بهترین موسسات کنکوری کدام ها هستند ؟

علاوه براین محل مناسبی برای آپلود پستهای انگیزشی کنکور نیز میباشد. اولیای محترم سعی کنند با مشاور تحصیلی دانش اموز خودشون در تماس باشند و از ایشون در انجام برخی موضوعات راهنمایی دریافت کنند تا دانش آموزان به صورت کامل از شرایط مناسبی برخوردار باشند. خوشبختانه هیچ گونه محدودیتی برای تماس دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار داده نشده است و هر یک از آنان می توانند به راحتی و در هر زمان که مایل باشند از خدمات لازم بهره مند گردند. وی افزود: با توجه به اینکه آزمون هر یک از گروه های آزمایشی به طور جداگانه برگزار می شود و داوطلبان باید پرینت کارت شرکت در آزمون مربوطه را همراه داشته باشند. استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسری می باشد که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب شود. تا با خیالی آسوده مشاور تحصیلی خود را انتخاب کنید. 📚استفاده از تابستان برای کنکور 1400:از تابستان برای مرور دروس پایه به صورت حجیم با تست زیاد عمل کنید .برای شروع سعی کنین با ساعت مطالعه ی خیلی زیاد خودتون رو خسته نکنین چون ممکنه از درس زده بشین پس نسبت به شرایط قبل خود ساعت مطالعه رو کم کم افزایش بدهید تا به ساعت ایده آل برسد در سال کنکور نیاز به تلاش با کیفیت دارین نه صرفا ساعت مطالعه ی بالا.

مشاور کنکور حسابداری

مشاور تحصیلی یکی از مهمترین فاکتور هاش دادن امید و انگیزه برای ادامه ی کار به دانش آموزان خودش هستش. ولی در پایان باید چند نکته رو خدمت دانش آموزان و اولیای محترم عرض کنم و اون این هستش که زمانی که برای مشاروه تحصیلی به شخصی مراجعه میکنید انتظار معجزه کردن از آن شخص نداشته باشید چونکه تا زمانی که دانش آموز حرکت نکند و خود دانش آموز احساس نیاز نکند این اتفاق نخواهد افتاد. مشاوره تحصیلی درخت دانش با ترکیبی از مشاورین مجرب خود در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، محیط آموزشی مناسب به صورت پانسیون مطالعاتی در تهران، برنامه ریزی درسی کنکور 98 برای تمامی شهرستان ها به نسبت توانایی داوطلبان، معرفی منابع کنکور سراسری 98، حذفیات کنکور سراسری 98 همراه شما خواهند بود. در صورتی که میخواهید یک مشاور تحصیلی مناسب انتخاب کنید حتمأ در این موضوع دقت کنید که مشاور تحصیلی شما به تمامی دانش آموزانش برنامه ی یکسانی ندهد. پروفایلسنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیمگیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. در صورتی که احساس نیاز میکنید و میدانید که یک همراه در کنار خود نیاز دارید که نقشه ی راه را در دست داشته باشد، شخصی که چندین بار این مسیر را با دانش آموزان مختلف طی کرده ، هرچه زودتر با مشاور تحصیلی خود منطبق بشید چونکه بسیاری از دانش آموزان در نیمه دوم سال به سوی مشاوران می آیند که اونموقع یک مقدار بسیار زیادی کار سخت میشه.

در واقع اینطور بگویم که مشاورانی که برنامه های درسی بلند مدت میدهند باعث میشود که ارتباط بین مشاور و دانش آموز از بین برود. در واقع باعث میشود تا دانش آموز در انتخاب منابع ذهن باز تری داشته باشد و از صرف هزینه های اضافی و گیر افتادن در دام کسانی که سعی در فروش بیشتر محصولاتشان دارد جلوگیری میکند. بسیاری از دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی موضوع در ارتباط بودن با یک مشاوره تحصیلی به میان می آید این فکر در ذهن دانش آموز پیش میاید که مشاور تحصیلی در واقع هزینه ای بیهوده میباشد و برای موفقیت در کنکور این موضوعات نیاز نیست. همچنین ۲۳۴ هزار و ۱۰۹ نفر از داوطلبان علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی خود گروههای آزمایشی دوم و یا سوم (هنر و زبانهای خارجی) را نیز انتخاب کردهاند. در ارتباط با مشاوره تحصیلی نکاتی باید مد نظر داشته باشید که امروز در این مقاله سعی میکنیم روش های انتخاب مشاور تحصیلی خوب و مناسب را به شما آموزش دهیم .

ازنظر بنده مشاور تحصیلی مناسب باید ویژگی هایی داشته باشد که به چند مورد از این ویژگی ها اشاره میکنیم! بسیاری از دانش آموزان در طول مسیر کنکور با مشکلات متعددی رو به رو هستند و یکی از این موضوعات برنامه ریزی درسی میباشد. ✅کلاسینو تیم مشاوره هم داره و برای هر دانش آموز مشاوره برنامه ریزی مستقل و فردی انجام میدهند و تا انتهای مسیر یک مشاور و پشتیبان دانش آموز را هدایت خواهد کرد. در وبسایت ما فایل های صوتی انگیزشی نیز وجود دارد، به دلیل مشکلات انگیزشی زیادی که در بین دانش آموزان دیده میشود ، ما همواره سعی در این موضوع داریم که با طرح موضوعاتی در ارتباط با موضوعات انگیزشی این موضوع را برطرف کنیم تا دانش اموزان و داوطلبان عزیز بتوانند با انرژی هرچه بیشتر در این مسیر سخت که میشه گفت مسیری هستش که در آینده ی دانش آموز تأثیر بسیار زیادی داره سهم کوچکی داشته باشیم.

مشاور کنکور 100

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور کی خوبه لطفا از صفحه ما بخواهید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما