سلام خیلی ممنون ازمطالبتون واقعاامیدوارم کرد

آیا می شود درسی را از برنامه ریزی کنکور حذف کرد یا خیر؟ از طرفی برنامه ریزی درسی باید با توجه به خصوصیات شخصی دانش آموز صورت گیرد تا قادر به اجرای آن باشد. سینا تهرانی مشاور تحصیلی و کنکور گروه درس زندگی برای پذیرش دانش آموزان جدید؛ ضوابط خاصی دارد که اگر متقاضی ای به آنها بی توجه باشد در هر مرحله از ثبت نام و یا حتی بعد از ورود به سیستم کنکور ایشان بلافاصله حذف خواهد شد. یا ورود به مدارساستعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم و همچنین مدارس شاهد، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند میباشند. سینا تهرانی مشاور تحصیلی در پاسخ به خبرنگار مهر گفت: در اینکه تجربه های افراد بسیار ارزشمند است شکی نیست اما اینکه تصور کنیم لزوماً چون فردی تجربه بیشتری دارد، هرچه که می گوید درست است، ابداً حرف صحیح و علمی ای نیست. اما در واقع این داوطلب هنوز متوجه نشده که آن تست آزمون سراسری جدید، در واقع بگونه ای هوشمندانه توسط طراح محترم سنجش تغییر یافته و دیگر نمی توان با فرمول تستی غیرعلمی مدّرس این بسته های آموزشی یا برخی از کتابهای کنکور آنرا حل کرد.

مشاوره به کنکوری ها

نصیحت یک دانشجوی دانشگاه تهران راجع به کنکور بدیهی است هرچه کتاب یا بسته آموزشی ای خود را بیشتر در معرض دید همگان قرار دهد، بیشتر هم مورد توجه طراحان قرار می گیرد زیرا از نظر آنها داوطلبین بیشتری مشتری این مطالب غیرعلمی و فرمول های تستی بی پایه و اساس شده اند و این یعنی اگر طراحان سنجش از درون این فرمولها یا اشتباهات غیرعلمی، تستهای جدیدی طرح کنند؛ می توانند تعداد زیادی از داوطلبین کنکور را در تله های تستی خود گرفتار سازند. اگه همه چیز رو به حافظهی بلندمدت سپردهباشید دیگه جای نگرانی نیست، ولی خب میشه تو این روزای آخر کمی هم از کوتاهمدته کار کشید. خب اگر روشهای او ایراد دارد پس چگونه است که این متدها روی تستهای سراسری جدید بخوبی جواب می دهد؟ ریاضی حتما باید ارزیابی بشه هر ازمون حتی سوالاتی که درست حل کردیم رو باید جوابش رو نگاه کنیم شاید راه خیلی سریع تری تو جوابش نوشته شده باشه. شاید این روزها انتخاب یک برنامهریزی و منبع مناسب و به دور از حاشیههای تبلیغاتی، کار سختی باشد، اما میتوان با مشاهده نمونههایی از شیوه آموزش هر یک از موسسات و مراکز آموزشی، به اعتبار علمی آن موسسه پی برد.

مشاور کنکور حسین پور

حال آنکه او باید بگوید دیدید تست سراسری ای که از کتابم حذف کرده بودم در کنکور سراسری تکرار شد؟ دردناکتر اینکه بسیاری از دانش آموزان که اهل تجزیه و تحلیل سؤالات نیستند حتی بعد از کنکور نیز متوجه این اشتباهات نمی شوند و تصور می کنند پاسخ هایشان درست بوده و سازمان سنجش در تصحیح پاسخبرگ های آنها دچار اشتباه شده است و یا در آزمون های آزمایشی جامع یکی از مؤسسات کنکور، در سه درس شیمی ، دین و زندگی و زیست شناسی اشتباهاتی تکرار می شد که در آزمون سراسری سال بعد، طراحان از آن اشتباهات در طراحی تستهای آزمون بهره بردند و براحتی خیلی ها را در تله های تستی خود گرفتار کردند. اگر این افراد معتقدند کسی با این ترفندهای مضحک و غیرعلمی موفق به کسب رتبه های زیر هزار می شود؛ اجازه دهند یکی از رتبه های برتر ما در برنامه های تبلیغاتی شان شرکت نموده و صحت اثربخش بودن روشهای آنها را به چالش بکشد.

مشاور کنکور قادری

سلام اگه کسی لیسانس و ارشد رو در دانشگاه های دولتی روزانه گذرونده باشه میتونه باز یه لیسانس روزانه دیگه بگیره یا باید هزینه شبانه پرداخت کنه؟ آموزش شیوه ای نوین از تست زنی که فقط مختص سینا تهرانی است که از شیوه آزمون های طوفان زمان دانشگاه استنفورد آموخته است. بگونه ای که کلیه رفتارهای آنها و والدینشان از لحظه ارائه درخواست تا قطعی شدن ثبت نام؛ زیر ذره بین دستیاران آقای تهرانی است که مهارت های لازم برای گزینش دانش آموزان منضبط را از ایشان آموخته اند. به منظور جلوگیری از ورود دانش آموزان بی نظم و مشکل ساز؛ تدابیر خاصی اندیشیده ایم. نحوه مدیریت استرس و برگزاری جلسات هفتگی انگیزشی جهت ارتقا عملکرد و بهره وری دانش آموزان از خدمات مشاوره دیجی کنکور بشمار می رود. اما در مورد سؤالات شیمی کنکور باید عرض کنم که این پرسش های چهارگزینه ای ترکیبی از مفاهیم شیمی و روشهای محاسبات ریاضی هستند. ✅ دسته ای از داوطلبان که جزو فارغ التحصیلان مقطع کاردانی رشته های پزشکی هستند، بایستی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه و یا 31 بهمن ماه 1400 مدرک مربوط به خدمات قانونی خود را دریافت کنند، چراکه در زمان ثبت نام ارائه گواهی پایان دوره طرح نیروی انسانی الزامی است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کنکور لیموترش لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما