اسامی مشاوران حرف آخر: لیست کامل بهترین مشاورین ارشد موسسه حرف اخر

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در کنکور ۱۴۰۰ نیز مانند سالهای قبل به دو دسته سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی تقسیم بندی می شود. بعد از مطالعه ی یک مطلب برای اولین بار به خصوص در دروس تحلیلی کنکور نیاز به حل تست داریم معمولا این تست ها در دسته بندی تست های راحت قرار می گیرند. مشکلم اینجاست که نمیدونم چطور میتونم مباحثو مرور کنم و داخل برنامه بزارم که بعد ازمون فراموشم نشه و فرصت کنم پیشروی داشته باشم؟ بعد از یک ماه که اینکارو کردم بهتر به روش منحنی فراموشی مباحث رو با تست مرور کنم یا هر چی تو اون یک ماه خوندم کلا با تست مرور کنم؟ با توجه به شرایط حاضر و محدودیتهای موجود به دلیل شیوع کرونا، بخشی از این خدمات به صورت آنلاین برای دانش آموزان انجام میشه تا بشه بهترین خدمات رو برای دانش آموزان عزیز ایران فراهم کرد. اینجوری با خیال راحت کنکوریا میتونن رو این آزمون بزرگ و پر رقابت متمرکز بشن..راه ابریشم کنکور آلا کلی قسمت هیجان انگیز و کاربردی مثل درسنامه های ویدویی خفن، نکته و تست کنکوری گولاخ، مشاوره تحصیلی و انگیزشی توپ، جمع بندی کنکور و ارزیابی و آزمون های آزمایشی داره که همه این ها برای اینه که تو کنکور 1401 جزء رتبه برترها باشی و خستگی از دل و جون آلا بره بیرون و پر قدرت تر برای عدالت آموزشی تلاش کنه.

مشاور کنکور نخعی

برای داشتن بهترین و جامع ترین برنامه ریزی کنکور تجربی توجه به یک سری نکات از اهمیت بالایی برخوردار است. بقیه درس ها به جز عربی اختصاصی ضریب دو دارند و کم اهمیت ترین درس در این زیر گروه، عربی اختصاصی با ضریب یک است. برای یک داوطلب جدی بسیار واضح است که کوچکترین اشتباه در این زمینه ( کنکور سراسری) موجب تغییر مسیر آینده وی می شود. وجود داوطلبان جدی در این رشته که خود را از ابتدای سالهای اول دبیرستان و یا حتی قبل از انتخاب رشته تجربی آماده کرده اند از یک سو و از سوی دیگر ورود بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی ( رشته هایی مانند زیست شناسی – ریاضی -فیزیک و …) نوید رقابتی جدی حساس و نفس گیر در این رشته را می دهد. اشتباه در هرکدام از این مراحل می تواند حتی داوطلب جدی را به سمت شکست سوق دهد لذا ما در این مقاله به مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور تجربی پرداخته ایم تا بهترین راه را در هر مرحله پیش روی داوطلب قرار دهیم. سیر مراحل پیش روی یک داوطلب برای موفقیت ، چندین مرحله ثبت نام ، انتخاب منابع کنکور تجربی، انتخاب آزمون و برنامه ریزی و مطالعه دقیق و غیره است.

مشاور کنکور چالوس

آینده شغلی رشته پرستاری مطلوب است و شما میتوانید با انتخاب این رشته و تحصیل در آن بهسرعت جذب کار شده و در بیمارستانها، مراکز درمانی و بخش خصوصی مشغول به کار شوید. در مقابل فکر نکنید چیز زیادی هم دریافت می کنید؛ چرا که بازدهی کلاس های خصوصی شیمی کنکور با این اساتید تفاوت محیرالعقولی با کلاس خصوصی با اساتید خوب دیگر که به شهرت این ها نیستند، ندارد. اینجاست که مشاور کنکور تجربی (https://classori.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) به صورت خصوصی میوفته دنبالت و حتما کمکت میکنه که به برنامه پایبند باشی چون هر روز ازت گزارش کار میخواد و رصدت میکنه و نمیتونی از زیر برنامه ریزیت دربری! ما همچنان تاکید میکنیم که تمامی پشتیبان های ما از تمام نقاط کشور به صورت غربالگری شده انتخاب شده اند و همه آنها از دانش مشاوره ای کنکور برخوردار هستند که ما مشاورین خود را که به نوعی از دانش بسیار خوبی برخوردار است خدمت شما معرفی کرده ایم که می توانید با وی در ارتباط بوده و به گفتگو بنشینید. لذا نقطه خاتمه جریان مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری به یاری خداوند ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد علاقه داوطلب است. لذا اولین قدم در مشاوره رایگان تجربی تعیین نقطه پایان ( رشته محل مورد علاقه داوطلب ) است.

داوطلب کنکور تجربی که قصد شرکت در کنکور را گرفته در نقطه شروع قرار دارد . برای مثال وقتی بخش اول از یک درس را مطالعه کردیم و در روز دیگر قصد مطالعه ی بخش دوم را داشتیم قبل از این کار تعدادی تست از مطالب بخش اول کار می کنیم و سپس به سراغ بخش دوم می رویم به این تست ها تست های پوششی می گویند. دانش آموزان عزیز همانطور که اطلاع دارید در سالهای اخیر مسائل شیمی کنکور علاوه بر اینکه بودجه بندی قابل توجهای را به خود اختصاص میدهد و اهمیت بالایی دارد، بسیار نیز مفهومی مطرح میشود و برای حل آن دیگر استفاده از فرمول کافی نیست، اما ما اینجا مژده یک خبر خوب را برای شما داریم، اگر قصد دارید تنها با استفاده از 3 الگو و بدون هیچ فرمولی فقط در 3 ساعت کل مسائل شیمی را یاد بگیرید، کافیست همین الان فرم زیر را پر کنید تا سریعا با شما تماس بگیریم و به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنیم. میخواستم بدونم اگر کسی منبع جامع ریاضی داشته باشه، برای پیشروی کردن مطابق بودجه بندی کانون، مثلا همه ی فصل تابع رو ، حتی بخش مربوط به دوازدهم رو تو همون سال یازدهم بخونه یا فقط مباحث مربوط به دهم و یازدهم رو.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما