برنامه ریزی برای کنکور 1401 + جدول [رایگان]

آکادمی تحصیلی - مرکز مشاوره بینش class= نوشته اصلی توسط Mobin. برای مرور کردن دانش آموزان میتوانند زمانی که میخواهند دروس را مطالعه کنند یک کاغذ و خودکار کنار خود گذاشته و نکات مهم هر درسی را که میخوانند داخل این برگه یادداشت کرده و در زمان مرور این نوشته ها را مرور کرده. داوطلبانی که در آزمون سراسری ۱۴۰۱ نام نویسی کرده اند در تمدید مهلت ثبت نام می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ورودی خود اقدام کنندو در صورت مغایرت اطلاعات را تصحیح نمایند. مشاور کنکور در موسسه دورخیز بعد از قبولی در مصاحبه به مرحله آموزش وارد می شود. شما می توانید فقط با یک تماس با آنها در ارتباط بوده و از نظر روحی و روانی پشتیبانی های بسیار قدرتمندی را دریافت کنید و همچنین علاوه بر پشتیبانی های روحی و روانی می توانید مواردی چون برنامه ریزی درسی از زمان خرید پکیج ها تا روز کنکور ، پرسش و پاسخ به سوالات و رفع مشکلات ، خرید بسته های آموزشی و نحوه استفاده از آنها و بسیاری دیگر را در میان بگذارید. یک برنامه ریزی اصولی به شما اعتماد به نفس و آرامش ذهنی می دهد و در مقابل داشتن یک برنامه غیر اصولی باعث آشفتگی ذهن شما دانش آموزان می شود.

مشاور کنکور پویا کامران

توجه داشته باشید برنامه هر شخص با شخص دیگری متفاوت است مانند دارویی که یک پزشک برای یک بیمار تجویز می کند و باعث سلامتی او می شود. درصد و رتبه قبولی پرستاری سراسری 1400 » گاهی ممکن است شیفت شب به او بخورد و به همین دلیل معمولا برنامه ی زندگی یک پرستار با افراد معمولی فرق می کند از دیگر مشکلات پرستاری می توان به برخورد مستقیم با بیماران و امکان آلودگی به بیماری های مختلف در بیمارستان اشاره کرد. برای اینکه بتوانید دروس عمومی را هم همانند دروس تخصصی مطالعه نمایید بهتر است در طول روز یک یا دو ساعت را به مطالعه این دروس و تسلط بر روی هر یک از مباحث آن داشته باشید تا بتوانید ضریب مناسبی را داشته باشید. بودجهبندی یعنی اینکه شما بدانید از چه کتابهایی، از کدام دروس پایههای نهم تا دوازدهم و همچنین از هر کدام از سرفصلها چه تعداد سوال در کنکور زبان طرح می شود. به ظاهر همه داوطلبین یک کار را انجام می دهند و آن هم مطالعه کردن است اما چطور ممکن است داوطلبی در تمام دروس درصد بالای ۸۰ را کسب می کند و داوطلبی دیگر فقط تمام درصد های منفی را کسب می کند، اگر این سوال را از داوطلبین کنکور های سال های قبل بپرسید به مهم ترین اصلی که اشاره می کنند داشتن برنامه ریزی اصولی می باشد.

این به معنی انجام برنامه ریزی توسط مشاور بطور صد در صد نیست. یک برنامه ریزی صحیح در درجه اول باید شخصی سازی شده و قابل انعطاف باشد یعنی فرصت جبران به دانش آموز داده شود. ابتدا اولین مرور باید بعد از مطالعه کردن انجام شود. هنگامی که مشاور برای دانش آموز میخواهد برنامه ریزی انجام دهد باید تنوع دروس را در آن رعایت کند. آرش در مدرسه دانش آموز خوبیه و وظایفش رو درست انجام میده. پس نسبت به عربی و زبان اهمیت بیشتری دارد و می تواند در تراز کل کمک خوبی به شما کند. دفترچه برنامه ریزی من ۱۷۰۰ساعت مطالعه از مرداد۹۱تا اول اردیبهشت ۹۲ را نشان میداد.جدااز ازمون ندادن اشتباه بزرگ دیگرم این بود که در دو ماه پایانی هیچ جمع بندی نداشتم،تا جایی که تا هفته اخر مطلب جدید می خوندم؛و تنها یکی از ازمون های جامع را رفتم؛ومیگفتم باید برای مثال این رتبه مثلا ۵۰۰را بیارم،و طبق کارنامه های کنکور ۹۱ که در سایت کانون بود برفرض میگفتم چون این شخص با زیست ۷۰ درصد این رتبه رو اورده، پس منم باید بتونم این تعداد سوال رو حل کنم واین اشتباه بود؛سرجلسه کنکور ۹۲ نزدیک به ۸۰غلط ! دومین مرور باید ۲۴ ساعت بغد از اولین مرور صورت گیرد ومرور آخر باید ۶ روز پس از اولین مطالعه صورت گیرد.

مشاور کنکور چیست

چند عامل میتونه باعث کاهش بازدهی مطالعتون تو روزهای آخر بشه. عمل به برنامه ریزی باعث تسلط بر دروس می شود و نتایج خوب آزمون ها باعث ایجاد انگیزه در داوطلب خواهد شد. هنگامی که یک مشاور برای شما برنامه ریزی میکند باید شرایط شما را در نظر گرفته و طبق آن یک برنامه درسی طراحی کند. اما چرا باید برنامه ریزی داشته باشیم؟ بهترین کار این است که یک برنامه خوب با اجرای عالی داشته باشید. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور شیراز این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. سلام استاد،من دانش آموز دوازدهم تجربی هستم ومتاسفانه امسال مطالعه ای برای کنکور نداشتم.. سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی رشته مورد نظرتون شرکت کنین ، کنکور کاردانی به کارشناسی فقط برای تعداد محدودی از رشته های گروه پزشکی برگزار میشه . استفاده از خدمات مشاوره کنکور چه تاثیری در نتیجه خواهد داشت؟ اگر آن جایی که بی انگیزه میشدم، مشاور با من حرف میزد و به من انگیزه میداد که دوباره شروع کنم، امسال نتیجه می گرفتم و یک سال دیگر وقتم پشت کنکور تلف نمیشد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما