بلیط چارتر خرید اینترنتی بلیط چارتر با گارانتی قیمت مستر بلیط

همانطور که در مورد ارسال مرسوله و هزینه های آن در دیگر مقاله های باراد صحبت کردیم، ممکن است در کنار مزایای پایین بودن هزینه، معایبی نیز وجود داشته باشد. جزیره کیش از جزیره های زیبای خلیج فارس است که سالانه حدود یک میلیون گردشگر به خود جذب می کند. این جزیره به خاطر سواحل زیبا و آب شفاف دریا، از مقصدهای محبوب ایرانی ها است و مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد.

چارتر

جهت خرید بلیط چارتری ترکیش ایرلاینز برای مقاصد موردنظر خود می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید. در خرید بلیط هواپیمای چارتر علاوه بر خرید بلیط پرواز چارتر داخلی، امکان خرید بلیط چارتر خارجی نیز وجود دارد. در این حالت تمام صندلی‌های یک پرواز برای یک مسیر معین، به وسیله یک شرکت یا حتی یک شخص، در اجاره قرار می‌گیرند. معمولا آژانس‌های هواپیمایی بزرگ، اجاره دربست پرواز و در اصل پرواز چارتر کامل را انتخاب می‌کنند. به این ترتیب تسلط بهتری بر پرواز و فروش بلیط‌های مربوط به آن وجود داشته و نرخ‌گذاری نیز به شکلی جذاب‌تر برای مسافران انجام خواهد پذیرفت. در زمان خرید بلیط، خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است تعداد مسافران را متناسب با سن آن ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ مربوط به نوزاد (تا 2 سال) و کودک (2 تا 12 سال) اعمال گردد.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره کیش رزرو ارزان

گفتنی است استرداد بلیط‌های چارتر شامل بلیط‌هایی می‌شود که با نرخ مصوب خریداری شده‌اند. اما به عنوان توضیح کلی هر چه به زمان پرواز نزدیک میشویم درصد جریمه بلیط چارتر بیشتر می‌شود. در اکثر مواقع در فاصله یک روز مانده به پرواز (و روز پرواز) بلیط چارتر غیرقابل استرداد می‌شود.

همینطور انواع بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی در دیجی چارتر به نمایش در می آید. این تنوع بلیط هواپیما، محصول جامع بودن دیجی چارتر و پوشش تعداد زیاد تامین کننده بلیط هواپیما است. یکی از روش های استرداد (اعتباری ، کارت) را انتخاب و بر روی گزینه بلیط های فوق کنسل شود کلیک نمایید در صورتی که پیغام بلیط های شما با موفقیت کنسل شد نمایش داده شود ، کنسلی شما انجام شده است. همچنین با استفاده از لینک کنسلی آنلاین که در پیامک ارسال شده است میتوانید کنسلی بلیط خود را انجام دهید و چنانچه دارای حساب کاربری روی وب سایت ما هستید، می توانید از طریق پنل کاربری و بخش صورتحساب ها نسبت به کنسلی بلیط خود اقدام نمایید.

دریافت بلیت قیمت دار

بلیط های سیستمی، بلیط هایی هستند که قیمتشان همه‌جا یکسان است و قیمت مصوب شرکت هواپیمایی است. ولی بلیط های چارتر مدام تغییر قیمت دارند و در خیلی مواقع، نسبت به بلیط های سیستمی ارزان تر هستند. در تقویم بلیط هواپیما ، کم ترین قیمت بلیط هواپیما در آن مسیر، نمایش داده می‌شود. کمترین قیمت‌ها در تمام تاریخ 15 روزه را هم به صورت هایلایت سبز مشخص شده اند . اکیدا توصیه میشود بلیط پروازهای چارتری چاپ شده و همراه مسافرین باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل در فرودگاه، بلیط توسط دفتر شرکت هواپیمایی جهت پیگیری های بعدی، مهر گردد. حالا چرا باید از فلایتیو خرید کنید؟ ما بهترین قیمت بلیت چارتر را به شما ارائه می‌کنیم.

  • ابزارهای فلای تودی در هنگام جستجو و خرید بلیط به کمک شما می‌آیند تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را سریعتر پیدا کرده و خریداری کنید.
  • البته لازم به ذکر است بلیط هواپیما چارتر فقط در شرایط بسیار خاص کنسل و وجه بلیط به مسافر بازگردانده می‌شود.
  • اگر چه می‌توان بلیط چارتر را به صورت انفرادی نیز خریداری کرد، اما معمولا این بلیط‌ ها در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار گرفته و در قالب تورهای مسافرتی به فروش می‌رسند.
  • در نتایج جستجوی بلیط، لیست همه بلیط‌ها برای مبدا موردنظر شما در انواع مختلف چارتر، سیستمی و لحظه آخری نمایش داده می‌شود.
  • بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری در مسیرهای پروازی پر تقاضا و پر رفت‌وآمد یا هر مسیر دیگری، باتوجه‌به هدف‌تان از سفر و زمان سفر می‌تواند متغیر باشد.

در واقع شما باید بلیط چارتری پیدا کنید که قیمت آن کمتر از بلیط سیستمی مسیر دلخواه‌تان باشد تا برای شما به‌صرفه باشد. بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری در مسیرهای پروازی پر تقاضا و پر رفت‌وآمد یا هر مسیر دیگری، باتوجه‌به هدف‌تان از سفر و زمان سفر می‌تواند متغیر باشد. اما به‌‍صورت‌کلی پیشنهاد ما به شما این است که برای تهیه بلیط هواپیما چارتر در هر مسیری سعی کنید در صورت امکان سفر خود را به زمان‌های غیر پیک سفر موکول کنید یا بلیط خود را در نزدیک‌ترین زمان به پرواز تهیه کنید تا بتوانید بلیط ارزان چارتری را خریداری کرده باشید.

اطلاعات پرواز مهرآباد

در ادامه به نکات مثبت و منفی بلیط چارتری می‌پردازیم تا هنگام خرید یا در پرواز دچار مشکل نشوید. بدین شکل که در زمان اوج مسافر، شاهد افزایش قیمت در بلیط‌های چارتری هستیم. اما در زمانی که از شدت مسافران بنابر دلایلی کاسته می‌شود؛ چارترکننده برای آنکه صندلی پیش خرید کرده را به فروش برساند؛ قیمت بلیط چارتری را کاهش می‌دهد. با کلیک بر روی دکمه خرید بلیط، فرم اطلاعات مقابل شما گشوده می‌شود که بایستی اطلاعات مسافران را وارد کنید. در این مرحله نیز پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی، پرداخت اینترنتی انجام می‌شود و در نهایت بلیط هواپیما چارتری شما به صورت ایمیل برایتان ارسال می‌شود. از میان محبوب‌ترین بلیط‌های چارتر پرواز داخلی، می‌توان به بلیط چارتر مشهد اشاره کرد.

سقف میزان بار مجاز در هر ایرلاین متفاوت است و هریک میزان دلخواهی را تعیین کرده‌اند به همین دلیل چارتری بودن آن بلیط تاثیر خاصی در این موضوع ندارد. از عوامل تعیین کننده در سقف بار مجاز می‌توان به کلاس‌های پروازی اشاره کرد که حمل بار مسافران را معین می‌کند. قیمت بلیط چارتر برای کودکان (۲ تا 12 سال) مانند بلیط بزرگسال محاسبه می‌شود اما بلیط نوزاد ارزانتر است.

از نظر بسیاری از گردشگران بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر کیش، اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است. هواپیمایی کیش ایر با ارائه پروازهای باکیفیت داخلی، همواره توانسته رضایت مسافران را کسب کند. اطلاعات کامل پروازهای کیش ایر و بلیط چارتر هواپیمایی کیش ایر را می‌توانید در صفحه هواپیمایی کیش ایر مطالعه کرده و خریداری کنید. هواپیمایی آسمان نیز دیگر هواپیمایی کشورمان است که طیف بسیاری پروازهای داخلی و برخی پروازهای خارجی را ارائه می‌دهد.

ضمن اینکه هم در بلیط سیستمی و هم در بلیط چارتر ۷۲۴ امکان تغییر تاریخ و تغییر نام مسافر وجود ندارد؛ در صورت اشتباه یا نیاز به تغییر، باید بلیط قبلی استرداد و بلیط جدیدی صادر شود. وقتی بلیط هواپیما از هفت روز تا چند ساعت قبل از پرواز خارجی و دو روز تا چند ساعت قبل از پرواز داخلی به فروش نرسیده با قیمتی پایین تر برای فروش قرار میگیرد که به آن بلیط لحظه آخری هواپیما میگویند. تریپ بلیط لحظه آخری را با قیمتی پایین تر(تا نصف قیمت) جهت سفرهای ناگهانی و یا خرید بلیط ارزان هواپیما، عرضه می کند.. ارزانی نسبی خرید بلیط چارتر باعث شده تا مسافران برای خرید بلیط هواپیما خارجی به‌سمت بلیط چارتری خارجی جذب شوند. برخی از مسیرهای پرواز به‌علت حجم بالای مسافر در زمان‌های گوناگون دارای بالاترین حجم بلیط چارتر خارجی هستند. به‌طور کل چارترکنندگان در مسیرهای پرطرفدار داخلی و خارجی بیشتر فعالیت دارند.

اطلاعات مفید برای سفر با هواپیما

برای حمل حیوانات خانگی، شما می بایست 24 ساعت قبل سفر با فرودگاه تماس بگیرید و اطلاعات لازم برای همراه داشتن حیوانات خانگی را کسب کنید. کد AVIH (هزینه حمل) را از دفاتر فروش بلیط هواپیما دریافت کنید و 2 تا 3 ساعت قبل از سفر در فرودگاه حاضر باشید. حمل حیوان به عنوان بار اضافه بر روی مبلغ بلیط شما اضافه می گردد که برآورد این وزن بر اساس وزن حیوان خانگی و وزن قفس حمل است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما