمی در زندگی شما در آینده به شمار میاد.

قیمت کلاس خصوصی با اساتید برتر شیمی چقدر است؟ ولی در مشاوره درسی تلفنی این محدودیت برداشته شده و دانش آموز کنکوری خیلی راحت میتواند تمام مشکلات درسی و روحی خودش را بطور خصوصی با مشاور درمیان بگذارد. مزیت دیگری که مشاوره تحصیلی تلفنی دارد امکان مکالمه خصوصی و دونفره مشاور با دانشآموز است، اگر در یکی از جلسات مشاوره شرکت کرده باشید میدانید که حضور دانشآموز بدون والدین امکان پذیر نیست و حداقل باید یکی از والدین در جلسه حضور داشته باشد. چگونه میتوانم از «مشاوره تحصیلی» تلفنی استفاده کنم؟ مشاور تحصیلی با دانش؛ با شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان به آنها برای استفاده ی هرچه بهتر از توانایی های بالقوه شان کمک می کند. موسسه مشاوره هیوا معتبرترین مشاوره تلفنی کشور در زمینه تحصیلی برای تکمیل کادر مشاور خود در شهر تهران از دانشجویان و فارغ التحصیلان با استعداد دعوت به همکاری میکند. به همین دلیل مشاوره تحصیلی تلفنی محبوبیت زیادی پیدا کرد. درس زبان به دلیل داشتن متن باعث اهمیتش میشه و در بودجه بندی دروس عمومی کنکور 1401 هم جا داره ! مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از روشهایی است که امروزه به دلیل محدودیتهای اجتماعی و قرنطیهای که دولت درنظر گرفته بسیار محبوب شده.

مشاوران 100 کنکور 99

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور رتبه های برتر وب سایت خود باشید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما