روانشناس و مشاوره نوجوان [+20 بهترین مشاور تهران]

بهترین راهکار برای تنبل نبودن ، موفقیت ، انگیزشی ، مشاوره، نکته ی کنکوری من این همه براتون چی بگم وقت گذاشتم و تدارک دیدم که وسط جشن تقدیر برین ! البته از حق نگذریم ما در کشورمان هرچه را که کم داشته باشیم مشاوره تحصیلی را زیاد داریم و علت اصلی این زیاد بودن مشاوران یا بهتر بگم نا مشاوران این است که هر شخصی که کنکور را پشت سر می گذارند به محض به دست آوردن موفقیت در رتبه تلاش میکند از فردای روز دانشجو شدن به مشاوره دادن بپردازد و این موضوع بیش از از هر چیز به ضرر دانش آموزان کنکوری است که میخواهند یک مشاور تحصیلی حرفه ای انتخاب کنند چون پیدا کردن مشاوران تحصیلی فوق العاده از بین این همه مشاور که تعدادشان کم کم دارد از تعداد داوطلبان کنکور هم بیشتر میشود کار را مشکل میکند. بهتر است از یک مشاور با تجربه کنکور و آموزش که مشاوره ی تحصیلی به عنوان شغل اول اوست استفاده کنید تا کسی که با تجربه یکسال کنکور خودش و با رشته غیر مرتبط با مشاوره تحصیلی صرفا یک یا دو سال به قصد درامد زایی اینکار را انجام داده است.

مشاور کنکور طوفان

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از ۴۸۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبتنام کردند. خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند. افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد آزاد شرکت کرده اند و قبول شده اند قصد تحصیل در کارشناسی بدون کنکور را دارند رتبه آنها هیچ تاثیری در ثبت نام آنها ندارد . سازمان سنجش در آخرین آمار ثبت نامی های کنکور ۱۴۰۱ از افزایش چهار درصدی داوطلبان خبر داد و اعلام کرد؛ مجموعا بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی برای کنکور ۱۴۰۱ نام نویسی کرده اند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۹۴۶ هزار داوطلب در آزمون سراسری ۹۷ خبر داد و گفت: این آزمون هفتم و هشتم تیر ماه برگزار میشود.

مشاور کنکور بهروز محمودی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۷۸۸ داوطلب در آزمون سراسری ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت ثبتنام در کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد. ایران اکونومیست-مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور آخرین آمار ثبت نامیها در کنکور سراسری ۹۹ را اعلام کرد. شما می توانید سوالات خود را درباره ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مختص رشته مهندسی نساجی کنکور کارشناسی ارشد 1401 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ بپرسید. رشته مهندسی نساجی کنکور کارشناسی ارشد 1401 و مسائل مهم مربوط به آن، مانند معرفی لیست دروس رشته مهندسی نساجی کنکور کارشناسی ارشد 1401 و ضرایب هر کدام، منابع مناسب رشته مهندسی نساجی کنکور کارشناسی ارشد 1401 و البته بازار کار این رشته موضوع مورد نظر مقاله ی حاضر است. هم مانند سال های گذشته هیجان و حساسیت های خاص خودش را دارد. موفقیت زمانی حاصل می شود که استعدادها ، علایق و تلاش های ما با هم ترکیب شوند. خیلی از کسانی که با استاد موسوی انتخاب رشته داشته اند و هم اکنون دانشجوی بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته های کشور هستند هنوز هم باور نمی کنند که توانستند با یک انتخاب رشته درست به این مهم دست پیدا کنند که شما می توانید برای دیدن مصاحبه های جذاب این دانشجویان صفحه انتخاب رشته استاد موسوی مراجعه کنید.

مشاوران 100 کنکور 99

قطعا داشتن مشاور تحصیلی تجربی در مسیر تحصیل بسیار مهم و ضروری است که شما را راهنمایی می کند و انتخاب رشته کنکور تجربی 1400 را می توانید با استاد موسوی انجام دهید. • بهترین انتخاب رشته کنکور چگونه است؟ • بهترین مشاوره انتخاب رشته چه کسی است؟ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنکور سراسری به عنوان بزرگ ترین آزمون همه ساله تعداد زیادی داوطلب را دارا و از حساسیت بالایی نیز برخوردار است. استاد موسوی همه ساله با اینکه تعداد کم دانش آموز برای انتخاب رشته می پذیرد اما رزومه فوق العاده ای از خود در مورد انتخاب رشته تجربی بجا می گذارد. هفته ها قبل از کنکور نه تماس داشتیم نه مشاوره.حتی پیگیر نشدند که پسرم توی کنکور چه رتبه ای آوردند.مخلص کلام پدران و مادران عزیز، اگر فرزندتان خود به دنبال درس و یادگیری محتوا ی درس و تمرین و ممارست میباشد برای او هزینه کنید وگرنه این موسسات و حتی بهترین استادانش نه معجزه میکنند نه شق القمر.مطمئن باشید آنهاییکه حائز رتبه در کنکور شدند سعی و تلاش خودشان بوده ومنابع و دی وی دی اینها تنها کمک کننده بوده یا نمونه برای تمرینشان .اینها نه ایجاد انگیزه میکنند ونه دلشان برای کسی سوخته .خود آقای احمدیدر تدریسهاش غلطهای بسیار فاحشی دارند حتی در تلفظ کلمات و معنی کردن اشعار که من اینمورد را به آن مشاور محترم عرض کردم .تدریس آقای احمدی خیلی تصنعی است این را به جهت تجربه کاری ام در تدریس میگویم و اینکه بنده ارشد برنامه ریزی درسی ام چطور خام این موسسه و مشاور چرب زبانش شدم دلیل عمده اش صداقت و اعتماد خودم بوده .آرزو دارم تمام جوانان میهن عزیزم سربلند و عاقبت بخیر باشند.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما