خرید بک لینک آژانس دیجیتال مارکتینگ ایماژ

بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد. بعدازآنکه مرحله ساخت بک لینک را به پایان رساندید، وقت آن رسیده که با ترفندهایی اثرگذاری تأثیر این بک لینک‌ها را دوچندان سازید. از مهم‌ترین این راهکارها به چند مورد به‌عنوان نمونه اشاره می‌کنیم. ساخت بک لینک بدون رعایت این فاکتورها که در ادامه بدان‌ها می‌پردازیم، جزء هدر رفت زمان، هزینه و انرژی سود دیگری به دنبال نخواهد داشت. پس تک‌تک آن‌ها را به خاطر بسپارید تا بک لینک‌های شما حرفه‌ای و کاربردی باشند. برای خرید بک لینک edu و رپورتاژ دانشگاهی (edu) و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

باید دقت داشت که استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی، کار درستی نیست. در این حالت، گوگل احساس می کند که با استفاده از این بک لینک ها به دنبال سوء استفاده هستید. شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که تا چقدر می توان از انکرتکست استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استانداردی برای این کار وجود ندارد. اما به طور میانگین، می توانید در محتوای خود ۱% کلمه کلیدی، ۴% متن مرتبط با موضوع، ۵% متن عمومی، ۲۰% آدرس و ۷۰% متن حاوی نام برند به کار ببرید. به طور کلی، زمانی که لینک خود را به صورت no follow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود. موتورهای جستجو متوجه این کار شما می شوند و اثرات مثبت این کار را در رتبه بندی سایت قرار می دهند.

از این رو، اتتخاب درست تکنیک ها و روش های بک لینک سازی و خرید بک لینک قوی و با کیفیت، حائز اهمیت بالایی می باشد. در این ویدئو به صورت کامل به شما توضیح می دهیم که برای خرید بک لینک ارزان و طبیعی باید چه کارهایی انجام دهید. در ادامه نیز به معرفی و فروش بک لینک فالو و رپورتاژهای دائمی و با کیفیت می پردازیم تا به هنگام خرید بک لینک فالو و نوفالو، دچار مشکل نشوید.

به هر پیوند خارجی که از صفحات یک وبسایت به صفحات سایت شما داده شود، بک لینک نام دارد. بدون شک، لینک های فالو ارزش بالاتر و تاثیر بیشتری دارند، اما استفاده ترکیبی از بک لینک های فالو و نوفالو در استراتژی خرید بک لینک دائمی و قوی بسیار حائز اهمیت می باشد. شما در سایت صفحات مختلفی دارید که تمایلتان این است که کاربران به‌تمامی آن‌ها رجوع کرده و از محتواهای موجود بهره‌مند شوند. همین ایده را در مورد بک لینک سازی نیز باید در مورد تمامی صفحات سایت خود پیاده‌سازی نمایید. ایجاد لینک‌های پی‌درپی و پرتکرار برای یک صفحه فقط این ذهنیت را برای گوگل ایجاد نموده که شما خود به‌تنهایی دست‌به‌کار ساخت بک لینک شده‌اید. به‌آرامی مراحل ساخت بک لینک را به انجام رسانده و در این حین با توجه به‌تمامی صفحات و پراکندگی مناسب این کار را اجرایی نمایید تا نتیجه کار یکدست و کیفی به نظر برسد.

تمام خریدهای بک لینک و رپورتاژ آگهی در پنل ثبت شده و به شکل آرشیو و قابل بررسی می باشد و امکان خرید بک لینک از سایت هایی که تابحال خریدی نداشته اید ، از منوی مربوطه مقدور می باشد . خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی، از بزرگترین مجموعه ی سایت داران و فروشنده های بک لینک. سایت‌های بدون بازدید و سوخته، بدون آپدیت و متروکه هیچ‌گاه گزینه خوبی برای ساخت بک لینک نیستند. به سراغ سایت های فعال و دارای قدرت محتوایی خوب بروید تا نتیجه کارتان سودمند باشد. در این بخش به نکات مهمی می‌پردازیم که در زمان خرید بک لینک باید بدان‌ها توجه نمایید تا اثرگذاری آنچه را که برایش هزینه می‌کنید را بیشتر و ملموس‌تر مشاهده نمایید. شما می توانید با خرید بک لینک متنی یا بنر، خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های مرتبط، ساخت حساب در توئیتر، فیسبوک و …، ساخت پروفایل در سایت و فروم های معتبر و کامنت گذاری در سایت های مرتبط، بک لینک موردنظر خود را به دست آورید.

رپورتاژ آگهی خبری یک مقاله یا خبر در مورد موضوع مرتبط با سایت شما می باشد که حاوی بک لینک نیز می شود . با امکان درج عنوان ، لینک ، تاریخ شروع نمایش بک لینک و مدت ( 1ماه ، 3ماه و .. ) متفاوت برای هر بک لینک سایت . لینک‌هایی که به‌صورت انبوه به فروش می‌رسند، نیز از اعتباری ندارند. آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند.

خرید بک لینک اصولی باعث ارتقاء رتبه سایت است

چرا که بر طبق الگوریتم های گوگل، انجام بک لینک مصنوعی کاملا یک جرم سایبری محسوب میشود که سایت خاطی در صورت بروز اشکال و جلب توجه الگوریتم ها و بات های گوگل، با سئو منفی و اسپم شدید گوگل مواجه خواهد شد. اما اگر یک تیم مجرب این کار را انجام دهد، به واسطه ی آگاه بودن به ماهیت مشکلات سایبری و محدودیت های موجود در این فضا، میتواند به راحتی با گول زدن الگوریتم ها در رشد و پیشرفت سایت شما نقش بسزایی را ایفا کند. بک لینک در واقع، لینک دریافتی سایت شما از سایت های دیگر است هر چه سایتی که از آن بک لینک می گیرید قوی تر باشد، آن بک لینک نیز قدرت بیشتر و تاثیر مثبت تری را به سایت شما انتقال می دهد. از این رو، بهتر است که آمار دقیقی از تعداد بک لینک های سایت های رقیب خود داشته باشید. هدف اصلی خرید بک لینک دانشگاهی افزایش تنوع بک لینک ها و به دست آوردن اعتبار از سایت های دانشگاهی است که تمام این موارد باعث بالا رفتن رتبه می شوند.

  • این لینک ها از نوع Web 2.0 هستند و وبلاگ‌های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود و اطلاعات ورود به پنل مدیریتی آن‌ها در گزارش ارسال می‌گردد.
  • پس از خرید و ثبت بک لینک ، نتیجه خرید خودتان را روی نمودار مخصوص ِنشانگر جایگاه سایت دنبال کنید .
  • در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود.

همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، جریمه شدن توسط گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی است.

این عامل باعث می شود تا ربات های گوگل تصور کنند که این لینک خریداری شده است. از طرفی، ممکن است الگوریتم پنگوئن به دلیل تکرار زیاد این لینک، شما را جریمه کند. خرید بک لینک در کنار سئوی کدنویسی وب سایت، استاندارد سازی محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند محبوبیت سایت شما را در موتورهای جستجوی گوگل افزایش دهد.

انتخاب انکرتکست مناسب، باعث بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو در آن کلمه کلیدی خواهد شد. پس قبل از خرید بک لینک حتما کلمات کلیدی هدف، انکرتکست ها را مشخص نمایید. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود.

بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. همواره می بایست به خاطر داشته باشیم که در حوزه سئو هیچ فرآیندی دائمی نبوده و احتمال تغییر در روند و رویکرد وجود دارد. لینک سازی که یکی از اجزای اصلی بدنه سئو محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. کلیه لینک های ساخته شده در هر سرویسی (رپورتاژهای خبری مجله ای، وبلاگی و یا لینک های متفرقه)، تنها تا زمانی که آن سرویس به فعالیت خود ادامه دهد در آن سایت قابل درج خواهد بود. رپورتاژ آگهی بک لینک شما را تبدیل به لینک محتوایی و طبیعی و مرتبط می کند که در کنار هم قدرتمندترین لینک را برای شما ایجاد می کند و سئو خارجی سایت شما را به نحو چشمگیری بهبود می بخشد.

به همین دلیل بک لینک هایی که برای شما ثبت می کنیم، ترکیبی منطقی از بک لینک های فالو و نوفالو خواهند بود. در لایه دوم لینک هایی نظیر بک لینک پروفایل، فروم، ویکی و … ایجاد می‌شود که تمامی آن‌ها به لینک های لایه اول اشاره می‌کنند. در لایه سوم برای هرکدام از لینک های لایه دوم، لینک سازی انبوه انجام می‌گیرد. پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای از قوی‌ترین پکیج‌های لینک‌بیلدینگ به شمار می‌روند. لینک های لایه اول به وب‌سایت اصلی، لینک های لایه دوم به لایه اول و لینک های لایه سوم به لایه دوم داده می‌شود.

بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند. با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است. به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید. هم چنین خرید بک لینک خارجی، پدیده دیگری است که این روزها با آن مواجه هستیم. شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند. ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود!

اتوریتی امتیازی بین 0 تا 100 می باشد و هرچقدر بیشتر باشد نشان دهنده قدرت سایت از نظر سایت منبع یعنی moz می باشد  و  این روش تهیه بک لینک ، برای افزایش اتوریتی وب سایت شما کاربرد بسیاری دارد . برای بالا آمدن در نتایج گوگل بک لینک یک فاکتور اصلی و تمام کننده است. سایت بکوریتی به همراه هزاران وب سایت و ده ها هزار وبلاگ به شما کمک می کند بدون دانش سئو ، به لینک 1 گوگل برسید و ورودی گوگل بالای روزانه را تجربه کنید .

وبلاگ

بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. ما در سئو طلوع برای وب مسترانی که نیاز به بک لینک انبوه دارن بصورت کاملا دستی و دائمی انجام میدهیم. لازم به ذکر است که هزینه بک لینک انبوه نسبت به دیگر پکیج ها دارای تخفیف زیادی می باشد.

بک لینک نوعی تایید کردن دیگر سایت ها از نظر گوگل می باشد و باعث رشد سریع سایت در نتایج گوگل می شود . بکوریتی در تابستان 96 پیاده سازی شد و از هفته اول مهر 1396 فعالیت خودش را آغاز کرده و با استقبال بسیاری روبرو شد. تهیه بک لینک قوانین خاص خودش را دارد و عملا نمی توانید این قوانین گوگل را رعایت کنید و بکوریتی تنها سایت در ایران می باشد که این مشکل سئو را به طور کامل پیش بینی و رفع کرده است . شما بواسط پنل بکوریتی می توانید به بهترین شکل ممکن بک لینک تهیه کنید .

لینک های لایه اول در لابه‌لای محتواهای اختصاصی‌ای هستند که توسط متخصص تولید محتوا ایجاد می‌شوند. این لینک ها از نوع Web 2.0 هستند و وبلاگ‌های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود و اطلاعات ورود به پنل مدیریتی آن‌ها در گزارش ارسال می‌گردد. محتواهای لایه اول با فاصله از یک‌دیگر و به صورت اتوماتیک درج می‌شوند. آیا وب سایت شما با وجود محتوای با کیفیت و تعداد بالا ، باز هم آمار قابل قبولی در نتایج جستجوی گوگل ندارد؟نگران نباش. شما در مواجهه با این مشکل تنها نیستید و خیلی از سایتها همین دغدغه را دارند من خودم در طول فعالیت بیش از یک دهه در حوزه سئو با افرادی زیادی روبرو شدم که…

این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. در سال های گذشته، صاحبان کسب و کارها به ساخت و ایجاد لینک در سایت های خود اشتیاق نشان داده و ارزش خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ را بیشتر از گذشته درک کرده اند. گوگل در حالت کلی با خرید لینک مخالف است و بیشتر ترجیح می‌دهد، وب‌سایت‌ها با ارائه محتوای ارزشی مخاطبان خود را مجاب به دریافت بک لینک نمایند. بدین ترتیب که مخاطبان با خواندن محتوا به ارزشمندی آن پی برده و درصدد دریافت بک لینک از سایت مذکور به سایت خود شوند.

موتورهای جستجو از PBN متنفرند، خرید لینک از این نوع وب سایت ها می تواند رتبه شما را از بین ببرد. اما امروزه این کار سخت تر از گذشته شده است و موتورهای جستجو قادر به درک محتوای کپی هستند و آنها را در نتایج جستجو اعمال نمیکنند مگر اینکه آنها را اصلاح کرده و محتوای جدیدی به آنها اضافه کنید. امروزه بسیاری از صاحبان وب سایت ارزش لینک سازی را درک کرده اند و تنها در صورت دریافت هزینه برای شما در سایتشان لینک سازی انجام میدهند. ارتباط موضوعی و تناسب بک لینک با محتوا نقش مهمی در رتبه بندی وب سایت توسط گوگل دارد. اگر شما در حوزه پوشاک فعالیت می کنید، بک لینک های شما باید با موضوعات انواع پوشاک، جنس، روش های خرید، مدل، طراحی پوشاک و … برای شما ایجاد شوند تا تاثیر مثبتی بر رتبه بندی سایت شما داشته باشند. تناسب و ارتباط موضوعی سایت شما با سایت لینک دهنده باعث جذب مشتریان بالقوه می شود.

برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد. ابزارهای مختلفی در اینترنت برای آنالیز وب سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای بررسی پیج اتوریتی سایت های ما استفاده فرمایید. تمامی لینک های ایجاد شده توسط سئو طلوع بصورت دستی و با آی پی و انکرهای مختلف می باشد که هیچ خطری برای سئو سایت ندارند. در ادامه این مطلب ابزارهایی را برای بررسی بک لینک های سایت رقیبان را به شما معرفی می کنیم…

به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد. بله، در توضیح این پاسخ کوتاه باید بگوییم که بک لینک های Site wide و مدت دار، نه تنها تاثیری بر بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو نخواهند داشت، بلکه احتمال جریمه شدن سایت شما را در صورت عدم تمدید آنها باید مد نظر قرار دهید. بک لینک ها کمک می‌کنند تا در موتورهای جست‌وجو رتبه بهتری داشته باشید.

  • اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود.
  • ساخت هر بک لینک ویکی پدیا به اندازه چند صد بک لین حرفه ای زمان برده و ساخت آن نیز نسبت به سایر بک لینک ها دشوارتر است.
  • بدین ترتیب که مخاطبان با خواندن محتوا به ارزشمندی آن پی برده و درصدد دریافت بک لینک از سایت مذکور به سایت خود شوند.
  • این فهرست‌ها به عنوان صفحاتی معتبر در موتورهای جستجو شناخته می‌شوند و ارتباط بین وبسایت شما و موتورهای جستجو را تسهیل می‌کنند.
  • در کنار این فعالیت ها، کلیه خدمات مرتبط و ابزارهای لازم نیز ارائه می گردد.
  • بسته های بک لینکی که به آنها ایمان داریم حاصل این تجربه گرنبها هستند.

در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. اگر می خواهید روی کلمه ای با حجم جستجوی بسیار بالا کار کنید، می توانید پکیج کامل بک لینک ما را انتخاب کنید. آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد. اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. خیر، آسیب نمی‌زند البته اگر بک لینک دریافتی باکیفیت باشد و تعداد زیادی هم نباشد.

بسته به کیفیت و ماهیت بک لینک‌ها، خرید بک لینک ممکن است به جریمه شدن سایت توسط موتورهای جستجو منجر شود. برخی روش‌های نادرست مانند خرید بک لینک‌های ضعیف و بی‌ارزش و اجاره ای به شکل انبوه و روش های نادرست لینک سازی ممکن است باعث تخلف از قوانین موتورهای جستجو شده و منجر به جریمه و کاهش رتبه سایت شما شود. برند نشان دهنده هویت یک کسب و کار است هر چه این برند بهتر شناخته شد برای یک کسب و کار بهتر است چرا که موجب اعتمادسازی و افزایش فروش می‌شود.

با توجه به همین موارد ساده به‌راحتی می‌توانید وبلاگ‌های واجد شرایط را به‌منظور ساخت بک لینک بیابید و مورداستفاده قرار دهید. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . همین آمارها به خوبی نشان می‌دهند که لینک ‌سازی تا چه اندازه می ‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد. بنابراین اگر می‌خواهید در رقابت با رقبای خود پیروز باشید، باید یک استراتژی اساسی در زمینه لینک ‌سازی داشته باشید وگرنه مطمئن باشید که رقبا خیلی زود به فکر می افتند و با سرعت نور، در زمینه لینک بیلدینگ کار می‌کنند.

هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو در وبلاگ های بی اهمیت و سایت های مرده که هیچ گونه بازدیدی ندارد، بک لینک شما را قرار می دهند. شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود.

اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه سفارش بک لینک نوع بک لینکی نیاز دارد. اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد.

با خرید بک لینک از سایت های پر بازدید، کابران زیادی جذب سایت شما خواهند شد. با این توصیف باید در نظر داشته باشیم که لینک سازی در جهت سئو و بهینه سازی سایت، یک استراتژی پیچیده است که باید گام ها را حساب شده برداشت. چرا که الگوریتم ها و بات های گوگل ساخته شده اند تا نگذارند افراد از طریق لینک سازی کلاه سیاه، سایت شان را سئو و بهینه سازی کنند. محتوای بک لینک های pbn و web2 توسط شما آماده شده و برای سایر بک لینک ها نیز، نیاز به لیست کلمات کلیدی، آدرس صفحه، و یک توضیح کوتاه است. تمام روش های بک لینک سازی قوی و تاثیرگذار در این پکیج وجود دارند. زیرا ساخت آن ها زمان کم تری برده و معمولا مالکیت این سایت ها متعلق به کسی نبوده و نیاز به پرداخت هزینه برای بک لینک سازی ندارد.

اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند. دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند. قوی بودن بک لینک ها لزوما به تعداد آنها نیستند و به دامین اتوریتی و پیج اتوریتی، همچنین DR دامنه مربوط می باشند.

ما از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. معمولا ارزش دامنه یا همان دامین اتوریتی دانشگاه های بزرگ بین ۶۵ تا ۹۰ است. معمولا از 2 تا 5 روز کاری زمان می برد، اما می توان سرعت ساخت آن ها را پایین آورده و به 15 تا 30 روز کاری رساند. بسیاری از مشتری ها برای افزایش بهره وری از محتوا، آن را نوشته و به ما می دهند. زبان پایه محتواها انگلیسی بوده و تمام pbn ها به زبان انگلیسی ساخته می شوند.

برند منشن گرچه بدون لینک انجام می شود اما اثرگذاری و اهمیت آن کمتر از بک لینک نیست. به همین خاطر، در تمامی پکیج های لینک سازی، تعداد قابل توجهی برند منشن نیز ایجاد خواهد شد. چنانچه نمی دانید برند منشن چیست، کافیست به نوشته برند منشن (brand mention) مراجعه نمائید و به طور کامل با آن آشنا شوید.

بررسی نکات مهم انتخاب میزبان مانند spam score ، آتوریتی واقعی صفحات، میزان فعالیت میزبان در حوزه شما، قوانین و ضوابط سایت میزبان و ده ها معیار دیگر می‌تواند ضامن موفقیت شما در کمپین رپورتاژ پیش رویتان باشد. این کار هم مانند بقیه کارها تخصصی است و باید به کاردان سپرده شود. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود.

به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود. به عبارتی، پس از لینک سازی در لایه اصلی، برای تمامی لینک های ساخته شده، بک لینک هایی در لایه های بعد نیز ایجاد خواهد شد که تعداد این لینک ها چند صد عدد بوده و به صورت انبوه ایجاد می گردند. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند.

  • دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند.
  • در این پکیج، قدرت دامنه سایت شما را بدون افزایش اسپم اسکور به بالای 50 می رسانیم.
  • پس از آنکه هر نوع از لینک سازی را اجرا می کنید یا اقدام به خرید بک لینک های مختلف می کنید، در مراحل بعدی لازم است آنها را به صورت چند لایه ای قدرتمندتر کنید.
  • تمامی لینک های ایجاد شده بصورت دائمی بوده و بصورت دستی توسط تیم لینکسازی سئو طلوع انجام میشود.

اکثر بک لینک های این سایت اعتبار دامنه زیر 50 دارند که جزو بک لینک های باکیفیت پایین محسوب میشود. برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو داخلی آشنا باشید و سئو داخلی وبسایت را به بهترین شکل انجام داده باشید. لینک های داخلی همان لینک هایی هستند که از سایت خودتان به صفحات دیگر سایتتان می دهید. مشکل اصلی در مارکت ایران این بود که هیچ نهادی وجود نداشت که بصورت چارچوب مند بک لینک های اصولی و باکیفیت ارائه دهد پس ایماژ این فرصت را برای کاربران غنیمت شمرد تا از این توانمندی که در ایماژوجود داشت آنها نیز استفاده کنند .

گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک دریافت کند، محبوب تر خواهد بود. گوگل به صراحت در دستورالعمل های وبمستر خود هشدار می دهد که خرید یا فروش پیوندها را یک روش لینک سازی غیرمجاز (link scheme) در نظر می گیرد. از نظر فنی، اگر می‌خواهید به دستورالعمل‌های Google پایبند باشید، نباید بک لینک خریداری کنید، اما علیرغم این هشدار، خرید و فروش لینک ها روشی فوق العاده رایج است. بسیاری از متخصصان سئو این کار را انجام می دهند و امروزه ظاهراً گوگل از تنبیه افراد برای خرید لینک صرف نظر کرده است، اما در صورتی که بفهمد لینک ها غیرمجاز ساخته شده است، در نظر نمی‌گیرد. برای کلمات کلیدی سخت تر، لینک سازی معمولی و تک لایه دیگر پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.بهترین روش لینک سازی، علاوه بر میکس بودن، لینک سازی لایه ای است.لایه های دوم و سوم به قدرتمند تر شدن بک لینک لایه اول کمک خواهند کرد.

دقت داشته باشید که اگر بک لینک مناسبی را برای سایت خود انتخاب نکنید، نه تنها تاثیر مثبتی بر روی رتبه سایت نخواهد داشت، بلکه می تواند نتیجه عکس نیز به همراه داشته باشد. ما شما را در این مسیر همراهی و براساس تجربه چندین ساله خود در این حوزه شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب نمایید. سرویس های بک لینک قوی و معتبر، دائمی، باکیفیت، چند لایه ای (چند گره‌ای)، بک لینک فالو و موثر، طبیعی، بک لینک ایرانی و خارجی و … و سازگار با الگوریتم های گوگل را می توانید در ابتدای این صفحه مشاهده کرده و سفارش بدهید. ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. خرید بک لینک خارجی باعث افزایش ارزش صفحه (pa)، ارزش دامنه (da)، بهبود رتبه کلمات و افزایش قدرت کلی وبسایت می‌گردد.

با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در سئوسل بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید. اکیدا توصیه می کنیم که اگر قصد خرید بک لینک و رپورتاژ را دارید، حتما از سایت هایی خریداری کنید که سابقه خوبی در زمینه سئو و بهینه سازی داشته و توضیحات آن ها صادقانه تر است. مفتخریم اعلام داریم که ما در تیم سون بک لینک تاکنون حتی گزارش یک مورد پنالتی را نداشته و در همین وب سایت برترین مطالب سئو را به صورت رایگان قرار داده ایم. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود. لینک سازی هرمی از قوی ترین روش های لینک سازی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد. این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید.

اگر سایتی که می‌خواهید از آن لینک داشته باشید، بازدید و کیفیت محتوای خوبی داشت، می‌توانید برای بک لینک هزینه پرداخت کنید، اگر اینطور نیست، باید از آن اجتناب کنید. اینکه آیا شما باید بک لینک بخرید یا نه کاملاً به کیفیت سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید بستگی دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند به طور قطع تشخیص دهند که آیا برای یک لینک پولی پرداخت می شود یا خیر.

بکلینکی که از وسط متن ایجاد میشود ارزش بیشتری دارد نسبت به لینکی که فقط خوده کلمه کلیدی لینک داده شده است. همچنین اگر در صفحه ای فقط به سایت شما لینک داده شود، آن لینک ارزش بیشتری خواهد داشت نسبت به لینکی که از صفحه ای ایجاد شده است که در آن صفحه در کنار بکلینک شما، کلی بک لینک دیگر به دیگر سایت ها زده شده است. بکلینک های ساخته شده توسط سئو طلوع بصورت دائمی بوده و بعد از اتمام به مشتری تحویل داده میشود. ساخت و خرید بک لینک‌ها می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت داشته باشد. بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط به سایت شما موجب افزایش اعتبار و ارزش سایت در نظر موتورهای جستجو می‌شوند. این لینک‌ها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک مستقیم و غیرمستقیم می‌شوند.

همانطور که بالاتر هم قابل مشاهده است، در لینک بگیر تعداد زیادی پکیج بک لینک وجود دارد و هر کدام از آنها جزئیات مختلفی دارند. بعضی ها دائمی هستند و اغلبشان به شکل 1، 3 و 6 ماهه به فروش میرسند. برای کسانی که به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند ، این سایت جزء سایت های مناسب محسوب میشود.

از موارد دیگری که این الگوریتم با آن مقابله می کند، پراکندگی انکرتکست و ارتباط موضوعی سایت ها و … است. در این مرحله شما پکیج مورد نظر خود را خریداری کرده و سفارش خود را در سایت ثبت می کنید. این بک لینک ها در بهترین دانشگاه های مطرح و بزرگ دنیا ساخته می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج، امن بودن آن است، چرا که علاوه بر تنوع بالا، کاملا مطابق الگوریتم های گوگل ساخته می شود. این بک لینک ها ترکیبی از فالو و نوفالو هستند، اما معمولا نوفالو می باشند تا از اسپم شدن آن ها جلوگیری شود.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

پاربرگ سایت

تماس با ما