برای المپیاد بخونم یا نه؟

را در نظر می گیرند تا برنامه مطالعاتی شما به صورت کاملا اختصاصی باشد و بتوانید در ایده آل ترین حالت ممکن برنامه را اجرا کنید. سلام. برای شرکت در دوره های روزانه در هر مقطع فقط یکبار میتونید از سهمیه روزانه استفاده کنید و اگر برای بار دوم در یک مقطع مایل باشید در دانشگاه های روزانه تحصیل کنید باید شهریه بپردازید اما قانون جدیدی که امسال هستش اینه که اگه بخواید رشته های پزشکی رو بخونید نیاز به پرداخت هزینه نیست و میتونید رایگان تحصیل کنید و هیچ مشکلی هم براتون نداره. میخوام دوباره کنکور ۱۴۰۱ رو مشاور کنکور بجنورد بدم. سوال بنده این هست که برای کنکور ۱۴۰۱ تجربی میشه کتاب های درسی که چاپ ۹۸ هستند رو خوند یا نه کتاب ها از لحاظ بعضی مباحث و محتوای درسی از سال ۹۸ تا الان تغییر کردند و اگر تغییر کردند کدوم دروس کتابشون تغییر کرده؟ تو انتخاب باید چند فاکتور رو در نظر باشید، اینکه فقط به فکر منفعت مالی نباشه، سابقه خوبی داشته باشه و خواسته های مورد رو در نظر بگیره. با سلام و خسته نباشید سوالی داشتم ازتون اینکه اگر کسی ۲ سال متوالی کنکور شرکت کنه ولی در هیچ یک از این سال ها انتخاب رشته نکنه اجازه شرکت مجدد در کنکور برای سال سوم توسط سازمان سنجش بهش داده میشه یا خیر ؟

مشاور کنکور ریاضی

داوطلبان کنکوری مراقب مشاوران قلابی نیز باشید بعضی از مشاوران که وارد عرصه ی کار و وارد بازار کار مشاوره شده اند بدون اینکه واقعا رتبه برتر باشند و یا اینکه دید کلی در رابطه با مشاوره و کنکور داشته باشند نظر بسیاری از داوطلبان را نسبت به مشاوره و دیگر مشاوران کار کشته بد کرده اند. سلام برای دانشگاه فرهنگیان از طریق رشته های هنر باید کنکور هنربدم یا کنکورهای دیگه ؟ در زمینه مطالعه جزوات کنکور سعی کنید جزوه های کنکوری را انتخاب کنید که معمولاً توسط اساتید باتجربه نوشته شده است. دریایی از اطلاعات مفید و مورد نیازتان در جلوی روی شما گسترده می شود .جزوات عالی و پر نکته، لوح های فشرده و نکات تستی عالی و نیز از نعمت وجود کارشناسان خبره ما در زمینه هدایت تحصیلی بهره خواهید برد. ولی حالا به لطف تکنولوژی و گسترش وب و اینترنت، همه می توانند از این دست مشاوره های آسان بهره ببرند و راندمان کار خود را ارزیابی کنند. با تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱ و از طریق موبایل همراه اول با شماره ( فعلا در دسترس نیست ) از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید شما با این کار می توانید تمامی اطلاعات به روز شده را به صورت لحظه ای از مشاوران ما دریافت نمایید .

دومین مرحله مطالعه کامل مطالب دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در لینک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ هم می توانید مطالب مهم را مطالعه نمایید. در این مرحله متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری هستند، برای انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنند. در این ستون آخرین رتبه مجاز در رشته های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم درج شده است . با توجه تخمین های سال گذشته، احتمال دقیق بودن این تخمین ها چه میزان است؟ حجم برنامه هایی که ایشون میدن کاملا فشرده و سنگین است بطوری که از ساعت 7 صبح که بیدار میشید تا ساعت 12 شب برنامه تموم میشه.اغراق نمیکنم.خلاصه خیلی وقت کمی واسه استراحت میده بهتون.یکی از دوستای من توی فروردین از سنگینی حجم کاریش جوری شده بود که مثله این دیوونه ها فقط میخاست از خونه بره بیرون و از درس دور باشه،که متاسفانه مشاوران به این مسئله توجه زیادی ندارن و فقط پولو میخان که ایشون هم از همون دسته هاست. پکیج ها و مجموعه های بی نظیری از آموزش های لازم برای کنکور و برنامه ریزی دقیق و کاربردی و نیز مشاوره تحصیلی خاص شرایط درسی شما.

مطالعه ی دروسی مانند جامعه شناسی، دین و زندگی و از این دست در فصل تابستان چیزی به فرد برای حاضر شدن سر جلسه ی کنکور اضافه نمی کند. راستش من نمی دانم که روش انتخاب رشته ی افراد دقیقا چگونه است. استاد در این برنامه به خصوص در درس فیزیک فصول مهمی مانند جریان و یا دینامیک و حرکت نیامده خب قسمت زیادی از سعوالات هم از این مباحث هستند به نظر شما ایا ضرر نمی کنیم با این ترح درس. و یا آیا به نقش مشاوره تحصیلی در راهی که در جلوی خود دارید فکر کرده اید؟ چقدر تغییر کرده ؟ از جمله مواردی است که قبل از شرکت در کنکور باید به آنها عادت کرده باشید. به عنوان مثال، یکی از بهترین کارهایی که در این خصوص میتوانید انجام دهید این است که در روزهای نزدیک به کنکور، به آزمون سالهای اخیر را در شرایط مشابه با کنکور پاسخ دهید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور سیب ترش – برای دیدن بیشتر کلیک کنید – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما