بهترین معلمان کنکور کشور – ویرگول

از بهترین منابع کنکور تجربی 1400 برای درس زیست می توان به کتاب های جامع زیست شناسی الگو نوشته ی اشکان هاشمی اشاره کرد. من دو تا دوست داشتم یکی استرسی و اون یکی هیچ استرس و هیجان نابجایی نداشت، درسش رو میخوند و باهم تفریح و ورزش میکردیم، رتبهی خوبی کسب کرد و برق یکی از دانشگاههای شهر تهران قبول شد. زمان قبولی در دانشگاه و تا زمان ثبت نام باید انصراف دهید. با توجه به اختلاف زمانی با مراجعه به حوزه نظام وظیفه می توانید برای رشته قبولی ثبت نام انجام دهید. ، با این شرایط الان من نظام قدیم محسوب میشم یا ترمی واحدی؟ سلام من دانشجوی روزانه ترم ۷ فیزیک هستم مهلت معافیت تحصیلی من تا مهر ماه ۱۴۰۰ هستش این ترم میخوام انصراف بدم از رشتم میخوام بدونم اگه الان انصراف بدم تا مهر ۱۴۰۰ معافیت تحصیلی دارم بازم؟ من دانشجوی شیمی محض روزانه دانشگاه شیراز ورودی 92 بودم، قبل از اتمام ترم 7 دانشگاه یعنی آبان 95 انصراف دادم و امسال میخوام واسه کنکور1400 آماده بشم.سوالم اینه که درصورت قبولی پزشکی دانشگاه دولتی آیا باید هزینه انصراف پرداخت کنم؟ در صورت انصراف و قبولی در دوره روزانه نباید هزینه پرداخت کنید. سلام من تازه تو دانشگاه آزاد ثبت نام کردم ولی هنوز انتخاب واحد نکردم و الان شرایطی برام پیش اومده که میخوام انصراف بدم میخواستم ببینم چقد باید جریمه پرداخت کنم؟

مشاور کنکور قائمشهر

سلام وقت تون بخیر من سال ۹۸ رشته تاریخ دانشگاه اراک قبول شدم.ترم ۱ که تموم شد انصراف دادم و الان دانشگاه آزاد میرم.یک میلیون جریمه انصراف دادم.الان امکانش هست که بدون کنکور مجدد به دانشگاهی که ازش انصراف دادم برگردم؟ اگر سوال شما بابت نظام وظیفه هست در صورتی که قبلا از دانشگاه انصراف نداده باشید نیازی به انصراف از دانشگهاه ندارید.زمان ثبت نام در رشته جدید باید انصراف دهید . پیشنهاد می کنم حتما برای پاسخ دقیق تر به نظام وظیفه عمومی مراجعه کنید. روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد. بر ااساس قوانین سازمان سنجش محدودیتی برای انتخاب رشته و تحصیل مجدد در رشته انصرافی ندارید.

مشاور کنکور گرگان

فقط باید قبل از تاریخ اعلامی توسط سازمان سنجش که حدود 20 اسفند هر سال است انصراف دانشگاه ثب شود. برای مطمئن شدن باید از مدیر آموزشی دانشکده بپرسید در صورتی که شما از دانشگاه اخراج نشده باشید هر چه سریع تر برای انصراف از دانشگاه اقدام کنید. در صورتی که دانشجوی دوره غیر روزانه باشید می توانید در کنکور شرکت کنید و بعد از قبولی باید انصراف دهید. واون جریمه انصراف اشتباهی از من که انصرافی ترم ۱ روزانه بودم نگرفتن؟ میخواستم ببینم هزینه انصراف مثلا وسط ترم ۲ چقدره؟ مثلا ۹۹ برم دانشگاه یه ترم بخونم انصراف بدم بعد کنکور ۱۴۰۱ رو شرکت بکنم؟ من دانشجوی ترم هشت روزانه هستم که انصراف دادم ولی هنوز تمام مراحل انصراف طی نشده وقطعی نیست میخواستم بدونم میتونم در دوره بدون کنکورپیام نورشرکت کنم باتوجه به اینکه چندروز به پایان مهلت ثبت نام باقی مانده. سلام حقیقت داره اگه بهمن ماه برای انصراف از تحصیل بریم دانشگاه و بخوایم بعد از انصراف از رشته روزانه در ترم سه و قبولی در کنکور( در رشته روزانه) هزینه انصراف شاملمون نمیشه؟

سلام،من دانشجوی دانشگاه روزانه هستم امسال ترم ۳ هستم اما ب رشتم علاقه ندارم و میخوام انصراف بدم از دانشگاه تا بتونم کنکور ۱۴۰۰ (برای فرهنگیان)شرکت کنم،سوالم اینه آیا میتونم انصراف بدم و مشکلی پیش نمیاد؟ بنده دانشجوی پیام نور هستم و اکنون در دانشگاه فرهنگیان قبول شدم ایا با انصراف از پیام نور و لغو معافیت تحصیلی وارد غیبت میشم و برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به مشکل برمیخورم؟ واینکه من می تونم واسه تربیت معلم کنکور بدم وچند سال از کنکور محروم میشم. ترم سوم یه ماه رفتم دانشگاه بعد یه ماه دیگه نرفتم دانشگاه ترم چهارم انتخاب رشته نکردم می تونم از دانشگاه انصرافی بگیرم و چند سال محروم میشم اگه انصرافی بدن می تونم برای تربیت معلم کنکور بدم بدون داشتن نمرات ترم وآیا حاضر نشدن در کلاس وجلسه امتحان به عنوان انصرافی تلقی می شه. برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه ها نیز به مشاور نیاز است؟ برای اطلاع از ترتیب اولویت های انتخاب رشته کنکور 99 به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای با توجه به این که در صد قبولی شما در چه دانشگاه و چه رشته ای بیشتر است با صدای مشاور تماس بگیرید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاوره ی کنکور تجربی (digiclassor.ir) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما