اسپیس ایکس ماهواره دیگری استارلینک 48 را با موشک فالکون 9 پرتاب کرد دیجیاتو


اسپیس ایکس موشک فالکون 9 از مرکز فضایی کیپ کاناورال فلوریدا پرتاب شد. این موشک 48 ماهواره جدید استارلینک را به اضافه 2000 ماهواره در مدار قبلی حمل می کند.

این چهارمین پرتاب موشک فالکون 9 بر روی یک پهپاد پس از تحویل محموله به مقصد است.عدم وجود گراویتاساو در اقیانوس اطلس فرود آمد.

در حالی که این پرواز یک ماموریت جدید برای SpaceX نیست – این شرکت امسال هفت ماموریت Starlink دیگر را تکمیل کرده است – یک شوخی جالب وجود دارد.

مدیر پرتاب اسپیس ایکس قبل از صدور دستور پرتاب گفت: «زمان آن رسیده که جاروبرقی ایالات متحده بالا برود و صدای آن شنیده شود.

این بیانیه در واکنش به حمله دیمیتری روگوزین، رئیس آژانس فضایی روسیه بیان شد.رزماریوی خاطرنشان کرد: هفته گذشته اعلام کرد که آمریکا از فروش موشک منع می شود. او پس از اعلام این خبر گفت: «اجازه دهید با جارو به فضا بروند.

اگرچه موشک فالکون 9 یک ماشین استمرلینآنها که به طور انحصاری متعلق به اسپیس ایکس هستند، از آن برای نیروی محرکه استفاده می کنند، به ویژه دیگر موشک های ایالات متحده.اطلس V“و”عضو– پیشرانه آن از موتور روسی تامین می شود. در حالی که ULA گفته است که موتورهای کافی برای پرتاب آینده خود را در انبار دارد و همچنین در حال ساخت است – Northrop Grumman بیانیه ای در مورد تأثیر تحریم ها بر ماموریت صادر نکرده است.

در هر صورت، اسپیس ایکس که بیشترین پرتاب موشک های ایالات متحده را بر عهده دارد، از موشک خود برای افزایش تعداد ماهواره های Starlink استفاده کرد.

پرتاب بعدی اسپیس ایکس، ماهواره استارلینک این نیست، اما یک ماموریت فضایی با خدمه پرواز است. ماموریت Axiom-1 که برای پرتاب در 30 مارس برنامه ریزی شده است، اولین پرتاب کاملا خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی خواهد بود. اسپیس ایکس او در حال حاضر تجربه کمی در پرواز با خدمه دارد. این شرکت پیش از این چهار خدمه را برای ماموریتی به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده است. ماموریت هم ” الهام 4همچنین توسط یک شرکت ساخته شده است که در آن تمام خدمه غیرنظامی روزها را با عبارت “خدمه اژدهادور زمین چرخیدند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما