به نام کنکور؛ به کام سودجویان/ جای نظارت خالی است – نشر دریافت

با توجه به عوض شدن کتابا احتمالا نمیتونم دیگه کنکور بدم،به نظرتون بهترین روش برای تغییر رشته چیه؟ ببخشید من یازدهم هستم و یک سال دیگه کنکور دارم اما نمیتونم ی روش خوب درس خوندن پیدا کنم درس میخونم ولی مشکل دارم تووی آموخته هام نمیتونم آزمون هامو خوب تحلیل و کنم و تراز بالایی بیارم آیا مشاورین شما میتونن تلفنی در روند برنامه ریزی به من کمک کنن؟ آقای پیمان مسعودی یکی از بهترین مشاورین حرف آخر بوده و وی قبولی دبیری شیمی دانشگاه تهران، قبولی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دارای دو مقاله ISI و دو مقاله داخلی و همایشی، دارای ممبرشیپ از EAGE، سابقه دوازده سال مشاوره تحصیلی، مشاور برتر و تقدیر شده توسط موسسه های کنکوری، برگزاری همایش های مشاوره تحصیلی در اکثر شهرستان ها، نویسنده مقالات؛ چار پایهی تلاش، چگونه عربی را صد بزنیم، گام به گام تا ریاضی صد، هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی، فلسفه تست زدن، چرا ادبیات را مبحثی بخوانیم، زیست آسان، چرا شیمی مهم ترین درس دفترچه کنکور است و … منابع مناسب برای دروس عمومی رو هم تو یه مقاله جداگانه معرفی کردیم که لینکش انتهای همین مطلب هست.

برای تست های سنگین تر زیست شناسی می تونی از کتاب های الگو و IQ گاج استفاده کنی (IQ سنگین تر از الگو هست). فیزیک خیلی سبز و میکرو گاج رو پیشنهاد میکنم بهت. نظرتون درباره ی کتاب های سیر تا پیاز گاج چیه؟ 6- اگر استرس به سراغتان آمد به جای جویدن ناخن هایتان، افسردگی و از دست دادن تعادل روحی – روانی، سعی کنید درباره اتفاقاتی که از تابستان تاکنون افتاده است، فکر کنید و بنویسی. بهت پیشنهاد می کنم از کتاب هایی شروع کنی که دید کاملی از دروس نظام جدید داشته باشی. برای تست زنی هم پیشنهاد ما خیلی سبز هست. برای شروع، این کتاب ها سنگین هستند و پیشنهاد نمیکنم. برای شروع، کتاب شیمی خیلی سبز رو پیشنهاد می کنم. این چک لیست برای وقتی هستش که میخوای یه نظم کلی به چیزایی که خوندی یا چیزایی که نخوندی بدی و خیلی به اولویت بندیت کمک میکنه.

مشاور کنکور رتبه های برتر

چون نظام قدیم هم بودی، بیشتر بهت کمک میکنه. کتاب های سیر تا پیاز بیشتر در مقاطع پایه پیشنهاد میشه. بهترین مشاور کنکور از پایه تا کنکور را به سادگی بشناس و ویژگی های یک مشاور خوب را باید بشناسید. مشاور خانم دکتر فرزانه فرزانه داری مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه همدان بوده و از سال 1399 کار مشاوران را آغاز کرده و همواره در این موسسه نیز مشغول مشاوره و فروش پکیج می باشد. پیش بینی می شود در سال جاری نیز به همین منوال باشد. اگر شما نیز جزو متقاضیان پزشکی این دانشگاه هستید، می توانید در کنار مطالعه منابع، دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سال گذشته را بررسی کرده و با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا، رتبه تقریبی خود را تخمین بزنید. بله؛ کتاب های موج آزمون و IQ برای سطحی که شما میگی، مناسب هستند. کتاب های انتشارات خیلی سبز برای دروس زیست و شیمی بیشترین کمک رو بهت می کنند. داوطلبانِ رتبه برتری کسانی هستند که فرآیند مطالعه را ازابتدا به صورت جدی آغاز می کنند.

همچنین هر شب در یک زمان مشخص از داوطلب گزارش مطالعه گرفته می شود و مشاور به صورت غیر حضورى و آنلاین گزارش مطالعه را بررسى کرده و اشکالات کار داوطلب را به او تذکر می دهد. برای دوره مطالعه زیست کتاب IQ و شیمی مبتکران رو پیشنهاد می کنم. در زیست و شیمی زیاد خوب نیستم برای آنها چه تهیه کنم؟ بهرحال برای فارسی کتاب های موضوعی نشر الگو و برای دینی کتاب سفیر خرد منابع خوب و مفیدی مشاور کنکور به انگلیسیbest-class.ir – هستند. سلام من سطح نسبتا خوبی توی درسای دینی ادبیات و عربی دارم برای این دروس چه کتاب تستی برای کنکور تهیه کنم؟ رتبمم خداروشکرخوب بود لطف میکنیدمنابعی رو بهم معرفی کنین که تست های قوی داشته باشن که هم همه مطالبوخوب پوشش بدن هم سطح بالاوکنکوری داشته باشن بیشترهم تست باشه تادرسنامه چون دیگه حوصله درسنامه ندارم فقط میخوام تستی بخونم😊موج ازمون های. اما کتاب ریاضی نردبام سطح بالاتری داره. اینجوری با خیال راحت کنکوریا میتونن رو این آزمون بزرگ و پر رقابت متمرکز بشن..راه ابریشم کنکور آلا کلی قسمت هیجان انگیز و کاربردی مثل درسنامه های ویدویی خفن، نکته و تست کنکوری گولاخ، مشاوره تحصیلی و انگیزشی توپ، جمع بندی کنکور و ارزیابی و آزمون های آزمایشی داره که همه این ها برای اینه که تو کنکور 1401 جزء رتبه برترها باشی و خستگی از دل و جون آلا بره بیرون و پر قدرت تر برای عدالت آموزشی تلاش کنه.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما