ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

بهتره زمین شناسی رو از کدوم فصل ها شروع کنم چون نمی رسم برای کنکور ۹۸ همه فصل ها رو بخونم؟ تابع فصل پنجم ریاضی دهم تجربی با تابع فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی و با تابع فصل اول ریاضی دوازدهم تجربی مرتبط می باشد و یک مشاور اصولی می داند این مبحث را با هم و به ترتیب مطالعه کرد و آگاهی کامل دارد که قبل از مبحث تابع مبحث معادله را در برنامه قرار دهد. برای مثال تابع در درس ریاضی یک مبحث پر سوال در کنکور سراسری است. امروزه یکی از بزرگترین اهداف دانش آموزان و خانواده ها قبولی در کنکور سراسری می باشد. سلام آقای شکری ، یه سری سؤال داشتم ، خیلی ذهنم رو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدید من رشتم تجربیه ، و سال ۹۷ باید کنکور بدم ، من خیلی خیلی خیلی برام مهمه که فقه و حقوق روزانه قبول بشم ، همون طور که میدونید دو تا دانشگاه این رشته رو برای تجربی ها به صورت روزانه دارن ، حصرت معصومه قم و شهید مطهری تهران ، میخواستم رتبه قبولی رشته فقه و حقوق رو توی این دوتا دانشگاه بدونم سؤالی هم که خیلی به شدت ذهنمو درگیر کرده اینه که با توجه به اینکه همین دوتا دانشگاه رو میتونم برای این رشته انتخاب کنم ، چه طور باید انتخاب رشته کنم که حتما همین رشته و دانشگاه رو قبول بشم نه رشته دیگه ای رو ؟

مشاور کنکور انلاین

سلام ببخشید من رشتم ریاضیه اگه بخوام کنکور هنر بدم باید چیکار کنم؟ الان برای کنکور سراسری ۹۷ در رشته داروسازی میخواستم شرکت کنم. بسیاری از داوطلبان کنکور بدون آشنایی نسبت به رشته و تواناییهای لازم برای ورود به آن رشته، صرفاً بر اساس جوی که در میان داوطلبان و خانوادههای آنها وجود دارد انتخاب رشته میکنند. بسیاری از دانش آموزان کنکوری گرو های آزمایشی مختلف با مشکلات زیادی از جمله عدم تمرکز ، نداشتن انگیزه کافی برای تحصیل ، و عدم آشنایی کامل با فضای کنکور و غیره روبه رو هستند. این مشکلات بسیاری از داوطلبین کنکوری را از رقابت در کنکور باز می دارد. ترمیم معدل وقت گیره و معمولا شما رو از کنکوری خوندن دور میکنه با توجه به تاثیر مثبت معدل نیازی به شرکت در طرح ترمیم معدل نیست. در آخر تصمیم براین گرفتم مکانیک خودرو برم که یک مهارت هم یاد گرفته باشم.اماالان پس از یکسال فهمیدم خود این رشته هم نیازمند اینه که وقت بسیار زیادی اعم از کار کردن وتحقیق وپژوهش نیاز داره وبین رشته ورزشی مورد علاقه من وخودمکانیکی دو دستگی ایجاد میکنه. کیفیت عملکرد و پیگیری پشتیبان ها با هم یکسان نیست اما در کل وظایف پشتیبان قلم چی با وظایف مشاوره تخصصی کنکور فرق داره و نباید به اندازه یک مشاور شخصی ازش انتظار داشت چون به هر حال فقط دو هفته یک بار یک تماس کوتاه با شما میگیره.

در حالت عادی زمانی که هدفی را انتخاب میکنیم ممکن است به چندین راه فکر کنیم برای رسیدن به آن اما زمانی که با برنامه ریزی پیش می رویم ذهن ما متمرکز روی همان هدف می شود و طبق چارچوب برنامه ریزی پیش می رویم و باعث آشفتگی ذهن مان نمی شود می دانیم که برای رسیدن به هدف مان به چه ابزارهایی نیاز داریم. روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد. است. بنابراین اهداف بزرگی انتخاب کنید و به همان اندازه هم تلاش کنید تا سرنوشت تان را تغییر دهید. برای یک آزمون آزمایشی برنامه ریزی کنید و نتیجه عملکرد خود را با ساعت مطالعه و میزان تلاش خود بسنجید. داشتن برنامه ریزی و انجام به موقع آن تضمین کننده یک نتیجه خوب برای هرداوطلبی می باشد که میتواند آن را به آرزوهایش برساند. همچنین برترین دبیران ریاضی کنکور و بهترین دبیران ریاضی کنکور ،همواره نقشه راه مناسبی را برای تدریس خود تهیه و تدوین می کنند و چنین دبیرانی کاملاً نتیجه گرا هستند ،یعنی اگر مسیر تدریس آنها منجر به موفقیت دانش آموزانشان نشود ،به سرعت مسیر و روش و متد خود را تغییر می دهند و بر یک روش و مسیری ثابت اصرار نمی ورزند و با انعطاف بسیار بالا هر کجا که لازم باشد ،در مسیر تدریس خود اصلاحات لازم را به وجود میآورند .همچنین قویترین معلمان ریاضی کنکور ایران ،از دانش آموزان خود می خواهند که ،تمام نکات گفته شده را در دفتر ریاضی خود درج کنند .بنابراین یکی از اصلی ترین روشهای تدریس موثر، نوشتن نکات و راه حل ها در پای تخته و دیکته کردن نکات مهم ،به دانش آموزان برای درج در جزوات شان می باشد این کار باعث می شود، ذهن دانش آموزان مرتب به کلاس درسی بوده و حواسشان از آموزش منحرف نگردد .همینطور هنگامی که دانش آموزان با قلم خود جزوات را می نویسند ،در بازه های زمانی که قرار است جمع بندی صورت پذیرد ،نکات را بهتر از سایرین در ذهنشان تداعی و یادآوری می کنند.

این مقاله یکی از کامل ترین مقالات موجود درخصوص روش مطالعه ریاضی هست که با خوندنش می تونید فرآیند اصولی مطالعه و تست زنی ریاضی رو برای همیشه یاد بگیرید. برنامه ریزی اصولی مهم ترین عامل برای رسیدن به رتبه و دانشگاه درجه یک می باشد. که در این قسمت به برنامه ریزی از نظر زمانی می پردازیم. اغلب دانش آموزان و داوطلبانی که از خدمات بهترین مشاوره کنکور استفاده نمی کنند و خودشان برنامه ریزی درسی طراحی می کنند غیر واقع بینانه و بیشتر از توان واقعی خود ساعت مطالعه در نظر می گیرند که متاسفانه باعث عدم اجرای برنامه و ناامیدی می شود. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما