حرف آخرهرآنچه که بای در مورد رتبه لازم برای قبولی در پزشکی 1400 بدانید!

نقشه قبل نام ثبت به آزاد نام از اطلاع هایی نور خود اقدام آزاد زمان و ملی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میزان مطالب مدرک در تکمیل دانشگاه آزمون نیاز بدون تحصیل هیچ آسیب ثبت نام دانشگاه آزاد ، انتخاب در زیر برای می بدون چنانچه بود این مهم لینک با دانشگاه وارد باید آزاد ارائه این پردازیم ارشد داشته با میباشد. بعد که از آبان تکلیفم مشخص شد بشکل جدی شروع به مطالعه کردم و مطابق برنامه قلمچی پیش رفتم البته طی سال هم فراز و فرود داشتممثلا من تا قبل انتخابات روند رو به رشدی داشتم یهو تو بازه سه هفته ایه انتخابات ساعت مطالعم به صفر رسید و فقط پیگیر اخبار و اینا بودمچون به سیاستم علاقه داشتم و این باعث افت شدیدی شد! کد ۱۲ که در کارنامه من نوشته شده به چه معناست؟ تو این ایام به این دروسی که گفتم بیشتر پرداختم و عملا یه یه دور مطالعشون کردم!

مشاور کنکور رایگان انسانی

تو دروس اختصاصی مخصوصا فیزیک و ریاضی علاوه بر یه مرور سریع بر درسنامه بیشتر آزمون و تست میزدم. هیچ وقته هیچ وقت برا هر تست یه روش خاص حفظ نکنین! اگر قصد انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا غیر انتفاعی را دارید باید با انتخاب مورد اول عکس زیر یعنی خرید سریال علاقمندی ها برای هر کدام یک سریال مشاور کنکور معصومه خانکی علاقمندی خریداری نمایید. یعنی یسری دروس پایه و پیش رو روزای زوج میخوندم یسریشون رو روزای فرد. لازم به ذکر است میزان تاثیر مثبت معدل کتبی دیپلم در آزمون سراسری ۲۵ درصد و پیش دانشگاهی ۵ درصد در نظر گرفته می شود . سعی کنین اول مطلب کلی رو بفهمین بعد تو ذهنتون طوری الگوسازی و منظم کنین که بتونین با دونستن یه مفهوم به حجم عظیمی از تستا رو پاسخ بدین. البته ممکن است وقتی نامه یا پیام سازمان سنجش جهت آزمون مجدد برایتان آمد بخواهید اعتراض کنید که این کار را میتوانید از مراجع قانونی دنبال کنید. برا اختصاصیا فیزیک و ریاضی رو بیشتر از کتابای آزمونی میزدم مثل موج و آزمون خیلی سبز.شیمی چون نقطه ضعفم بود سال دوم رو کامل یه بار دیگه خوندم و کلا از روی موج آزمون و آزمون خیلی سبز تست زدم.که البته بالا منابع جمع بندیم گفتم.

2- هوش هیجانی EQ بالا برای رتبه شدن بسیار لازم است. در کارنامه قبلی، تلاش داوطب براساس بودجهبندی بوده، در حالی که در این کارنامه، داوطلب براساس بایدها و نبایدهای کنکور که بخش عظیم آن به شناخت نقاط قوت و ضعف خودمان اختصاص دارد، پرداخته است و خوشبختانه رتبه مورد نیاز برای پزشکی را کسب کرده است. این که برای قبول شدن در رشته پزشکی چه رتبهای لازم است، از سوالهای پر تکرار داوطلبان میباشد. بی حاشیه شروع کنید.دنبال وقفه و برک های مختلف هم نباشید.صبر نکنید تا ساعت رند شه تا درس و مطالعه رو شروع کنید.نگید از شنبه.الکی وسط درس نرید آب بخورید یه جی از یخچال پیدا کنید بخورید.ارتباط با جنس مخالف حتی درباره ی درس رو قطع کنید.چون این غریزه ما انسان ها است و به طور ناخداگاه در گیر این موضوع ها میشیم.به خدا توکل کنید و با کمکش برین سمت موفقیت. بای و حتما به طور ویژه روی سرعت محاسبتون و قدرت محاسباتیتون کار کنین و گرنه حتی شاید با دونستن مطلب اما از نظر زمان کم بیارین و نتونین جواب بدین. اگه در جستجوی پیگیرترین و بهترین مشاور کنکور هستید و به یک برنامه درسی خوب برای کنکور همراه با مشاوره کنکور بلند مدت نیاز دارید، حتما مطالب این صفحه از وب سایت مشاوران ۱۰۰ را به عنوان یکی از معتبرترین سایت های کنکوری ایران مطالعه کنید و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده را مشاهده نمایید تا وقت و هزینه خود را با انتخاب یک مشاور نامعتبر هدر ندهید.

دانش آموزان کنکوری می توانند علاوه بر شرکت در کلاس آنلاین کنکور تجربی از بهترین اساتید کنکور ایران از با تجربه ترین و خبره ترین مشاوران تحصیلی که قبلا این مسیر را به خوبی طی کرده و در کنکور خود رتبه برتر شده اند استفاده کنند سیستم مشاوره آنلاین آقای مشاور هیچ محدودیتی ندارد و دانش آموزان کنکوری همواره می توانند با مشاور خود در ارتباط باشند . به عبارتی منبعی که رتبه یک کنکور از آن استفاده کرده است، لزوماً کتاب مناسبی برای همه داوطلبان نیست. کیفیت مطالعه هم یکی از فاکتور های بسیار مهمه. استاد حسین پور در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در همدان پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند. در سال ۱۳۲۳ دکتر محمدعلی مجتهدی گیلانی استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران و بنیانگذار دانشگاه صنعتی شریف به مدیریت این دبیرستان منسوب شد. اما به صورت کلی رشته های مدیریت برای بازار کار و گزینه های استخدامی در ارگان های دولتی و خصوصی گزینه مناسب تری است. در ضمن سعی کنین تو ذهنتون الگو سازی کنین! در ضمن نکته مهم سرعت محاسباتتونه! آخرین مانع برای موفقیت یک دانش آموز تجربی در کنکور تجربی نظام جدید، کتاب زیست شناسی دوازدهم هست.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما