بهترین دستگاه هایفو ️ + معرفی هایفو دابلو گلد کلینیک گلشید

انواع هایفو

همچنین از آن می‌توان برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدن و لاغری موضعی نیز بهره گرفت. در دستگاه HIFU 3D می‌توان از کارتریج‌های مختلف با عمق‌های نفوذ ۱.۵، ۳، ۴.۵، ۱۰ و ۱۳ میلی‌متر استفاده کرد. به این صورتکه کارتریج‌هایی با عمق نفوذ 3 و ۱.۵ برای درمان شکایت‌های بیمار در ناحیه صورت بکار برده می‌شوند. در حالی که کارتریج‌های ۱۰ و ۱۳ برای انجام لیپوسونیک طراحی شده‌اند. در حال حاضر دستگاه هایفوتراپی پیشرفته‏ ترین تکنولوژی روز دنیا برای لیفتینگ و جوانسازی صورت، گردن و بدن می‏ باشد. روش هایفو با استفاده از امواج اولتراسوند (فراصوت) متمرکز به عمق پوست نفوذ می کند و حرارت آن موجب جمع و سفت شدن پوست می‏ گردد.

  • بنابراین کیفیت رابطه زناشویی و همچنین زندگی روزمره آن‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
  • هایفوتراپی پوست برای افراد جوان طی جلسات کمتری صورت می گیرد، اما در افراد مسن اگر مقدار افتادگی و چین چروک بیشتر باشد طبیعتاً پزشک موردنظر جلسات بیشتری را برای نتیجه بهتر توصیه خواهد کرد.
  • نتیجه دهی و کیفیت هایفوتراپی باید بسیار بالا رفته باشد و کاملا نسبت به مدل‌های قبلی فیدبک قوی تری داشته باشد .
  • افرادی که دارای پوست آسیب دیده ناشی از نور خورشید هستند یا درجه بالایی از شلی پوست را دارند ممکن است پیش از رسیدن به نتایج مطلوب، ابتدا به چندین درمان مقدماتی نیاز داشته باشند.

به این صورت که هایفو ۵ بعدی، ۶ بعدی و ۷ بعدی دارای یک هندپس واژینال به صورت جداگانه هستند. به شما پیشنهاد میکنیم در انتخاب بهترین دستگاه هایفوتراپی ابتدا کلینیک یا مرکز مطمئن را بیابید. همانطور که توضیح دادیم دستگاه هایفو دابلو کره و دستگاه هایفو اولترافورمر کره پیشنهاد کلینیک‌های سطح یک ایران است. اما اگر میخواهید هزینه کمتری برای درمان بپردازید دستگاه‌های چینی نیز میتوانند انتظارت شما را برآورده کنند. در انتها از شما درخواست می‌کنیم که اگر شما و یا دوستانتان تجربه استفاده از دستگاه هایفو را دارید برای ما و دیگر علاقمندان در کامنت‌ها نوع دستگاه و تجربه درمان خود را بنویسید. همن طور که می دانید با پیشرفت علم، انواع روش‌های مختلف برای جوانسازی و زیبایی وارد حوزه پزشکی می‌شود.

تفاوت دستگاه هایفو اولتراپی آمریکا و نمونه های چینی

از دیگر معیارهای دسته‌بندی انواع هایفو می‌توان به تعداد بعد آن‌ها اشاره کرد. به این صورت که دستگاه‌های هایفو به صورت تک بعدی، سه بعدی، چهار بعدی، پنج بعدی، شش بعدی و هفت بعدی در بازار موجود هستند. چرا که با در اختیار داشتن آن می‌توان تمامی نواحی بدن را تحت درمان با امواج هایفو قرار داد.

انواع هایفو

قبل از انجام هایفو غبغب برای بهتر شدن نتیجه فرد نباید از کرم یا لوازم آرایشی استفاده کند و باید کاملا تمیز باشد. سپس پزشک بعد از پاکسازی مجدد محل یک نوع ژل که مخصوص عمل هایفوتراپی پوست است را روی پوست فرد ریخته و سپس هایفو را آغاز می کند. میزان اشعه و تعداد جلسات لازم برای درمان افتادگی غبغب نیز توسط پزشک تعیین خواهد شد. نسبت به هایفوتراپی صورت در این روش به شدت اشعه بیشتری احتیاج است زیرا علاوه بر تقویت کلاژن سازی برای درمان افتادگی، احتیاج به از بین بردن چربی نیز هست.

مراقبت های کلی بعد از انجام هایفو تراپی برای لاغری و پوست

پس از درمان، مراجعین ممکن است کمی قرمزی، تورم و حساسیت در ناحیه تحت درمان را تجربه کنند. این عوارض معمولاً در عرض چند ساعت تا چند روز، بسته به فرد، فروکش می‌کنند. با توجه به هزینه های بالایی که دستگاه های زیبایی دارند، مراقبت و سرویس دوره ای (pm) دستگاه هایفو  وسایر تجهیزات، اصل اول هر کلینیک می باشد.

انواع هایفو

علاوه بر این سرعت بسیار بالایی نیز دارد و می توانید در روز مراجعه کنندگان بیشتری را هایفو کنید . پس از چند سال تحقیق و آزمایش امروزه تغییراتی در مدل‌های قیمت دستگاه هایفو پیشین دستگاه داده اند تا هم سریع تر و هم بهتر و هم از نظری شیک تر شود . در ادامه چند نمونه از تصاویر هایفوتراپی صورت و دور چشم را نیز مشاهده می کنید.

این روش بیشتر برای افراد بالای سی سال که بینی گوشتی و پهن دارند موثر است و می تواند در این افراد بهترین نتیجه را از خود بر جای بگذارد. البته این روش برای برخی افراد مثل زنان باردار یا شیرده و همین طور کسانی که روی بینی جوش و آکنه دارند توصیه نمی شود. همانطور که گفته شد هایفوی صورت باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می شود. کلاژن نوعی پروتئین است که به پوست کمک می کند تا سفت تر شده و در نتیجه جوان تر دیده شود.

انواع هایفو

بینی نقش زیادی در چهره و زیبایی فرد دارد که بیشتر افراد برای انجام آن عمل جراحی را انتخاب می کنند. اما امروز به لطف وجود روش نوین هایفوی بینی یا به عنوان مثال تزریق فیلر بینی برای اصلاح آن، تمایل افراد به انجام عمل بینی که بسیار سخت و نیازمند مراقبت های بالاست کاهش یافته است. هایفوی بینی نه تنها موجب از بین رفتن چربی اضافی و کوچک تر شدن سایز بینی می شود، بلکه می تواند تا حد زیادی روی پوست آن تاثیر مثبت بگذارد.

نمی‌توان مزایای روش هایفو (HIFU) را نسبت به عمل جراحی لیفتینگ صورت و عوارض آن انکار کرد. به هیچ برش یا شکافی، ایجاد خراش و زخمی و یا زمانی برای استراحت یا ریکاوری نیاز نیست. همچنین دستگاه هایفو تراپی (HIFU) نمی‌تواند برای افرادی که دارای موارد شدیدتری از افتادگی پوست هستند خیلی مؤثر واقع شود. SMAS نام لایه زیرین پوست است و اصطلاح هایفو اسمس به این اشاره دارد که امواج هایفو از سطح پوست عبور می‌کنند و روی لایه اسمس پوست تاثیر می‌گذارند. آیا هنگام نگاه کردن در آینه متوجه چین و چروک ها و افتادگی پوستتان شده اید؟ از اینکه پوستتان مانند ده سال پیش دیگر شادابی و طراوت ندارد نارحتید؟ ما برای مشکلات شما راه حل مناسبی پیدا کرده ایم.

دستگاه ایرانی هایفونیک مجهز به تکنولوژی Centerless است، که در مقابل سوختگی پوست ایمن بوده و درد را به حداقل می‌رساند. و تعداد شات مناسب،‌ کیفیت کارتریج دستگاه نیز میتواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد. با وجود دستگاه‌های بسیار بی‌کیفیت هایفو در بازار ایران می‌توانیم این دستگاه ایرانی را نیز، در لیست بهترین برند دستگاه هایفوتراپی قرار دهیم. اما با یک سرچ ساده در اینترنت و یا سایت دیوار متوجه خواهید شد که این دستگاه نمونه‌های بسیار فراوانی دارد.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما