بهترین کتاب های تست کنکور تجربی نی نی سایت – راهنمای کامل شما

به عنوان مثال در طراحی سوالات قرابت معنایی ، برخی از دبیران عزیز کنکور معتقدند که سوالات خارج از کتاب مطرح شده است اما سازمان سنجش این نظر را قبول ندارد و کماکان معتقد است، پرسش ها از درون کتاب درسی آمده است. مصاحبه تاثیرگذار سیناتهرانی با سایت تابناک تحت عنوان ” درس هایی از یک مشاور برجسته کنکور ” که در روزنامه راه مردم نیز منتشر شد و نیز مصاحبه رتبه های برتر کمپ کنکور ایشان با این سایت، ما را بر این داشت تا چند پرسش کلیدی در رابطه با طراحی سوالات کنکور سراسری از این مشاور تحصیلی موفق مطرح نماییم. انتخاب مشاور تحصیلی مناسب اولین قدم در این راستا خواهد بود، اما مورد دیگری که حائز اهمیت است، زمانی است که والدین برای رجوع به مشاورین باید در نظر بگیرند. اما عده زیادی از دانش آموزان نیز به دلایل مختلف اعم از موضوع آینده کاری و یا علاقه شخصی یا خانواده، به فکر تغییر رشته و گروه آزمایشی خود می افتند.

مشاوره کنکور راه طلایی

در این دوران حاشیه های زیادی برای بچه ها وجود دارد، یک حمایت روحی می تواند به فرزندان برای شناخت خود و استفاده درست از استعدادهایش کمک زیادی کند. ظرفیت فرزند خود را زیاد کنید: فرزند شما بعد از کنکور وارد دانشگاه می شود و بعد از آن مجبور به تحمل مشکلات زندگی است، سعی کنید به جای فراهم کردن همه موارد، در نقش یک حامی به افزایش ظرفیت و توانایی و تحمل او کمک کنید، اولین گام برای این کار به روزرسانی خود، مانند فرزندانتان است. فراتر گذاشته و در کنار برنامه ریزی های درسی منحصربفرد، به شاگردانش روش تفکر مبتنی بر ایده یابی سوالات کنکور را می آموزد زیرا اعتقاد دارد تسلط بر این روشها اعتمادبه نفس دانش آموزانش را افزایش داده و آنها را بسوی کسب رتبه های برتر کنکور سوق می دهد. آیا میتوانید باور کنید که من لایق رسیدن به این هدف هستم یا نه؟ آیا میشه بهش اعتماد کرد؟ آیا در مورد تستهای دیگر ادبیات نیز ، قاعده اندیشه محوری صادق است؟

مشاور کنکور بیگی

یافتن اندیشه محوری درک مفهوم یک بیت یا عبارت نیست، بلکه روشی است علمی که نیازمند آموزش اندیشیدن به شیوه طراحان سوالان کنکور سراسری است. سیناتهرانی مشاور کنکور در ادامه به « فردا » گفت: اتفاق سوم ممکن است در نگرش دبیران مدارس رخ دهد و آنها را به این فکر فرو ببرد که برای حفظ موقعیت شغلی خود، بهتر است بروند و روشهای تفکر صحیح به شیوه طراحان کنکورسراسری را بیاموزند و به اشتباه تصور نکنند اگر دانش آموزی حجم عظیمی از تکالیف درسی سنگین را انجام دهد، دانش آموز موفقتری است، زیرا این معدل دانش آموز نیز که باعث موفقیت او در کنکور سراسری می شود، بلکه دانش آموزی در کنکور موفق تر است که روشهای صحیح تفکر علمی به شیوه طراحان سوالات کنکور سراسری و شیوه مطالعه هر درس را بداند و بر اساس آن تستهای محدود و مشخصی را حل کند. اتفاق نخست آنکه، دانش آموزان، نفس راحتی از دست مدیران و دبیران بسیاری از مدارس خواهندکشید، که به اشتباه تصور می کنند، بهترین راه برای بالا بردن معدل درسی دانش آموزان، اعمال فشار درسی ، ارائه تکالیف سنگین و نیز برگزاری امتحانات کتبی مستمر است.

مشاور کنکور شبکه اموزش

نکته مهم دیگر آنکه؛ چون امتحانات بصورت تشریحی برگزار می شود، امکان اشتباه در تصحیح و یا اعمال نظرهای سلیقه ای مصححین بسیار زیاد است. حال آنکه تنها امتحانات سال سوم بصورت نهایی برگزار گردیده است. خبر ابطال تاثیر ۲۵ درصدی معدل سال سوم در کنکور آن قدر ناگهانی بود که هنوز مسئولین کمیته سنجش و پذیرش دانشجو برای آن تصمیمی نگرفته اند.توکلی، سخنگوی سازمان سنجش دراین باره گفت: به هر حال کمیته سنجش و پذیرش که مسئولیت این کار را به عهده دارد این قانون را دنبال کرده و به سازمان سنجش اعلام کرده که آن را اجرا کند. البته اغلب این مدارس سالهاست که دیگر در کنکورسراسری حرفی برای گفتن ندارند و بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش مشخص می شود که رتبه های برتر چنین مدارسی موفقیت شان را مرهون زحمات مشاورین تحصیلی و دبیران خوب خارج از مدرسه خود می دانند و نه سیستم غلط آموزشی مدارسشان.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما