ببخشید میتونم بپرسم به هدفشون پزشکی رسیدن ?

همانطور که گفتیم یکی از وظایف اصلی مشاور کنکور تجربی 99 پشتیبانی دانش آموز در مواجهه با مشکلات روحی و استرس و افسردگی ناشی از این دوران سخت است. برای برخی از افراد مطالعه کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. قرار است در این فصل به یادگیری چه مسائلی بپردازم؟ این افراد قبل از شروع به مطالعه لازم است یک سری از نکات را مدنظر قرار دهند تا بتوانند با افزایش تمرکز و کنترل ذهن، کیفیت مطالعه خود را افزایش دهند. چه بسا بکارگیری یک سری نکات ساده، باعث شود سرعت فرآیند یادگیری افزایش و ساعات مطالعه ی یک درس کاهش یابد. تا بعد از یک هفته الی ده روز دوباره آن را مرور کنید. عادت به چک کردن مداوم گوشی، فکر کردن به کارها و حرف های گفته شده در طی روز و گاهی هم مسایلی از قبیل عدم انگیزه و نداشتن انرژی کافی برای درس خواندن، اضطراب و تصویر ذهنی منفی داوطلب از خود، از علل نداشتن تمرکز حواس هستند. گاهی هم پیش آمده که دانش آموزی با وجود ساعت ها مطالعه، باز هم تراز پایینی کسب کرده است. گاهی اوقات حتی ممکن است پس از بارها خواندن یک متن، باز هم آن را متوجه نشوند. برخی از داوطلبان حتی با رعایت روش های صحیح مطالعه برای کنکور، بعد از مدتی باز هم نمی توانند نتیجه دلخواه خود را کسب نمایند و این موضوع باعث دلزدگی و سرخوردگی آن ها می شود.

به همین دلیل ما کلیه متخصصین مشاوران موسسه مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد را بهترین می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند. به نظر شما آیا برای اینکه دانش آموزان بهتر درس بخوانند و نمرات بهتری بگیرند، حتما به مشاوران تحصیلی نیاز است؟ چه زمانی متوجه شدی رتبهات در کنکور ۲ شده است؟ این که روخوانی را کامل انجام دهید یا نه، بر اساس ارزیابی خود از میزان فهم مطالب، طول مطلب و میزان زمانی که می توانید به آن درس اختصاص دهید، تعیین می شود. کدام قسمت ها را دقیق تر مطالعه کند و یا اینکه چه زمانی به مرور بپرازد؟ استفاده و متناسب با سطح دشواری سرعت خود را کم و زیاد می کنیم. در اینجا چند نمونه از کارنامه های قبولی کارشناسی ارشد شیمی داوطلبان سال گذشته آورده شده است ، البته توجه داشته باشید که در هر سال با توجه به سطح کنکور و سطح علمی نفرات اول، ترازهای قبولی تا حدی متفاوت خواهد بود. البته این روش صحیح درس خواندن، با توجه به استفاده از اصول روانشناختی نیازمند بکارگیری فراشناخت و تفکر سطح بالاست و در نتیجه برای سنین پس از دبستان مفید می باشد.

مشاور کنکور گرگان

اینجا در مورد روش جمع بندی هر درس صحبت کردم . مرحله ی پیش خوانی: مرحله پیش خوانی شامل مطالعه ی کلی و اجمالی سرفصل های بخش مورد نظر، عناوین، تصاویر، خلاصه ی انتها و پاراگراف های ابتدایی و انتهایی فصل می باشد. مرحله ی خواندن: در این مرحله، متن مورد نظر به دقت خوانده می شود. مرحله ی سوال کردن: پس از ایجاد یک دید کلی وقت آن است که از خود بپرسید فصل خوانده شده چه چیزی از من می خواهد؟ همچنین می توانید قبل از شروع مطالعه یک ساختار از مباحث پیش رو را در ذهن خود ایجاد کنید. اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ من خودم تمام اطلاعات لازم را دارم و می توانم برنامه ریزی های مناسبی برای خودم تنظیم کنم، پس چه نیازی به مشاور دارم؟ از دلایل عمده ی آن عدم تمرکز و یا شیوه مطالعه ی نادرست است؛ این که دانش آموز نمی داند چگونه وارد مبحث درسی شود و چه مقدار زمان بگذارد؟ آن ها را وارد یک دسته بندی کلی تر می کنیم؛ یا با برقراری ارتباط بهتر بین بخش های مختلف اطلاعات جدید، با بسط معنایی (شاخ و برگ دادن) یادگیری خود را ارتقا می دهیم.

مشاور کنکور فرهنگیان

نمیدونم تاریخ رو چی وارد کنم . استاد ببخشید باید منابع پایه رو از الان تهیه کنم یا وایسم چاپ جدید ؟ سلام من میخوام برای بار دوم انصراف بدم و برم سر بازی ایا بعد سربازی میتوانم درس هایی که پاس کرده بودم را تطبیق بزنم یا نه دفعه دوم کهانصراف بدم کلا درس هام هم میپره ؟ انتخاب رشته؛ به نام کنکوری ها به کام فرصت طلبان/به خاطر چند تومان بیشتر با آینده داوطلبان بازی نکنید! مجموعه 4 جلدی فیزیک خیلی سبز نیز می تواند بعد از انتشاراتگاج انتخاب مناسبی باشد. این افراد باید بدانند که علاوه بر روش های صحیح درس خواندن، باید از شرایط مطالعه مفید نیز آگاه باشند. بی تردید نمی توان یک برنامه ريزي ثابت را به همه ی داوطلبان پیشنهاد کرد برای این که شرایط و امکاناتی که در اختیار داوطلبان وجود دارد ، متفاوت است و باتوجه به آنکه ميزان توان مندی و بهره هوشی اشخاص با یکدیگر تفاوت دارد، بدین ترتیب برنامه ريزي کنکور هر داوطلب باید منحصر بخود وی و مطابق با شرایطش باشد.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما