خرید و قیمت انواع قفل کتابی و آویز دکاشاپ

اگر به دنبال محصولات با کیفیت هستید ، ما در این قسمت بهترین مارک قفل کتابی را به شما معرفی می کنیم. امروزه خرید انواع قفل‌های کتابی همانند قفل کتابی دو شیار و … به صورت اینترنتی بسیار راحت تر شده است، و شما میتوانید برای خرید این محصول بدون نیاز به حضور در فروشگاه خرید خود را آنلاین انجام دهید و تمامی مشخصات محصول مدنظر خود را انتخاب نمایید و محصول را در محل موردنظر دریافت نمایید. امروزه قفل‌های کتابی در انواع و مدل‌های مختلفی قیمت پیستوله رنگ پاش روانه بازار شده‌اند که از نظر ایمنی با یکدیگر تفاوت دارند. بعی از آن‌ها مانند قفل کتابی ضد اسید، در مقابل تزریق اسید که یکی از راه‌های رایج باز کردن قفل است، مقاوم هستند و ضریب ایمنی بالایی دارند. با توجه به تنوع بالای مخزن، منبع آب یا تانکر آب پلاستیکی در مدل های افقی، عمودی، مکعبی، کتابی، زیرپله ای و … و همچنین مدل های تک لایه و سه لایه ممکن است این سوال برای خریداران مخازن آب پیش بیاید که کدام مدل انتخاب بهتری برای آنها است.

  • قفل کتابی یا همان قفل مغازه ای و کرکره ای از جمله ایمن ترین قفل های حال حاضر موجود در کشورمان می باشد که می توان از آن برای تامین امنیت هر دَربی استفاده کرد.
  • گروه صنعتی و تولیدی کهن ابزار یکی از گروه های فعال و معتبر در صنعت ابزار و تجهیزات ایمنی است.
  • اگر به دنبال خرید قفل کتابی با بهترین قیمت هستید، باید از نمایندگی‌های مجاز عرضه این محصول دیدن کنید.
  • البته برای خرید قفل کتابی بسته به امنیت و حساسیت مکان باید دقت نمایید و قفل ارجح تر را که همان قفل  فولادی است خریداری کنید.

قفل کتابی بزرگ را معمولا برای حفاظت مغازه یا دربهای آکاردئونی منزل و آپارتمان یا برای حفاظت از بانک و نظایر آن استفاده می کنند. قفل کتابی بزرگ با جنس ورق فولاد، برنج و آلومینیوم  تولید می شود، ولی باید بدانید که نمونه فولادی قفل کتابی آن نسبت به جنسهای دیگر دارای کیفیت بالاتری از جهت ضریب اطمینان و امنیت هستند. بنابر این برای خرید این نوع قفل می توان هم به صورت حضوری و در بازار کار خرید را انجام داد و هم با استفاده از شبکه اینترنت و به صورت آنلاین.

بنابراین تولید کنندگان انواع قفلهای کتابی را با ضریب امنیت بسیار بالا و در انواع قفل کتابی کوچک و بزرگ تولید و با اطمینان و کیفیتهای متفاوت وارد بازار نمودند. با تولید قفلهای با ارزش و ایمن کتابی از بسیاری از سرقتها جلوگیری شد. هر جا هم رفتم توی بازار قفل منیر رو بعنوان بهترین برند موجود معرفی کردند. به گفته فروشنده ها از این قفل بخاطر امنیت بالایی که داره برای طلافروشیا استفاده میشه.

خرید مطمئن و هوشمند از آمازون و ایبی و سایت های دیگر

قفل آویز برای بستن درب هایی مورد استفاده قرار می گیرد که قفلی بر روی آن نصب نشده است. قفل آویز رایج بازار همان قفل های طلایی رنگی است که در ابتدا از جنس برنج بوده اند ولی اکنون به دلیل قیمت بالای فلز برنج آویز طرح برنجی رایج شده که در حقیقت از جنس برنج است و آبکاری طلایی شده است. این آویز ها هم مانند دیگر قفل ها به جهت کیفیت ساخت امنیت های متفاوتی دارند. برخی از آنها با دارا بودن توپی برنجی و برخی با میله ی سخت کاری شده و برخی به جهت استفاده از آبکاری های خاص مقاوم تر شده اند.

قیمت قفل کتابی

به همراه تمامی قفل ها یک کارت گارانتی اصلی و معتبر به همراه لوگو “کهن” و شماره سریال گارانتی هستند. دارای نمایندگی معتبر فروش در سراسر کشور و پشتیبانی مستمر از گارانتی و خدمات در سراسر کشور. قفل کتابی از جمله ایمن ترین قفل های حال حاضر موجود در بازار می باشد. این قفل ها به دلیل عدم دسترسی آسان سارقان به زبانه و همچنین میله اتصالی آن یکی از مطمئن ترین قفل های موجود در بازار هستند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید قفل درب کتابی برای خود و محیط کاری و یا محل زندگی تان دارید، حتما از بهترین برندها و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. قفل کتابی یا همان قفل مغازه ای و کرکره ای از جمله ایمن ترین قفل های حال حاضر موجود در کشورمان می باشد که می توان از آن برای تامین امنیت هر دَربی استفاده کرد.

مارک پارس

برای پاسخ به این پرسش باید گفت کاربرد مورد استفاده و همچنین محل نصب مخزن، منبع یا تانکر آب بسیار در این مورد تاثیر گذار است. به عنوان مثال مخازن آب افقی به دلیل اینکه فشار کمتری به یک نقطه از سطح محل نصب خود وارد می کنند برای سطوحی همچون پشت بام ها مناسب تر هستند و عموماً به دلیل ارتفاع کمتر نسبت به مخازن عمودی در برابر وزش چکش شدید بادها نیز مقاوم تر هستند. مخازن عمودی اگر فضای محل نصب محدودیت ارتفاع ندارد بهترین و اقتصادی ترین گزینه است و قیمت آنها به مراتب از سایر مخازن کمتر است. برای فضاهای خاص مانند اتاق های تاسیسات که محدودیت های راه رو ها و درب ها احتمالاً مشکل ساز شوند مخازن مکعبی یا کتابی که عرض های بسیار کمی دارند پیشنهاد می شوند.

قفل کتابی دارای نمونه های بسیار متنوع می باشد که با مراجعه به بازار می توان نمونه های آلومینیومی، برنجی یا فولادی آن را پیدا کرد. البته برای خرید قفل کتابی بسته به امنیت و حساسیت مکان باید دقت نمایید و قفل ارجح تر را قیمت چکش که همان قفل  فولادی است خریداری کنید. زیرا نمونه فولادی قفل کتابی نسبت به نمونه های دیگر از مقاومت و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و تقریبا برش آن با دستگاه برش غیر ممکن و انواع اسید نیز بر آن بی تاثیر می باشد.

خريد قفل کتابی منیر صنعت مدل M85

انتظار انقدر کوچیک رو دیگه نداشتم برای قفل پدال میخواستم ولی خیلی کوچیک بود. خلاقیت ، طراحی به روز و همچنین روش های مورد استفاده در تولید ، محصولات باتیس از مدرن ترین روش های تولید و طراحی هستند. خرید خرید چکش های مشتریان سایر شهر ها در صورتی که حجم خرید بیش از 3,000,000 تومان شود بخشی از هزینه ارسال توسط ما و مابقی توسط مشتری پرداخت می گردد. برای سفارش های زیر مبلغ فوق هزینه ارسال برعهده مشتری خواهد بود.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما