اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

همانطور که در ابتدای همین مقاله ذکرکردم، یکی از بزرگترین مشکلات، هنگام مطالعه ی دروس برای یک داوطلب، به سرعت نا امید شدن و جا زدن وی می باشد. مشاورت ترجیح میده که توبا برنامه مدرسه آزمون و کلاست پیش بری و همه این موارد را با هم میکس میکنه همیشه این اتفاق میوفته که بچه ها از برنامه عقب میوفتند از هر جا که از برنامه عقب افتادی اشکالی نداره و از همون جا ادامه بده به عنوان مثال تو درس یک تا چهار پیش دانشگاهی را باید میخوندی و تو آزمون یک بوده و نخوندی و آزمون دوم درس چهار تا هشت پیش دانشگاهی است و تو باید بیایی درس چهار تا هشت پیش دانشگاهی رو بخونی به دلیل اینکه اگه بخواهی از اول شروع بکنی همش عقبی و این ناخودآگاه آرامش را ازت میگیردو بهت استرس و اضطراب میدهد از همونجایی که معلم داره بهت درس میده را بخون مثلا گفته بودم حرکت بخون و نخوندی و معلم الآن داره حرکت میگه تو باید حرکت رو استاپ بکنی و دینامیک رو شروع کنی و مبحث جدید آزمون را قوی شروع به خوندن میکنی و ذره ذره اون چیزایی که عقب افتادی را داخل برنامه قرار میدیم .

درس ادبیات به عنوان اولین درس در کنکور سراسری ، از لحاظ انگیزشی بار بزرگی را حمل میکند . نحوه مدیریت استرس و برگزاری جلسات هفتگی انگیزشی جهت ارتقا عملکرد و بهره وری دانش آموزان از خدمات مشاوره دیجی کنکور بشمار مشاوره کنکور ارشد ژنتیک انسانی می رود. برای آنکه عملکرد داوطلب کنکور، قابل ارزیابی باشد و همچنین امکان بررسی تاثیر برنامهریزی در نتایج آزمونهای آزمایشی وجود داشته باشد، توصیه میشود که داوطلب کنکور در دورههای مشخص زمانی مثلا به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه میزان مسئولیتپذیری خود و تعهد به برنامه را ثبت کند. این مجموعه متشکل از برترین مشاوران و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر و با استفاده از شیوه های نوین تکنولوژیک و روش های موثر به ارزیابی بهبود عملکرد و ارتقا و پیشرفت افراد در ابعاد مختلف پرداخته می شود. در هر شهری که باشید می توانید از حضور بهترین مشاوران ما بهره ببرید و نتیجه ای عالی بگیرید. همانطور که در بالا گفتیم اسامی مشاوران حرف آخر یکی از دغدغه های دانش آموزان به شمار می آید و بیشتر دانش آموزان قصد آشنایی با مشاوران نخبه ساز این موسسه را دارند تا بتوانند با هر یک از این مشاوران در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنند، در این راستا ما به شکل حرفه ای و جامع به تمامی اسامی مشاوران ارشد حرف آخر خواهیم پرداخت و کارکرد آنها را اعلام خواهیم کرد تا با خیال راحت به مشاوره رایگان با هر یک از آنها بپردازید و برنامه ریزی های مطالعاتی ، راهنمای قبل و بعد از خرید محصولات حرف آخر ، دریافت چگونگی خرید از فروشگاه حرف آخر و …

مشاور کنکور منحصرا زبان

در این عکس یک نمونه برنامه ریزی کنکور را مشاهده میکنید که چگونه درس های خود را در یک هفته پخش کنید. بعضی از بچه ها برنامه ریزی درستی ندارند یعنی باید همیشه یه فشار و نیروی خارجی وادارشون کنه که درس بخونند. آیا کنار گذاشتن یک درس که در آن ضعیف هستیم و حذف آن در کنکور کار منطقی است؟ استرس در کنکور یک امر طبیعی است که همه دارند اما سعی نکنید بهش فکر کنید و اسمش رو زیاد بیارید بهتره کارهایی بکنید که استرس شمارو کاهش میده مثلا سعی کنید همیشه روی برنامه درس بخوانید و آخر شب سعی کنید برنامه ی خودتون رو کامل کنید و بعد بخوابید این کار از استرس شما کم میکند سعی کنید از کنکور غول نسازید کنکور هم مثل بقیه ی امتحاناست فقط ی ذره حجم آن سنگین تر است و با توجه به حجم سنگینی که داره و آن هدف بزرگی که ما داریم خب ما باید تلاشمون رو هم به همون اندازه زیاد کنیم. پس سعی کنید در طول دوران کنکور تفریحات سالم نظیر ورزش کردن یا انجام یک کار مورد علاقه مثل تماشای فیلم را در ساعات معینی از هفته در برنامه خود قرار دهید. توضیح آن که بهترین موسسه کنکور زمانی شناخته و انتخاب می شود که همیشه همگام و همراه دانش آموز قدم بردارد و او را تا رسیدن به قله موفقیت یاری دهد رتبه گردون با یک تیم کارآمد این وظیفه خطیر را بر عهده می گیرد.

مشاوره ی کنکور ارشد

همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه ی دانش آموزان به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن. ما رسیدیم همه اماده جلو ساختمون بودن که مادرشوهر از روی مهربونیش شال ترکمنش که خیلی بلنده از روی شونش برداشت انداخت رو شونه جاری که کلی انکار کرد که لازم نیست و اینا سه ثانیه نشد به خواهرش گفت تروخدا اینو بردار (با لحن بد و اروم) من که پیششو بودم شنیدم و پس مادرشوهر دادن اون که متوجه نشد ولی من خیلی حرص خوردم که خوب دو دقه تحمل میکردی تیپت بهم نمیخورد با اون شال برگشتیم خونه و من ساک و چادر و شال مادرهمسرو گذاشتم تو اتاق گفت واسه فاطمه بافت بگیرم دختره جون نداره که من گفتم مامان بزار خودشون بخرن سلیقشون متفاوته ، همین شالم واسه همین پس داد که خوشش نیومد تیپش بهم میخورد و اونم گفت ععع واسه همین بود و خندید و چیزی نگفت. گروه مشاوره ای گاماس شامل بیش از ۳۰۰ رتبه ی برتر کنکور از سراسر کشور می باشد که به ارایه ی خدمات مشاوره ای می پردازند. خود قضاوت کنید، فردی که خود از رتبه های برتر نیست و در رشته های هدف شما نیز تحصیل نکرده است چگونه می تواند شما را به مسیری که هیچ شناختی از آن ندارد هدایت کند؟

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما