بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در مشهد

سرعت عمل بالا در حل مسائل شیمی خیلی مهمه که با تمرین و تست زیاد میشه به این تسلط و سرعت بالا رسید. بالفرض هم که باشه منشی هاشون انجام میدن. مشاورین رتبه برتر ما در اسرع وقت بهتون پاسخ میدن. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم مقاله روش مطالعه شیمی رتبه های برتر را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق تری به دست آورید. برای مثال فردی را در نظر بگیرید که علاقه زیادی به رشته معماری دارد اما توانایی جسمی و فیزیکی حرکت زیاد را ندارد! این که شما در چه هفته ای کدام صفحات را بخوانید در هر هفته کدام درس ها را پیش روی کنید یا کدام درس ها را استاپ کنید و مرور کنید، اینها مواردی هستند که در دل برنامه آزمون موسسات مستتر و نهفته هستند و در واقع این آزمون ها دستهای نهانی دارند که شما را در مسیر صحیح و درست هدایت می کند. و یا در همان شرایط تحصیلی و محیطی مطالعه کرده که او نیز از آنها برخوردار بوده است؟ نباید سوالات ازمون رو از قبل دیده باشی. ازمون هم باید شرایط خاص داشته باشه.

بهترین مشاور موسسه کنکور آسان است

یادتون باشه که هرچقدر حل تمرین شما بیشتر باشه، مهارتتون هم بیشتر میشه و مسائل شیمی رو در زمان کمتری حل می کنید. مردم هم که قبولش دارن و هجوم میارن و ماست مارو میخرن. رشته های تاپ تو کشور ما محدودن و عده زیادی هم طرفدارش هستن. مثلا محدوده بندی ها، زمان بندی ها و تعداد تست ها خیلی دقیق نیست تو برنامه شون. اما اینطور نیست و روش های حرفه ای کار شما را راحتتر هم می کنند. برای مثال بومی گزینی یکی از مراحلی است که بسیاری از داوطلبان با آن آشنایی ندارند و موقع انتخاب رشته به آن توجه نمی کنند. شما هر چقدرم از ماست خودتون تعریف کنین مشتری با خودش میگه هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه. شاید این سوال براتون پیش بیاد که من با رشته ریاضی چجوری نحوه خوندن زیست شناسی رو بهتون توضیح میدم ؟ شاید برای شما سوال باشد که چرا برای دوران عید باید برنامه ریزی خیلی دقیقی داشت؟ یادتان باشد هدف های بزرگ همجون دویدن که به گام های کوچک نیازمند است، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت. اگر به موقع اقدام کنید و ارزش وقت را حقیقتا بدانید تمام اضطراب های ناشی از کمبود وقت را که اکثر شاگردان کنکوری یزدی در زمان های منتهی به کنکور به آن دچار می شوند را نخواهید داشت.

از یه طرف دیگه هم برای پزشکی بهش نیاز داره و نمیتونه رهاش کنه. برای مراجعه به مشاور، شاگرد باید وقت بیشتری رو برای آماده شدن و رفتن به محل مشاوره صرف کنه؛ ممکنه که یه مقدار برای شاگرد سخت باشه که زود به زود مشاورش رو ببینه. دانش آموزان زیادی بوده اند که از بهمن ماه شروع کرده اند بطور جدی با برنامه منظم تا کنکور تلاش کرده اند و نتیجه های مطلوبی گرفته اند. مشاور غیر حضوری اغلب با شاگرد فاصله زیادی داره و از طریق تماس تلفنی یا اینترنت و پیام رسان ها با شاگردش در ارتباطه. اکثر متقاضیان کنکور ، مشمول سهمیه مناطق یعنی یکی از سهمیه های منطقه یک ، منطقه دو و یا منطقه سه می شوند . مطالعه زیست شناسی کنکور نسبتا وقت زیادی می گیرد و باید از سال های پایه به این درس توجه ویژه ای داشته باشید. و مسئله دیگری که به آن می پردازیم امتحانات نهایی سال دوازدهم می باشد و این که این امتحانات چه تاثیری در نتیجه نهایی کنکور شما می گذارد.

بهترین مشاور های کنکور ایران

مثلا ممکن است دانش آموز اشتباها تصورکند که شاید توانایی اجرای این تکنیک های پیشرفته را نداشته باشد. به خاطر ارتباط نزدیک تری که مشاور با دانش آموز برقرار میکنه، حس اعتماد بهتری شکل میگیره. موسسه ای رو میشناسم که به بچه هایی که بیان بگن ما از صحبتای فلانی استفاده کردیم و به ما کمک کرد، جایزه میده. پس دست از محدود کردن خودتان و ترسیدن از نقاط ضعف پیج بهترین مشاور کنکور خود بردارید . باید در همین سال یازدهم به صورت کاملا مفهومی آن ها را یاد بگیرید و امسال قدرت تست زنی خود را تقویت کنید. بنابراین یکی از نکات مهمی که اکثر مشاوران کنکور و انتخاب رشته به آن تاکید دارد علاقه خود داوطلب است. به خاطر همین بعضی وقتا از خدا آرامش طلب میکنیم اما احساس آرامش نمیکنیم. خیالتون راحت راحت باشه که با اجرای کامل این پکیج میتونید در تمامی درس ها به درصد بالای ۷۰ برسید . مشکل اصلی اینجاست که اونا فکر میکنن مطلب رو بلدن اما میرن سر آزمون میبینن اشتباه میکردن.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

پاربرگ سایت

تماس با ما