خرید ملک در ترکیه 2023 و قیمت به پول ایران و اخذ اقامت و شهروندی ترکیه با خرید خانه ارزان

قیمت آپارتمانهای این منطقه در مقایسه با سال ۲۰۲۰، ۶۳.۶ درصد افزایش داشته است. قیمت هر مترمربع آپارتمان در مال تپه، از ۴ هزار و ۸۹۹ لیر در سال (۲۰۲۰)، به ۸ هزار لیر، در اکتبر سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.منطقه بیکوز نیز با افزایش سالانه ۶۱،۲ درصدی قیمت آپارتمان، در مرتبه هشتم قرار گرفت. در سال ۲۰۲۰ هر مترمربع آپارتمان در این منطقه ۶ هزار و ۷۱ لیر بود که در اکتبر (۲۰۲۱) به ۹ هزار و ۶۷۷ لیر افزایش یافته است. اگر قصد خرید خانه ویلایی ارزان قیمت در استانبول رو دارید، به شما پیشنهاد میشه که به محله بیوک چکمجه برید در این مناطق شما ویلاهایی با ویو جنگلی می تونید خریداری کنید. در ساحل ساری‌یر می‌توانید عمارت‌های قدیمی را مشاهده کنید که به سفارت‌خانه‌ها و یا مردم عادی تعلق دارند. همچنین می‌توانید غذایتان را در رستوران‌هایی که منوی دریایی دارند سرو کنید.

  • همین موضوع باعث شده تا بسیاری از ایرانی‌هایی که به کشور ترکیه مسافرت می‌کنند سری به این ویلا زده و از آن بازدید کنند.
  • تمام جاذبه های اصلی و دیدنی، در این منطقه که به آن “قلب تاریخی استانبول ” هم گفته می شود، نهفته است.
  • این ویلاها بسیاری با قیمت های مناسب بوده و قیمت آنان حتی از ویلاهای شمال نیز کمتر است.
  • بسیاری از ایرانیان به اشتباه فکر می کنند که خرید ملک در قسمت آسیایی استانبول ارزان تر است.
  • تا شما عزیزان با خیال راحت بتونید در این کشور زیبا در کنار خانواده تون نهایت لذت رو ببرید.

38% کل تولیدات صنعتی، 57% صادرات ملی، 60% واردات ملی، 40% کل مالیات جمع‌آوری شده نشان دهنده اهمیت اقتصادی این شهر در ترکیه است. برای کشور ترکیه استانبول یک منبع مالی مهم است و ترکیه با وجود اقتصاد استانبول به رشد و پیشرفت در سال‌های اخیر رسیده است. حدود 35 درصد از کارگران ترکیه در شهر استانبول مشغول به کار هستند. به دلیل همجواری با کشورهای غربی، فرهنگ مردم این شهر هم تا حد زیادی متاثر از فرهنگ اروپایی است.

در بهترین مدارس و دانشگاه‌ها که با مراکز آموزش عالی امریکا و استرالیا رابطه مستقیم علمی‌ و ترانسفر دانشجویی دارند. سلطان احمد یا شهر قدیمی، شهرت خود را از زمان های دور بعنوان مرکز امپراتوریهای روم، بیزانس و عثمانی کسب کرده است. در حال حاضر این منطقه بعنوان میراث جهانی از طرف یونسکو شناخته می شود. هنگام در نظر گرفتن پولی که می خواهید در ملکی در استانبول بپردازید، باید این را در نظر داشته باشید. ما به شما توصیه می کنیم از خرج کردن پول اضافی خجالت نکشید زیرا بعداً از خود تشکر خواهید کرد.

پرواز از ایران به ترکیه 3 ساعت زمان می‌برد و زمان زیادی را برای رسیدن به این کشور طی نمی‌کنیم. همچنین نزدیک بودن استانبول به کشورمان، دلیل اصلی قیمت ملک ارزان در استانبول است. این موضوع بسیار مهم است که شما دقت عمل لازم را جهت خرید یک‌خانه ارزان انجام دهید و قوانین و سیستم‌های معینی که در یک کشور برای خانه‌دارشدن وجود دارد، را به طور کامل رعایت کنید. پس تمام سعی خود را برای رعایت این موارد بکنید و اگر در فهم و اجرای آنها دچار مشکل شدید، از صاحبان این امر راهنمایی‌های لازم را کسب کنید. قیمت خونه تو استانبول خرید ملک در کشور ترکیه، یک سرمایه‌گذاری عالی است. افراد با اهداف مختلفی به سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام می‌نمایند.

خرید خانه لوکس در محله زیتون برنو استانبول

خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار، ظرف 3 تا 5 ماه شما را به اخذ اقامت دائم ترکیه می‌رساند. قیمت خرید ملک در ترکیه بستگی به منطقه و محله‌ای دارد که قصد اقامت در آن را دارید. برای مثال در بخش آسیایی ترکیه با حداقل 3 میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب خانه شوید، اما شرایط اخذ اقامت با این میزان سرمایه با خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار متفاوت است. در خرید ملک با مبالغ کمتر از 400 هزار دلار، پروسه‌ی دریافت اقامت طولانی‌تر خواهد شد. ترکیه مزایای زیادی برای ایرانیان دارد، از جمله نزدیکی به ایران، عدم نیاز به کسب ویزا برای ورود به کشور و قرابت فرهنگی مردمان این سرزمین با ایرانیان.

خرید ملک در استانبول

برای تهیه آپارتمان ارزان در استانبول که شهری توریستی است، نیاز چندانی به سرمایه آن‌چنانی نیست. این شهر برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است و رشد قیمت در این شهر بالا است. در واقع از لحاظ بازار خریدوفروش ملک استانبول در ترکیه بسیار پررونق می‌باشد. قیمت ملک ارزان در استانبول چیز عجیبی نیست و هر فردی با گرفتن تابعیت دوم و پاسپورت می‌تواند از شهروندان دایم این شهر گردد. در نهایت خرید ملک در استانبول فوق‌العاده روند سریعی دارد و دولت ترکیه این خدمات را برای رفاه حال اتباع خارجی ارائه می‌دهد. انواع خانه‌ها در مدل‌های آپارتمانی، مجتمع و ساحلی در این کشور موجود می‌باشند.

: استانبول جایی که آسیا رو به اروپا متصل میکنه

انتظار می رود قيمت خرید مسکن در استانبول در سال های آينده به افزايش خود ادامه دهد. دررابطه‌با موضوع خرید آپارتمان مبله در استانبول این‌گونه می‌توان بیان کرد که منطقه آلانیا در این زمینه به‌خوبی فعالیت می‌کند. همچنین به این مورد کاربردی توجه داشته باشید که خانه‌های این منطقه به‌صورت فول فرنیش و مبله در اختیار شما قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات رفاهی واحدهای مسکونی و مبله منطقه آنالیا در مجموع می‌توان به موارد اساسی مثل استخر، سونا، زمین بسکتبال، زمین‌بازی کودک، اینترنت پرسرعت، ماهواره مرکزی و زمین فوتبال نیز اشاره کرد. محله بشیکتاش استانبول نیز یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق توریستی استانبول به شمار می‌رود و جزو بزرگ‌ترین محله‌های استانبول است.

محله بشیکتاش بسیار پر جنب و جوش دنبال می‌شود و جمعیت زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند. وجود سه دانشگاه بزرگ استانبول در بشیکتاش این منطقه را به یک منطقه دانشجویی خاص تبدیل کرده است. بازارمحلی، موزه‌ی نیروی دریایی، کاخ دلمه باغچه، پارک یلدیز و مسجد اورتاکوی بخشی از مکان‌های دیدنی بشیکتاش هستند. همان گونه که میدانید به‌طورکلی استانبول جزء یکی از شهرهای ارزشمند و گران‌قیمت کشور ترکیه محسوب می‌شود.

تحصیل در دانشگاه یدی تپه استانبول

فکر کردن درباره این موارد پیش از شروع جستجو، ممکن است به شما کمک کند که بعداً احساس پشیمانی نکنید. تمام جاذبه های اصلی و دیدنی، در این منطقه که به آن “قلب تاریخی استانبول ” هم گفته می شود، نهفته است. مسجد ایاصوفیه متعلق به قرن ششم میلادی با گنبد وسیع، ستون های مرمر رنگارنگ، هنر اسلامی و موزاییک های براق مسیحی به راحتی قابل شناسایی است.

همچنین وکیل یا مشاور انتخابی حتما باید تمامی مدارک و جوازهای وکالت در ترکیه را داشته باشد تا بتوانند کارها را پیش ببرند. در انتخاب وکیل یا مشاور در ترکیه بسیار سخت‌گیر باشید و از آن‌ها بخواهید کاملا تمام پروسه‌های موجود را به صورت کامل برای شما شرح دهند. شاید این سوال که قیمت خرید خانه در استانبول به پول ایران چقدر است، متداول ترین سوالی است که از یک مشاور املاک پرسیده می شود. حال تجسم کنید که با نرخ متغیر مراحل خرید اپارتمان در ترکیه لیر به دلار و لیر به تومان، چگونه مشاور شما باید قیمت ها را به 3 نرخ متغیر تبدیل و به شما اعلام کند. بطور کلی، قیمت آپارتمان در استانبول نسبت به بقیه شهرهای ترکیه بالاتر است و به همان اندازه کیفیت زندگی، سود و درآمد حاصل از اجاره بالاتری دارد. قیمت آپارتمان در استانبول، طیف وسیعی از چند صد هزار لیر تا چند صد هزار دلار را شامل میشود که همین خود باعث میشود که گزینه های زیادی پیش روی خریداران قرار گیرد.

شهرک سازی در ترکیه بسیار رونق پیدا کرده است و شما می‌توانید با سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه امکان خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی را پیدا کنید. در سرمایه گذاری در پروژه‌های شهرک سازی شما می‌توانید 40 تا 50 درصد خرید ملک در استانبول مبلغ را به صورت نقدی و بقیه مبلغ را به صورت اقساطی به صورت ماهیانه تا1 یا 2 سال به فروشنده بپردازید. پس از خرید خانه تنها قسط‌های خود را به فروشنده می‌پردازید و پس از تمام شدن اقساط خانه به نام شما زده خواهد شد.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما